Wolfcom

Uudistunut mtv-palvelu tarjoaa kotimaiset ohjelmat jo vuorokauden vaihtuessa - Katsomo on nyt mtv

Jaa
MTV uudistaa sisällönjakeluaan yhä kuluttajalähtöisemmäksi. Uudistunut suoratoistopalvelu mtv on entistä vahvempi digitaalinen palvelu lineaarisen ohjelmajakelun rinnalla. Kokonaisvaltaisen palvelu- ja brändiuudistuksen myötä MTV tuo päivittäisen kotimaisen ohjelmasisältönsä juuri avatussa mtv-palvelussa katsottavaksi heti vuorokauden vaihtuessa.
MTV Katsomo on nyt mtv-palvelu, joka laajentaa koko vuorokauden parhaaksi katseluajaksi. Suomen katsotuimpia televisiosisältöjä voi sen kautta seurata esimerkiksi mobiilisti tai tietokoneelta ajasta ja paikasta riippumatta.
MTV Katsomo on nyt mtv-palvelu, joka laajentaa koko vuorokauden parhaaksi katseluajaksi. Suomen katsotuimpia televisiosisältöjä voi sen kautta seurata esimerkiksi mobiilisti tai tietokoneelta ajasta ja paikasta riippumatta.

Television laadukkailla sisällöillä on yhä suurempi merkitys katsojat yhteen kokoavana voimana ja MTV on koko syksyn ajan ollut kirkkaasti Suomen katsotuin tv-yhtiö. Samanaikaisesti sisältöjen kulutus ajasta ja paikasta riippumattomissa digitaalisissa palveluissa on kasvanut merkittävästi. MTV:n panostus digitaalisiin palveluihin näkyy kokonaisvaltaisena jakelu- ja brändiuudistuksena. Sen myötä MTV Katsomo on nyt mtv, joka löytyy osoitteesta mtv.fi.

- Uudistuneen mtv:n tavoitteena on olla digitaalisen videokulutuksen edelläkävijä. Muutoksen myötä kaikki meidän päivittäiset kotimaiset tv-ohjelmamme, kuten Salatut elämät, julkaistaan palvelussa katsottavaksi jo vuorokauden vaihtuessa. Ulkomaisissa ohjelmissa muutos tulee voimaan vaiheittain, jahka sopimuksia saadaan neuvoteltua. Kaikki liveohjelmat, kuten suuret viihdeshow’t ja ajankohtaisohjelmat ovat puolestaan katsottavissa suorana samaan aikaan lineaarilähetysten kanssa. Jatkossa uutta ohjelmasisältöä tullaan hankkimaan ja julkaisemaan yhä enemmän digilähtöisesti, kertoo mtv-palvelun liiketoimintavastaava Tapio Haaja.

Uudistuneen mtv-palvelun käyttö on kasvanut kuluvan vuoden aikana huikeat 45 % edellisvuoteen verrattuna. Lokakuu oli kaikkien aikojen katselluin kuukausi, jolloin videokäynnistyksiä oli lähes 20 miljoonaa. Suurin yksittäinen kasvun tekijä on ollut Love Island Suomi, joka on myös kaksinkertaistanut 15-24-vuotiaiden käytön palvelussa. Uudessa mtv-palvelussa rekisteröityneitä käyttäjiä on jo yli 2,1 miljoonaa.*

- Videoiden kulutus kasvaa kovalla vauhdilla, joten uudella mtv-palvelulla vastaamme selkeään tarpeeseen. mtv-palvelu mahdollistaa lisäksi uusia toiminnallisuuksia myös mainostajille. Pystymme tarjoamaan entistä laajempaa tavoittavuutta, parempaa kohdentamista ja yhä monipuolisempia digimainosvaihtoehtoja yhdessä Suomen ylivoimaisesti katsotuimman kaupallisen television lineaarisen alustan kanssa, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund.

Uutisten rooli kasvaa digipalvelussa merkittäväksi, kun MTV Uutiset Live aloittaa ympärivuorokautiset uutiset mtv:ssä vuoden 2019 alussa. Samalla palveluun tuodaan uudistettu uutisosio, joka mahdollistaa päivän uutisten seuraamisen helposti livenä ja jälkikäteen.

mtv-palvelun kirjoitusasu on mtv pienellä kirjoitettuna.

