Uuden Sale Pyhännän avajaisia juhlitaan torstaina 13.6.

Uusi Sale Pyhäntä avaa ovensa omistajilleen torstaina 13.6. klo 10. Myymälä sijaitsee Liikekeskus-Pyhännän tiloissa, joten saman katon alla asiakasta palvellaan usean eri yrityksen voimin.

Pyhännän nykyisen Sale-myymälän korvaava uusi Sale tarjoaa asiakkailleen tuttuun tapaan laajan päivittäistavaravalikoiman sekä kattavat oheispalvelut. ”Valikoiman osalta esimerkiksi maitotaloustuotteiden määrää on kasvatettu aiempaan verrattuna”, kertoo Sale Pyhännän myymäläpäällikkö Ari Tiensyrjä. Myymälävalikoiman lisäksi Salesta löytyvät Omistajapiste, Veikkaus sekä Postipalvelut ja ulkoa ABC-automaattiasema.

Liikekeskus-Pyhännän tiloissa asiakkaita palvelevat myös kahvila
-ravintola, lääkäripiste, fysioterapiayritys, parturi-kampaamo sekä pienimuotoinen hotelli. ”Asioimisen helppous korostuu, kun saman katon alla on saavilla useita eri palveluita”, Tiensyrjä toteaa.

Osuuskauppa Arina haluaa panostaa omalta osaltaan hiilijalanjäljen ja kulutuksen pienentämiseen. Uuden myymälän ratkaisuissa onkin huomioitu energiatehokkuus. ”Uuden myymälän myötä esimerkiksi kaikki kalusteet ja kylmälaitteet on uusittu entistä nykyaikaisempiin ja energiatehokkaampiin vaihtoehtoihin”, kertoo marketkaupan ryhmäpäällikkö
Tarmo Kokkola.

Sale Pyhäntä työllistää yhteensä 6 henkilöä. Uusi Sale-myymälä palvelee asiakkaitaan arkisin ja lauantaisin kello 7–21 ja sunnuntaisin
9–21 mahdollistaen asioinnit aamusta iltaan viikon jokaisena päivänä.

Uuden Sale Pyhännän avajaisia juhlitaan torstaina 13.6. klo 10. Avajaispäivänä asiakkaille on tarjolla kakkukahvit, arvontaa sekä loistavia avajaisetuja. Perheen pienimpiä viihdyttämään saapuu Onni Orava ja lisäksi jaossa on ilmapalloja ja kestokasseja 1000 ensimmäiselle S-Etukortilla. Kello 10–18 paikalla on myös Arinan palveluneuvojat opastamassa omistajuus- ja S-Pankkiasioissa.

Sale Pyhäntä mahdollistaa helpon ja nopean asioinnin osoitteessa Kairantie 5, Pyhäntä. Tervetuloa!

Ari Tiensyrjä, myymäläpäällikkö, Sale Pyhäntä

Tarmo Kokkola, ryhmäpäällikkö

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Oulun Energia ja Osuuskauppa Arina yhteisvoimin ilmastotalkoisiin3.6.2019 13:15:20 EESTTiedote

Oulun Energia Oy ja Osuuskauppa Arina syventävät energiayhteistyötä ilmastonmuutoksen hillinnän puolesta. Tavoitteena on kehittää ja rakentaa yhteistyössä Ouluun ja myöhemmin Pohjois-Suomeen ja muualle Suomeen energiatehokkaita teknisiä järjestelmiä kauppakiinteistöjen hukkalämmön entistä parempaan hyötykäyttöön. Yhteistyön kautta edistetään Oulun Energia Oy:n ja Osuuskauppa Arinan hiilineutraalisuustavoitteita.

Oululainen myymäläpäällikkö Mika Timonen on kaupan alan vuoden 2018 työpaikkaohjaaja28.5.2019 11:37:21 EESTTiedote

Sale Myllyojan myymäläpäällikkö Mika Timonen palkittiin kaupan alan vuoden 2018 työpaikkaohjaajana Oulussa 10.5.2019 Ammattiopisto Luovin tiloissa järjestetyssä palkitsemistilaisuudessa. Timonen palkittiin Helsingin Kauppiaitten Yhdistys r.y.:n tunnustuspalkinnolla, joka luovutettiin palkitsemistilaisuudessa. Lisäksi Kaupan Koulutuksen Kehittämiskeskus myönsi Mika Timoselle Kaupan alan vuoden työpaikkaohjaaja 2018 -kunniakirjan.

Sokos Herkkua kehitetään lisäämällä valikoimaa ja parantamalla asiointikokemusta24.5.2019 17:04:42 EESTTiedote

Osuuskaupan omistavilta asiakkailta saadun palautteen ja kolmen toimintavuoden aikana hankitun kokemuksen perusteella Sokos Herkkua halutaan kehittää entistä paremmin omistajien toiveita palvelevaksi ruoka- ja herkkukaupaksi. Sokos Herkulta on koko sen toiminta-ajan toivottu laajempaa valikoimaa, selkeämpää myymälämiljöötä ja asioimisväljyyttä. Toiveiden toteuttamiseksi ruokakauppa tarvitsee lisää pinta-alaa. Sokos Herkussa aloitetaan mahdollisimman pian kesän aikana toteutettava remontti, jonka myötä ruokakaupan toimintoja järjestetään uudelleen. Remontin myötä Sokos Herkun kahvilaravintola suljetaan ja ravintolalta vapautuvat tilat käytetään ruokakaupan laajentamiseen. Kahvilaravintolassa ja keittiössä muutos merkitsee kahdeksan henkilön työtehtävien loppumisen, mutta heille kaikille tarjotaan töitä Osuuskauppa Arinassa. Sokos Herkun ravintola ja sen henkilökunta haluavat lämpimästi kiittää omistajia ja asiakkaita kuluneesta kolmesta vuodesta. Heitä palvelevat jatkossakin keskustassa