Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

S-ryhmä aloitti vuonna 2017 Otto-automaattien vaihtamisen Nosto-käteisautomaatteihin. Kaikki S-ryhmän ja Keskimaan toimipaikoissa olevat Otto-automaatit on vaihdettu Nosto-käteisautomaatteihin alkuvuoden aikana. Nosto-käteisautomaattiyhteistyö mahdollistaa automaattien aiempaa vapaamman sijoittelun.

− Olemme kuunnelleet asiakkaidemme ja toimipisteiden toiveita ja ensimmäisinä kohteina uudet käteisautomaatit sijoitetaan Viitasaaren ja Jyväskylän Savelan S-marketien yhteyteen. Selvittelemme myös mahdollisia uusia Nosto-automaattien sijoituskohteita. Käteisautomaatit vaativat tarkkaan määritellyt taustatilat, mikä tuo omat haasteensa automaattien sijoittelulle. Kehitämme samaan aikaa käteispalvelujen kanssa myös mobiilimaksamisen ratkaisuja esimerkiksi Mobilepayn avulla, kertoo Keskimaan talousjohtaja Niko Toivanen.

Nosto-käteisautomaattien käyttö on asiakkaalle yhtä helppoa, turvallista ja samanhintaista kuin muidenkin automaattien käyttö ja käteistä voi nostaa kaikkien pankkien korteilla. Tarkka hinta riippuu asiakkaan oman pankin palveluhinnastosta. Nosto-käteisautomaateista löytyvät tutut ominaisuudet, kuten käteisnosto ja saldotiedustelu. Muista automaateista poiketen Nosto-käteisautomaatista saa nostettua myös 10 euron seteleitä.

− Viitasaarella on ollut vain yksi käteisautomaatti käytössä, joten uusi Nosto-automaatti on erittäin tervetullut Viitasaarelle. Olemme erityisen iloisia, että pystymme nyt tarjoamaan meidän S-marketin yhteyteen tämän palvelun. Edelleenkin joka kolmas asiakas maksaa käteisellä, joten automaattien sijoittelu marketin yhteyteen lisää asioinnin helppoutta, iloitsee S-market Viitasaaren marketpäällikkö Mika Viitala.

Viitasaaren ja Savelan S-marketeihin uudet käteisautomaatit asennetaan viikolla 24 kesäkuussa ja käyttövalmiudessa automaatit ovat viikolla 25. Nosto-käteisautomaatin vaatimusten mukaisten taustatilojen valmistelutyöt on jo aloitettu Viitasaaren S-marketin kiinteistössä.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan työyhteisötutkimuksessa koronavuonna kaikkien aikojen paras tulos27.11.2020 08:15:00 EETTiedote

Palvelualalla historiallisen vaikeasta vuodesta huolimatta Keskimaan tuoreessa henkilöstötutkimuksessa on saavutettu kaikkien aikojen paras tulos. Ihmisten turvallisuudentunne ja työtyytyväisyys ovat säilyneet tai jopa kehittyneet haastavista olosuhteista huolimatta. Vuosittain toteutettavaan työtyytyväisyystutkimukseen vastasi lähes 1700 Keskimaan työntekijää, mikä on peräti 92,7% henkilöstöstä. Tulokset paranivat edellisestä vuodesta jopa neljä pistettä, ennätykselliselle 78,2 tasolle.

Keskimaan Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanja auttaa yhteen yli 101 000 keskisuomalaista16.11.2020 09:45:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo neljännen kerran Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Tänä syksynä Keskimaa etsi yhteistyökumppaneita, jotka pystyvät auttamaan keskisuomalaisia kohtaamaan toisensa poikkeusaikaan sopivalla tavalla. Hakemuksia tuli yli 130 taholta, joista 56 lahjoituskohteen myötä mahdollistetaan yli 101 000 keskisuomalaista kohtaamista. Lahjoituksen kokonaissumma on lähes 138 000 euroa.

Keskimaan edustajiston vaalit vuonna 2021 – ehdokkaiden liityttävä jäseniksi viimeistään tämän vuoden aikana2.11.2020 13:55:00 EETTiedote

Osuuskaupan edustajiston vaalit järjestetään joka neljäs vuosi. Seuraavat Osuuskauppa Keskimaan edustajiston vaalit pidetään syksyllä 2021. Osuuskaupan vaaleissa voi olla ehdokkaana jäsen, joka on hyväksytty osuuskaupan jäseneksi vaalivuotta edeltäneen vuoden loppuun mennessä, on maksanut osuusmaksun, on täysivaltainen ja asuu jäsenalueella.