Uuden Sale Pyhännän avajaisia juhlitaan torstaina 13.6.

Uusi Sale Pyhäntä avaa ovensa omistajilleen torstaina 13.6. klo 10. Myymälä sijaitsee Liikekeskus-Pyhännän tiloissa, joten saman katon alla asiakasta palvellaan usean eri yrityksen voimin.

Pyhännän nykyisen Sale-myymälän korvaava uusi Sale tarjoaa asiakkailleen tuttuun tapaan laajan päivittäistavaravalikoiman sekä kattavat oheispalvelut. ”Valikoiman osalta esimerkiksi maitotaloustuotteiden määrää on kasvatettu aiempaan verrattuna”, kertoo Sale Pyhännän myymäläpäällikkö Ari Tiensyrjä. Myymälävalikoiman lisäksi Salesta löytyvät Omistajapiste, Veikkaus sekä Postipalvelut ja ulkoa ABC-automaattiasema.

Liikekeskus-Pyhännän tiloissa asiakkaita palvelevat myös kahvila
-ravintola, lääkäripiste, fysioterapiayritys, parturi-kampaamo sekä pienimuotoinen hotelli. ”Asioimisen helppous korostuu, kun saman katon alla on saavilla useita eri palveluita”, Tiensyrjä toteaa.

Osuuskauppa Arina haluaa panostaa omalta osaltaan hiilijalanjäljen ja kulutuksen pienentämiseen. Uuden myymälän ratkaisuissa onkin huomioitu energiatehokkuus. ”Uuden myymälän myötä esimerkiksi kaikki kalusteet ja kylmälaitteet on uusittu entistä nykyaikaisempiin ja energiatehokkaampiin vaihtoehtoihin”, kertoo marketkaupan ryhmäpäällikkö
Tarmo Kokkola.

Sale Pyhäntä työllistää yhteensä 6 henkilöä. Uusi Sale-myymälä palvelee asiakkaitaan arkisin ja lauantaisin kello 7–21 ja sunnuntaisin
9–21 mahdollistaen asioinnit aamusta iltaan viikon jokaisena päivänä.

Uuden Sale Pyhännän avajaisia juhlitaan torstaina 13.6. klo 10. Avajaispäivänä asiakkaille on tarjolla kakkukahvit, arvontaa sekä loistavia avajaisetuja. Perheen pienimpiä viihdyttämään saapuu Onni Orava ja lisäksi jaossa on ilmapalloja ja kestokasseja 1000 ensimmäiselle S-Etukortilla. Kello 10–18 paikalla on myös Arinan palveluneuvojat opastamassa omistajuus- ja S-Pankkiasioissa.

Sale Pyhäntä mahdollistaa helpon ja nopean asioinnin osoitteessa Kairantie 5, Pyhäntä. Tervetuloa!

Ari Tiensyrjä, myymäläpäällikkö, Sale Pyhäntä

Tarmo Kokkola, ryhmäpäällikkö

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Arinan hallinto toimii omistajien hyötyvahteina - syyskokousten päätöksiä18.12.2019 15:41:48 EETTiedote

Osuuskauppa Arina on pohjoissuomalaisten kotitalouksien perustama ja omistama 102-vuotias kuluttajaosuuskunta, omistajina tänään yli 170 000 (70 %) kaikista alueen kotitalouksista. Omistajat valitsevat keskuudestaan sääntömääräistä päätösvaltaa käyttävät hallintoelimet. Hallinto toimii päätösvallan lisäksi tärkeässä viestintäroolissa kotitalouksien ja osuuskaupan välillä.

Osuuskauppa Arina mukana perustamassa Wanha Raahe -säätiötä22.11.2019 14:50:14 EETTiedote

Raahen vanha kaupunki on yksi Suomen parhaiten säilyneitä 1800-luvun puutalokaupunkeja. Vaikka rakennukset ovat vanhoja, on kyseessä silti vireä osa kaupunkia, jossa sulassa sovussa elävät sekä alueen asukkaat että yritykset. Wanha Raahe koostuu noin 150 päärakennuksesta ja noin 200 piharakennuksesta. Asemakaavalla suojeltua Raahen vanhaa kaupunkia kehittämään ja tukemaan perustettiin tällä viikolla Wanha Raahe -säätiö.