Uudistuneen S-market Pudasjärven avajaisia vietetään 5.–8.12.2019

Uusitun energiatehokkaan S-market Pudasjärven avajaisia juhlitaan jouluisissa tunnelmissa torstaista 5.12. alkaen.

Uusitun S-marketin tuotevalikoimaan kuuluu yhteensä noin 14 000 tuotetta. Kylmäkalusteiden mitoitus nousi uudistuksen myötä neljänneksen ja mahdollisti näin ollen valikoimien kasvattamisen etenkin tuoretuotteiden osalta. Kokonaisvalikoimassa on otettu huomioon erityisesti alueen asukkaiden toiveita lähiruuan ja erikoisruokavaliotuotteiden suhteen.

Uudistuksen yhteydessä toimipaikkaan lisättiin itsepalvelukassat, jotka entisestään parantavat asiakaspalvelun sujuvuutta sekä asioinnin helppoutta ja mukavuutta. Lisäksi koko S-marketin miljöö päivitettiin uuden S-market konseptin mukaiseksi.

S-market Pudasjärven teknisissä ratkaisuissa hyödynnetään uusinta ympäristöystävällistä teknologiaa

S-market Pudasjärven uudistuksen yhteydessä toimipaikan kiinteistötekniikka muutettiin tulevaisuutta ajatellen uusimpaan saatavilla olevaan ympäristöystävälliseen ja kierrätyspohjaisen materiaalin hyötykäyttöön perustuvaan lämmön tuotantoon ja käyttöön perustuvaan kiinteistötekniikkaan. Muutoksen myötä rakennuksen energiakulut pienevät merkittävästi aiempaan verrattuna.

– Osuuskauppa Arina haluaa olla omalta osaltaan mukana ilmastotalkoissa. Uudet energiaratkaisut, kuten uudet kylmäjärjestelmät, lauhdelämmön kierrättäminen sekä maalämmön ja led-valaistuksen käyttö varmistavat sen, että uusittu myymälä on nyt ja tulevaisuudessa energiaa ja luontoa säästävä, kertoo ryhmäpäällikkö Antti Siuruainen.

– Uudistunut S-market Pudasjärvi palvelee asiakkaitaan jatkossakin laadukkailla tuotteilla sekä varmistaa tuotteiden hyvän saatavuuden vuoden jokaisena päivänä. Lisäksi hyvän asiakaspalvelu ja pysyvä kokonaisedullinen hintataso tulee säilymään myös nyt uudistuksenkin jälkeen. Nehän ovat meidän S-marketin asiakaslupaus jokaiselle päivälle, ja ne lunastetaan, lupaa myymäläpäällikkö Markku Päkkilä.

Avajaisia juhlitaan torstaista 5.12. alkaen

Avajaisia juhlitaan torstaista 5.12. klo 10 alkaen. Avajaispäivänä luvassa on kakkukahvit ja paikalla on Arinan palveluneuvoja opastamassa omistajuus- ja S-Pankkiasioissa klo 10-17. Lisäksi joulupukki vierailee myymälässä päivän aikana. Torstaista sunnuntaihin luvassa on maistuvia tuote-etuja ja joulukinkkuarvonta on käynnissä sunnuntaihin 8.12.2019 asti.

S-market Pudasjärvi palvelee asiakkaitaan laajoilla ja omistajaystävällisillä aukioloajoilla maanantaista lauantaihin klo 7.00-21.00 sekä sunnuntaisin klo 10.00-21.00. Saman katon alta löytyy Veikkaus, Ray, Alko, Aarrearkku ja Postin palvelut ovat avoinna maanantaista lauantaihin klo 8.00-20.00 ja sunnuntaisin klo 10.00-16.00.

Lisätietoja:
marketpäällikkö Markku Päkkilä, p. 044 788 6117, markku.pakkila@sok.fi
ryhmäpäällikkö Antti Siuruainen, p. 044 3135 826, antti.siuruainen@sok.fi

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Arinan hallinto toimii omistajien hyötyvahteina - syyskokousten päätöksiä18.12.2019 15:41:48 EETTiedote

Osuuskauppa Arina on pohjoissuomalaisten kotitalouksien perustama ja omistama 102-vuotias kuluttajaosuuskunta, omistajina tänään yli 170 000 (70 %) kaikista alueen kotitalouksista. Omistajat valitsevat keskuudestaan sääntömääräistä päätösvaltaa käyttävät hallintoelimet. Hallinto toimii päätösvallan lisäksi tärkeässä viestintäroolissa kotitalouksien ja osuuskaupan välillä.

Osuuskauppa Arina mukana perustamassa Wanha Raahe -säätiötä22.11.2019 14:50:14 EETTiedote

Raahen vanha kaupunki on yksi Suomen parhaiten säilyneitä 1800-luvun puutalokaupunkeja. Vaikka rakennukset ovat vanhoja, on kyseessä silti vireä osa kaupunkia, jossa sulassa sovussa elävät sekä alueen asukkaat että yritykset. Wanha Raahe koostuu noin 150 päärakennuksesta ja noin 200 piharakennuksesta. Asemakaavalla suojeltua Raahen vanhaa kaupunkia kehittämään ja tukemaan perustettiin tällä viikolla Wanha Raahe -säätiö.

Omistajat päättivät Kannustajat-tuen saajat – Arina lahjoitti jälleen 50 000 € tukipotin25.10.2019 15:55:32 EESTTiedote

Osuuskauppa Arina lahjoitti vuonna 2019 Kannustajat-tukea yhteensä 100 000 €. Tukea jaetaan kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä, á 50 000 € kerrallaan. Syksyn Kannustajat-tuen saajat on nyt valittu 55 ehdokkaan joukosta ja tukipottia pääsi jakamaan tällä kertaa 22 yhteisöä. Suurimman potin nappasivat tänä syksynä Hope ry Oulusta ja Pohjois-Suomen autismin kirjo ry.