Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

S-ryhmä aloitti vuonna 2017 Otto-automaattien vaihtamisen Nosto-käteisautomaatteihin. Kaikki S-ryhmän ja Keskimaan toimipaikoissa olevat Otto-automaatit on vaihdettu Nosto-käteisautomaatteihin alkuvuoden aikana. Nosto-käteisautomaattiyhteistyö mahdollistaa automaattien aiempaa vapaamman sijoittelun.

− Olemme kuunnelleet asiakkaidemme ja toimipisteiden toiveita ja ensimmäisinä kohteina uudet käteisautomaatit sijoitetaan Viitasaaren ja Jyväskylän Savelan S-marketien yhteyteen. Selvittelemme myös mahdollisia uusia Nosto-automaattien sijoituskohteita. Käteisautomaatit vaativat tarkkaan määritellyt taustatilat, mikä tuo omat haasteensa automaattien sijoittelulle. Kehitämme samaan aikaa käteispalvelujen kanssa myös mobiilimaksamisen ratkaisuja esimerkiksi Mobilepayn avulla, kertoo Keskimaan talousjohtaja Niko Toivanen.

Nosto-käteisautomaattien käyttö on asiakkaalle yhtä helppoa, turvallista ja samanhintaista kuin muidenkin automaattien käyttö ja käteistä voi nostaa kaikkien pankkien korteilla. Tarkka hinta riippuu asiakkaan oman pankin palveluhinnastosta. Nosto-käteisautomaateista löytyvät tutut ominaisuudet, kuten käteisnosto ja saldotiedustelu. Muista automaateista poiketen Nosto-käteisautomaatista saa nostettua myös 10 euron seteleitä.

− Viitasaarella on ollut vain yksi käteisautomaatti käytössä, joten uusi Nosto-automaatti on erittäin tervetullut Viitasaarelle. Olemme erityisen iloisia, että pystymme nyt tarjoamaan meidän S-marketin yhteyteen tämän palvelun. Edelleenkin joka kolmas asiakas maksaa käteisellä, joten automaattien sijoittelu marketin yhteyteen lisää asioinnin helppoutta, iloitsee S-market Viitasaaren marketpäällikkö Mika Viitala.

Viitasaaren ja Savelan S-marketeihin uudet käteisautomaatit asennetaan viikolla 24 kesäkuussa ja käyttövalmiudessa automaatit ovat viikolla 25. Nosto-käteisautomaatin vaatimusten mukaisten taustatilojen valmistelutyöt on jo aloitettu Viitasaaren S-marketin kiinteistössä.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan S-market Kolmikulmaan ja S-market Kuokkalaan mittavat myymäläuudistukset13.8.2019 10:12:40 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa S-market Kolmikulman ja S-market Kuokkalan Jyväskylässä. Molemmat S-marketit remontoidaan uudistuneen S-market -ilmeen mukaisiksi myymälöiksi. Myymäläuudistuksessa kaikki myymäläkalusteet uusitaan kylmäkalusteita myöten. Remonttityöt alkavat elokuun lopulla. S-marketien uudistuksien myötä tavoitteena on tarjota asiakkaille entistä parempi ostokokemus.

Keskimaalla menossa koko maakunnan palvelujen kehittämisen vuosi8.8.2019 08:30:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan tammi-kesäkuun liikevaihto oli 304,6 miljoonaa euroa, missä oli kasvua 0,9 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Tammi-kesäkuun operatiivinen tulos oli 8,9 miljoonaa euroa, mikä on noin 0,3 miljoonaa euroa parempi kuin viime vuonna. Koko vuoden operatiivisen tuloksen ennakoidaan päätyvän edellisvuoden tasolle. Alkuvuoden aikana Keskimaa on investoinut merkittävästi maakunnan palvelujen kehittämiseen uudistamalla useita myymälöitä eri puolilla Keski-Suomea.

Keskimaa lahjoittaa kolmannen kerran iloa hyväntekeväisyyden kautta Keski-Suomeen – asiakkaat pääsevät äänestämään kohdetta25.7.2019 10:30:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo kolmannen kerran Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Tällä kertaa kampanjakohteet valitaan asiakasomistajien antamien äänien perusteella. Lahjoituksen kokonaissumma on euro jokaista Keskimaan asiakasomistajaa kohti eli noin 132 000 euroa.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.