* Lähteet: Adobe Analytics & comScore Digital Analytix

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

MTV, toimitusjohtaja Jarkko Nordlund, 010 300 300, jarkko.nordlund@mtv.fi
MTV, mtv-palvelun liiketoimintavastaava Tapio Haaja, 050 545 8996, tapio.haaja@mtv.fi
Samuel Sorainen, Wolfcom Oy, 0400 579 653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

MTV Katsomo on nyt mtv-palvelu, joka laajentaa koko vuorokauden parhaaksi katseluajaksi. Suomen katsotuimpia televisiosisältöjä voi sen kautta seurata esimerkiksi mobiilisti tai tietokoneelta ajasta ja paikasta riippumatta.
MTV Katsomo on nyt mtv-palvelu, joka laajentaa koko vuorokauden parhaaksi katseluajaksi. Suomen katsotuimpia televisiosisältöjä voi sen kautta seurata esimerkiksi mobiilisti tai tietokoneelta ajasta ja paikasta riippumatta.
Lataa
Televisiosisältöjen kulutus ajasta ja paikasta riippumattomissa digitaalisissa palveluissa on kasvanut merkittävästi.*
Televisiosisältöjen kulutus ajasta ja paikasta riippumattomissa digitaalisissa palveluissa on kasvanut merkittävästi.*
Lataa
mtv:ssä voi etukäteen katsoa suuren osan päivän tv-ohjelmista jo vuorokauden vaihtuessa.
mtv:ssä voi etukäteen katsoa suuren osan päivän tv-ohjelmista jo vuorokauden vaihtuessa.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Korkeavuorenkatu 1 B 11
00140 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Suomalaisten tähtikokkien ravintolavinkit Tallinnaan9.10.2025 13:35:38 EEST | Tiedote

Viro on suomalaisten suosituin ulkomainen ruokamatkailukohde, eikä ihme, sillä maan ravintolatarjonta on kokoonsa nähden ainutlaatuisen rikas. Viron ravintolakulttuuri kehittyy jatkuvasti ja maassa on jo Suomeakin enemmän Michelin-oppaasta löytyviä suosituksia. Helpottaaksemme suomalaismatkailijoiden ravintolavalintoja, kysyimme Virossa asuvilta ravintola-alan ammattilaisilta suosituksia ja vinkkejä syksyiselle makumatkalle Tallinnaan. Omat ravintolavinkkinsä antoivat keittiömestarit Kim Mikkola, Kim Päivästö, Karoliina Jaakkola ja Tõnis Siigur sekä ravintolapäällikkö Ella Korpi.

Helsinki Citycopter kasvaa: toinen liikesuihkukone ja Aerocom Aviation24.9.2025 09:15:17 EEST | Tiedote

Viisi vuotta täyttänyt yksityisomisteinen suomalainen lentoyhtiö Helsinki Citycopter kasvaa. Yhtiö ottaa käyttöön toisen liikesuihkukoneen sekä virallisen yhtiönimensä Aerocom Aviation Oy. Lentokaluston lisäyksellä vastataan yksityis- ja tilauslentojen kysynnän kasvuun sekä tarjotaan yritys- ja yksityisasiakkaille entistä joustavammat palvelut. Korkealaatuisiin yksityislentoihin erikoistunut yhtiö vahvistaa samalla Suomen houkuttelevuutta helposti saavutettavana matkailukohteena. Helsinki Citycopter -brändi jatkaa normaalisti helikopterien tilauslentoihin erikoistuen.

Usva by Terhen Spa juhlii ensimmäistä vuottaan – hyvinvointia ja saunaperinteitä Helsingin ytimessä18.9.2025 13:08:34 EEST | Tiedote

Vuosi sitten avautuneen NH Collection Helsinki Grand Hansa -hotellin hyvinvointikeskus Usva by Terhen Spa ammentaa inspiraationsa suomalaisesta sauna- ja hoitoperinteestä. Kyseessä ei ole tavallinen hotellin saunaosasto tai day spa, vaan elämyksellinen kokonaisuus, joka kutsuu syventymään kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin maailmaan. Saunan ja hoitolan lisäksi se käsittää myös täysin varustellun, 300 neliömetrin kuntosalin venyttelyalueineen.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye