Equality Inc.

Uudenlainen yhdenvertaisuuden ja hyvinvoinnin edistämiseen erikoistunut yhteiskunnallinen yritys ja muutosyhteisö aloittaa toimintansa

Equality Inc. tuo yhteen asiantuntijat ja organisaatiot yhteiskunnallisen muutoksen edistämiseksi. Taustalla vaikuttaa joukko Suomen kokeneimpia yhdenvertaisuusasiantuntijoita.
Community of Experts, Equality Inc.

Yhteiskunnalliseen muutokseen tähtäävä Equality Inc. aloittaa toimintansa 15.6.
Yhteisö on sitoutunut kehittämään ja edistämään intersektionaalista yhdenvertaisuutta ja hyvinvointia yhteiskunnan kaikilla tasoilla. Sen asiantuntijat tukevat organisaatioiden yhdenvertaisuus- ja tasa-arvotyötä koulutus- ja konsultointipalveluilla ja toimien yhteistyökumppanina strategisissa kehitysprojekteissa sekä luovissa projekteissa.

“Visiomme on tulevaisuus, joka on aidosti yhdenvertainen. Haluamme olla etulinjassa matkalla tulevaisuuteen, jossa yhteiskunta, työelämä ja kulttuuri kutsuvat ja ottavat meidät kaikki mukaan”, Equality Inc.:n perustaja ja johtava asiantuntija Aaro Horsma.

Horsma kuuluu Suomen kokeneimpiin yhdenvertaisuusasiantuntijoihin. Hän työskenteli lähes kymmenen vuotta kansalaisjärjestö Helsinki Pride -yhteisön kehittämistehtävissä ja viimeiset viisi järjestön toiminnanjohtajana.

Yhteiskunnallisena yrityksenä Equality Inc. ratkoo liiketoiminnallaan yhteiskunnallisia ongelmia ja on sitoutunut käyttämään suurimman osan voitostaan yhteiskunnallisen tavoitteensa edistämiseen.

Equality Inc.:n asiantuntijayhteisössä on mukana nimekäs joukko yhdenvertaisuuden, yhteiskunnallisen vaikuttamisen ja hyvinvoinnin asiantuntijoita. Organisaation asiantuntijayhteisöön ja Advisory Boardiin kuuluvat toimittaja ja yhteiskunnallinen vaikuttaja Maryan Abdulkarim, naapurusto- ja yhteisösovittelun asiantuntija sekä tietokirjailija Miriam Attias, ihmisoikeusaktivisti ja kunniakysymysten asiantuntija Hassen Hnini, työnohjaaja ja seksuaalipedagogi Juha Kilpiä, ihmisoikeusaktivisti ja kouluttaja Kasper Kivistö sekä sosiaalisesti saavutettavien palveluiden asiantuntija ja toiminnanjohtaja Satu Lekola.

“Olen ylpeä siitä, että Equality Inc. aloittaa toimintansa alojensa huippuasiantuntijoiden yhteistyöllä. Tavoitteenamme on yhteisönä kasvaa sekä kehittää ja jakaa osaamistamme yhteistyökumppaneidemme kanssa. Kun jo alku tuntuu näin merkitykselliseltä, en malta odottaa tulevaisuutta”, Aaro Horsma iloitsee.

Aaro Horsma
Equality Inc. perustaja ja johtava asiantuntija
p. +358 45 121 0026
aaro@equalityinc.com

Community of Experts, Equality Inc.
Aaro Horsma, Equality Inc.

Equality Inc.
Sepänkatu 13