Jalofoods / Oy Soya Ab

Uudet Jalotofu-tuotteet tekevät kotikokeista aasialaisten kasvisruokien taikureita

Kasviproteiinien valikoimaan on saapunut Jalotofua ja Jalotempeä valmistavan Jalofoodsin asiakastoiveita täyttäviä uutuuksia. Jalotofu Klassikko -sarjan uusin tuote, Jalotofu Aasia, on aasialaisittain valmiiksi marinoitu ja helppokäyttöinen tofu. Vuonna 2020 lanseerattu, nopeasti kuluttajien suosioon noussut Jalotofu Paahtopalat -sarja on niin ikään täydentynyt aasialaisittain maustetulla käyttövalmiilla, revityllä tofulla.
Jalotofu Aasia 300g Luomu
Kasvisruoan ja tofun ystävien tuotetoiveissa ja reseptihauissa on viime vuosien aikana korostunut aasialainen makumaailma. Ruoanlaittoon kotikeittiöissä käytettävää aikaa kuitenkin halutaan lyhentää, mausta ja raaka-aineiden laadusta tinkimättä. Uudet Jalotofu-luomutuotteet vastaavat näihin tarpeisiin.

Uusi Aasia-klassikko on maukas ja helppokäyttöinen

Jalotofu Klassikko-sarjaan kuuluvat perinteiset tofut, maustamattomana tai erilaisilla marinadeilla maustettuna. Sarjan Jalotofu Aasia-tuotteen ideana on marinadin avulla tiivistää japanilaisen keittiön parhaat maut niiden luontaiseen ympäristöön, tofuun.

Laadukkaan japanilaisen soijakastikkeen ja mirinin umaminen yhdistelmä, luomumausteet ja kevyt chilin potkaisu tekevät Jalotofu Aasia -luomutofusta erityisen toimivan kaikenlaisiin aasialaisiin ruokiin.

Raikas, kevyesti sitruksinen ja tasapainoisesti suolainen, makea ja hapokas marinadi maustaa Jalotofun uutuuden läpikotaisin. Sen käyttö on helppoa ja tofun pintaa ei tarvitse kuivata. Suupaloiksi kuutiointi ja nopea rapeaksi paistaminen riittää. Lopuksi pannulle tai annokseen lisätään pakkaukseen jäävä lisämarinadi. Tuotteen maku on niin kantava, että kuutiot voi nauttia sellaisenaan ilman paistamista.

Eniten kotonaan Jalotofun uutuus on nuudeliruoissa, curry-annoksissa, salaateissa tai kulhoruoissa. Se toimii erinomaisesti helppona, terveellisenä ja ilmastoystävällisenä kasviproteiinina missä tahansa aasialaisessa ruoassa.

Jalotofu Aasia 300g Luomu (EAN: 6416419131152) on saatavilla S- ja K-ryhmän hyvin varustetuista kaupoista kautta maan.

Valmiiksi revitty ja aasialaisittain maustettu tofu nopeuttaa arjen ruoanlaittoa

Klassisen tofumuodon rinnalle kahdessa vuodessa vakiintuneet, valmiiksi revityt ja paahdetut Jalotofu Paahtopalat täydentyi tuoteperheenä aasialaisittain täyteläiseksi marinoidulla tuotteella. Se on pitkään ja hartaasti kehitetty kiireisimpään, mutta hyvästä mausta ja laadusta tinkimättömään arkiruokailuun.

Jalotofu Aasia Paahtopalat on paistinpannun kautta pikaisesti lämmitettynä hyvällä purutuntumalla varustettu, täyteläiseksi marinoitunut luomukasviproteiini, joka sopii kaikkiin aasialaishenkisiin ruokiin. Erityisesti se kuuluu tilanteisiin, kun aikaa ruoanlaittoon on vähän.

Jalotofu Paahtopalat Aasia 250g (EAN: 6416419131145) Luomu on saatavilla hyvin varustetuista K-ryhmän kaupoista kautta maan.

Jalotofu Aasia 300g Luomu
Jalotofu Paahtopalat Aasia 250g Luomu

Jalofoods / Oy Soya Ab
Malminrinne 1 B

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Jalofoods / Oy Soya Ab

Uusi biokaasulaitos varmistaa suomalaisen elintarvikevalmistuksen kilpailukykyä epävarmoissa markkinaolosuhteissa26.10.2022 09:00:00 EEST | Tiedote

Jalotofua valmistava Oy Soya Ab on käynnistänyt biokaasulaitoksen tehtaansa yhteyteen Raaseporin Leksvallissa. Biokaasulaitoksen käyttö on aloitettu syyskuussa 2022 hyödyntäen ainoastaan tehtaan omia sivuvirtoja. Toimintaympäristössä tapahtuneet muutokset ja näistä johtuva korkea energian markkinahinta ovat nostaneet tämän vihreän energiahankkeen roolin yhä kriittisemmäksi yrityksen kilpailukyvyn varmistamisessa. Samalla kierrätetään sivuvirtojen ravinteet maatalouteen parantamaan kotimaisen ruoantuotannon huoltovarmuutta.