Uudistunut Prisma Tampereentie tarjoaa kaupungin helpoimman ostosreissun

Prisma Tampereentie juhlii uudistumistaan maanantaina 5.12. Prisman pinta-ala kasvoi uudistuksessa ja myymälän palvelutarjonta on nyt entistä laajempi sekä herkullisempi.

-Prisma Tampereentieltä löytyy nyt entistä upeampi palvelutarjonta. Laajentuneelta ruokatorilta saa ostettua tuttujen tuotteiden lisäksi nyt esimerkiksi siipiä Siipiweikkojen kastikkeella ja tuoretta sushia Itsudemon sushibarista. Fazerin myymäläleipomosta löydät tuoretta leipää ja pullaa joka päivä. Täysin uutena palveluna meillä on Scan & Go, eli Kerää ja Skannaa, jossa asiakas voi itse lukea ostoksensa sitä mukaa kun kerää niitä ja maksaa koko ostoskorinsa sisällön yhdellä viivakoodilla kassalle. Palveluun kirjaudutaan S-Etukortilla, kertoo ryhmäpäällikkö Tuomo Makkonen.

Prisma Tampereentieltä löytyy lisäksi ruoan verkkokaupan noutopiste ja seitsemän itsepalvelukassaa. Huipputehokas R1 -pullonpalautusautomaatti hotkaisee kerralla säkillisen juomapakkauksia eli yli 100 muovipulloa ja tölkkiä ja tekee palauttamisesta jopa viisi kertaa nopeampaa kuin perinteisellä palautusautomaatilla. Remontin yhteydessä uusittiin koko prisman kalusteet sekä kylmien että lämpimien kalusteiden osalta.

Energiatehokkuus näkyy LED-valaisimien ja ovellisten kylmäkalusteiden lisäksi siinä, että Tampereentiellä siirryttiin kokonaan pois kaukolämmöstä ja Prisma-rakennuksen lämmitysenergia saadaan kiinteistön maaperästä maalämpönä. Lisäksi lauhde-energiaa tehostetaan lämpöpumpputekniikalla. Tampereentien Prisma on nyt energian kulutuksen osalta täysin päästötön.

-Olen todella ylpeä henkilökunnastani, joka on venynyt remontin keskellä. Samoin haluan kiittää asiakkaitamme, jotka ovat malttaneet odottaa entistä ehomman kaupan valmistumista. Tästä on hyvä jatkaa täysillä eteenpäin. Tervetuloa kaupungin helpoimmalle ostosreissulle, päättää Makkonen.

Prisman uudistuksen lisäksi Hesburger Prisma Tampereentie avattiin uudistettuna reilu viikko sitten.

Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö, Tuomo Makkonen p. 010 76 45801

Turun Osuuskaupan toimitusjohtaja Antti Heikkinen SOK:n hallitukseen14.12.2022 16:12:10 EET | Tiedote

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan hallintoneuvosto on valinnut SOK:n hallituksen vuodelle 2023. SOK:n hallitus vuodelle 2023 on valittu. SOK:n pääjohtaja Hannu Krook jatkaa SOK:n hallituksen puheenjohtajana. Uusina hallituksen jäseninä aloittavat Turun Osuuskaupan toimitusjohtajana vuodesta 2018 asti toiminut Antti Heikkinen ja Kojamo Oyj:n digijohtaja Katri Harra-Salonen. SOK:n hallitus 2023: • Hannu Krook, pääjohtaja, puheenjohtaja • Kim Biskop, toimitusjohtaja • Nermin Hairedin, toimitusjohtaja • Katri Harra-Salonen, digijohtaja • Antti Heikkinen, toimitusjohtaja • Juha Kivelä, toimitusjohtaja • Veli-Matti Liimatainen, toimitusjohtaja • Harri Miettinen, toimitusjohtaja • Antti Määttä, toimitusjohtaja Lue lisää SOK:n tiedotteesta. Lisätietoja: Turun Osuuskauppa, toimitusjohtaja Antti Heikkinen, puh. 010 764 4003

Satakunnantien Sale, ABC Carwash ja ABC-automaatti suljetaan1.12.2022 15:01:06 EET | Tiedote