Uudistunut S-market Kiiminki on avautunut

Uudistustyöt Kiimingin S-marketissa on saatu valmiiksi. Myymälään on tuotu S-market-konseptin raikas uusi ilme ja samalla valikoimat on päivitetty vastaamaan entistä paremmin paikallista kysyntää ja omistajien tarpeita. Kassa-alueen siirron myötä myymälän pinta-ala on laajentunut ja valikoimissa on jopa parituhatta uutta tuotetta.

– Yksistään kylmähyllyjen määrä lisääntyi meillä yli sadalla metrillä. Uudet kalusteet tuovat myös mukavasti väljyyttä ja helpottavat asiointia, marketpäällikko Ari Pyky kertoo.

S-market on myynniltään Suomen suurin ruokakauppaketju, joka on räätälöity paikallisten osuuskaupan omistajien tarpeisiin. Ostospaikkana Kiimingin S-market on helppo ja nopea - ja hintatasoltaan jatkossakin edullinen.

– Kiimingin S-marketista palautettiin Bonuksina viime vuonna 200000 euroa alueen asukkaille, ja myymäläuudistuksen myötä pystymme lisäämään paikallista hyvinvointia entisestään. Bonuksen ja laajentuneiden valikoimien lisäksi meillä asioivat hyötyvät S-marketin edullisesta hintatasosta, jonka toteamiseen vaikkapa S-mobiilin Hintavertailija on oiva työkalu, Pyky vinkkaa.

Uudistus on vaikuttanut myös myymälän energiatehokkuuteen. Kylmäkaappien asianmukaisten ovien ja led-valojen lisäksi myymälä lämpenee uusiutuvan energian voimin. S-ryhmä on Suomen suurin aurinkovoiman tuottaja ja hiilinegatiivinen vuoteen 2025 mennessä.

S-market Kiimingin avajaisia vietetään perjantaista sunnuntaihin 10.–12.12. Ohjelmassa on avajaistarjouksia ja arvontaa.

Ari Pyky, marketpäällikkö, +358 400 244 895, ari.pyky@sok.fi
Antti Siuruainen, ryhmäpäällikkö, +358 44 3135 826, antti.siuruainen@sok.fi