Uuden Sale Pyhännän avajaisia juhlitaan torstaina 13.6.

Uusi Sale Pyhäntä avaa ovensa omistajilleen torstaina 13.6. klo 10. Myymälä sijaitsee Liikekeskus-Pyhännän tiloissa, joten saman katon alla asiakasta palvellaan usean eri yrityksen voimin.

Pyhännän nykyisen Sale-myymälän korvaava uusi Sale tarjoaa asiakkailleen tuttuun tapaan laajan päivittäistavaravalikoiman sekä kattavat oheispalvelut. ”Valikoiman osalta esimerkiksi maitotaloustuotteiden määrää on kasvatettu aiempaan verrattuna”, kertoo Sale Pyhännän myymäläpäällikkö Ari Tiensyrjä. Myymälävalikoiman lisäksi Salesta löytyvät Omistajapiste, Veikkaus sekä Postipalvelut ja ulkoa ABC-automaattiasema.

Liikekeskus-Pyhännän tiloissa asiakkaita palvelevat myös kahvila
-ravintola, lääkäripiste, fysioterapiayritys, parturi-kampaamo sekä pienimuotoinen hotelli. ”Asioimisen helppous korostuu, kun saman katon alla on saavilla useita eri palveluita”, Tiensyrjä toteaa.

Osuuskauppa Arina haluaa panostaa omalta osaltaan hiilijalanjäljen ja kulutuksen pienentämiseen. Uuden myymälän ratkaisuissa onkin huomioitu energiatehokkuus. ”Uuden myymälän myötä esimerkiksi kaikki kalusteet ja kylmälaitteet on uusittu entistä nykyaikaisempiin ja energiatehokkaampiin vaihtoehtoihin”, kertoo marketkaupan ryhmäpäällikkö
Tarmo Kokkola.

Sale Pyhäntä työllistää yhteensä 6 henkilöä. Uusi Sale-myymälä palvelee asiakkaitaan arkisin ja lauantaisin kello 7–21 ja sunnuntaisin
9–21 mahdollistaen asioinnit aamusta iltaan viikon jokaisena päivänä.

Uuden Sale Pyhännän avajaisia juhlitaan torstaina 13.6. klo 10. Avajaispäivänä asiakkaille on tarjolla kakkukahvit, arvontaa sekä loistavia avajaisetuja. Perheen pienimpiä viihdyttämään saapuu Onni Orava ja lisäksi jaossa on ilmapalloja ja kestokasseja 1000 ensimmäiselle S-Etukortilla. Kello 10–18 paikalla on myös Arinan palveluneuvojat opastamassa omistajuus- ja S-Pankkiasioissa.

Sale Pyhäntä mahdollistaa helpon ja nopean asioinnin osoitteessa Kairantie 5, Pyhäntä. Tervetuloa!

Ari Tiensyrjä, myymäläpäällikkö, Sale Pyhäntä

Tarmo Kokkola, ryhmäpäällikkö

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Oulun Energia ja Osuuskauppa Arina yhteisvoimin ilmastotalkoisiin3.6.2019 13:15:20 EESTTiedote

Oulun Energia Oy ja Osuuskauppa Arina syventävät energiayhteistyötä ilmastonmuutoksen hillinnän puolesta. Tavoitteena on kehittää ja rakentaa yhteistyössä Ouluun ja myöhemmin Pohjois-Suomeen ja muualle Suomeen energiatehokkaita teknisiä järjestelmiä kauppakiinteistöjen hukkalämmön entistä parempaan hyötykäyttöön. Yhteistyön kautta edistetään Oulun Energia Oy:n ja Osuuskauppa Arinan hiilineutraalisuustavoitteita.