Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

S-ryhmä aloitti vuonna 2017 Otto-automaattien vaihtamisen Nosto-käteisautomaatteihin. Kaikki S-ryhmän ja Keskimaan toimipaikoissa olevat Otto-automaatit on vaihdettu Nosto-käteisautomaatteihin alkuvuoden aikana. Nosto-käteisautomaattiyhteistyö mahdollistaa automaattien aiempaa vapaamman sijoittelun.

− Olemme kuunnelleet asiakkaidemme ja toimipisteiden toiveita ja ensimmäisinä kohteina uudet käteisautomaatit sijoitetaan Viitasaaren ja Jyväskylän Savelan S-marketien yhteyteen. Selvittelemme myös mahdollisia uusia Nosto-automaattien sijoituskohteita. Käteisautomaatit vaativat tarkkaan määritellyt taustatilat, mikä tuo omat haasteensa automaattien sijoittelulle. Kehitämme samaan aikaa käteispalvelujen kanssa myös mobiilimaksamisen ratkaisuja esimerkiksi Mobilepayn avulla, kertoo Keskimaan talousjohtaja Niko Toivanen.

Nosto-käteisautomaattien käyttö on asiakkaalle yhtä helppoa, turvallista ja samanhintaista kuin muidenkin automaattien käyttö ja käteistä voi nostaa kaikkien pankkien korteilla. Tarkka hinta riippuu asiakkaan oman pankin palveluhinnastosta. Nosto-käteisautomaateista löytyvät tutut ominaisuudet, kuten käteisnosto ja saldotiedustelu. Muista automaateista poiketen Nosto-käteisautomaatista saa nostettua myös 10 euron seteleitä.

− Viitasaarella on ollut vain yksi käteisautomaatti käytössä, joten uusi Nosto-automaatti on erittäin tervetullut Viitasaarelle. Olemme erityisen iloisia, että pystymme nyt tarjoamaan meidän S-marketin yhteyteen tämän palvelun. Edelleenkin joka kolmas asiakas maksaa käteisellä, joten automaattien sijoittelu marketin yhteyteen lisää asioinnin helppoutta, iloitsee S-market Viitasaaren marketpäällikkö Mika Viitala.

Viitasaaren ja Savelan S-marketeihin uudet käteisautomaatit asennetaan viikolla 24 kesäkuussa ja käyttövalmiudessa automaatit ovat viikolla 25. Nosto-käteisautomaatin vaatimusten mukaisten taustatilojen valmistelutyöt on jo aloitettu Viitasaaren S-marketin kiinteistössä.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.