UUDISTUNUT ABC PETIKKO AVATTIIN

ABC Petikon mittarikentän remontti on valmis. Automaattiasema ja autopesu palvelevat jälleen keskiviikosta 5.6 alkaen vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Uudistuneelta mittarikentältä saa jatkossa myös Eko E85 -korkeaseosetanolipolttonestettä, joka vähentää autoilun fossiilisia hiilidioksidipäästöjä merkittävästi.

Kotimainen ympäristöystävällinen ja edullinen Eko E85 soveltuu flexfuel-moottorilla varustettuihin autoihin sekä niihin bensiiniautoihin, joihin on asennettu E85-muutossarja. Suurin osa polttonesteestä on bioetanolia, jota valmistetaan mm. S-ryhmän kauppojen hävikkileivästä. Etanolin tuotanto ei aiheuta ilmakehään hiilidioksidipäästöjä. Koska etanoli tuotetaan pienissä laitoksissa elintarviketeollisuuden jätevirtojen syntysijoilla, raaka-aineiden kuljetuksia ei tarvita käytännössä lainkaan. Eko E85 -polttoneste on litrahinnaltaan edullisempaa kuin 95 E10 -bensiini. Mittarikentällä sen tunnistaa Eko E85 -merkinnästä sekä sinisestä jakelumittarin pistoolikahvasta.

Kaikissa autopesuissa käytetään ympäristöystävällisiä pesuaineita. Pesuohjelmista löytyy sopiva vaihtoehto kahden vahan premium-pesusta nopeaan peruspesuun ja kulloiseenkin vuodenaikaan parhaiten sopivaksi. Auton säännöllinen pesu ja vahaus suojaavat auton maalipintaa ulkoisilta rasituksilta, kuten korroosiolta, auringon UV-säteilyltä, lämmönvaihteluilta, sadevedeltä ja ilmansaasteilta. Petikon autopesun maksimikorkeus on 2,4 metriä ja maksimileveys 2,5 metriä.

Tankkauksen ja autopesun voi maksaa maksukorttien lisäksi kätevällä ABC-mobiili -sovelluksella. Sovellus on ladattavissa App Storesta ja Google Play -kaupasta. Renkaiden ilmanpaineiden tarkistus onnistuu uudistuneella ilmanpainemittarilla.

ABC Petikko Vantaa
Petikontie 29
Avoinna: 24/7 vuoden jokaisena päivänä, ke 5.6. klo 12 alkaen

Kaupintie 14, PL 53

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 320.

Auto puhtaaksi kolmostien varressa – ABC Hyvinkään autopesu avataan 12.12.11.12.2019 14:15:02 EETTiedote

Hyvinkään ABC:n yhteyteen avataan torstaina 12. joulukuuta nopea ja tehokas autopesu. Kaksiosaisessa autopesussa yhtä ajoneuvoa jo kuivataan kun toista aletaan pestä, minkä ansiosta hallin kapasiteetti on kahdeksan autoa tunnissa, eli 7-8 minuuttia / auto. Autopesun maksimikorkeus on 2,9 metriä ja -leveys 2,5 metriä, joten kohtuullisen isokin auto saa pintansa puhtaaksi ja kiiltäväksi.

HOK-Elanto Triplassa: vahva startti uusille ravintolakonsepteille ja ensimmäiselle keskusta-Prismalle21.11.2019 09:00:00 EETTiedote

Triplassa rikottiin miljoonan kävijän raja avajaisviikolla ja HOK-Elannolle Tripla on osoittautunut osuvaksi liikepaikaksi. Triplaa varten kehitetyissä ravintolakonsepteissa on käynyt kuhina avajaiskuukauden aikana ja kiireiset ohikulkijat ovat ottaneet kauppakeskuksen nopeimman kaupan Alepan omakseen. Täysin uudenlainen kaupunkikeskustaan sovitettu Prisma on selkeästi vastannut kaupunkilaisten tarpeisiin.