Uudistunut S-market Tynninharju mukana ilmastotalkoissa - uuden raikkaan ilmeen lisäksi uusi myymälä on nyt ja tulevaisuudessa luontoa säästävä

Jatkamme Suomen suurinta ruokakaupan uudistusta, jonka myötä myös kaikki SSO:n S-marketit uudistetaan. Nyt uudistettuna avattiin Tynninharjun S-market – asiakkaiden toiveet huomioiden.

Jo uudistetuista yksiköistä olemme saaneet erinomaista palautetta ja sillä tiellä on hyvä jatkaa. Esimerkiksi hevi- ja juomaosastojen hyvät valikoimat ovat aikaisemmissakin uudistuksissa saaneet paljon kehuja, joten varmasti Lohjan Tynninharjullakin uudistus otetaan ilolla vastaan. Raikas ja pirteä ovat sanoja, joilla myymälöitä on kuvailtu, kertoo ryhmäpäällikkö Tomi Sorsa SSO:sta.

”Myymälöihin on haluttu luoda lämmintä sekä skandinaavisen avaraa ja valoisaa vaikutelmaa muun muassa puupinnoilla. Trendit ja sesongit nostetaan esiin aiempaa vahvemmin ja valikoimien uutuustuotteita sijoitetaan hyllynpäätyihin, joista toivottavasti saa uusia ideoita arkeen. Henkilökunta on innoissaan päästessään palvelemaan asiakkaita uudessa myymälässä”, kertoo S-market Tynninharjun marketpäällikkö Tanja Huhta.

”S-market kuunteli asiakkaiden toiveita myymälän uudistuksen suhteen. Myymälässä on nyt entistäkin herkullisempi hedelmä- ja vihannesosasto ja uusi paistopiste tuo lisää vaihtoehtoja leipävalikoimiin. Panimotuotteisiin tehtiin myös laajennusta, ja valikoimissa on nyt runsaasti paljon toivottuja pienpanimotuotteita. Mehustamosta mukaan voi napata tuorepuristetun mehun. Paikallisia tai lähellä tuotettuja tuotteita valikoimissa on useita kymmeniä ja onhan S-marketien valikoimien tuotteista perinteisestikin yli 80 % kotimaisia”, jatkaa Tanja.

”Haluamme investointien osalta olla mukana myös ilmastotalkoissa. Uudet energiaratkaisut, kuten uudet kylmäjärjestelmät, kylmälaitosten hukkalämmön hyödyntäminen kiinteistön lämmittämisessä ja led-valaistuksen käyttö varmistavat sen, että uudet myymälät ovat energiatehokkaita. Tynninharjulla vaihdettiin myös kylmälaitteet ympäristöystävällistä hiilidioksidia käyttävään kylmäjärjestelmään. Tämä ja muut ratkaisut varmistavat, että myymälämme ovat nyt ja tulevaisuudessa energiaa ja luontoa säästäviä”, kertoo Tomi.

Loppuvuodesta uudistuvat vielä Salossa kauppakeskus Plazan sekä Karkkilan S-market. Ensi vuoden alussa koittaa vielä Lempolan ja Vihdin S-marketin vuoro.

lisätiedot: ryhmäpäällikkö Tomi Sorsa, p. 044 7705 134

Kauppakeskus Lohen Antoniossa käyttöön uusi kätevä tilausmalli24.9.2021 15:59:17 EEST | Tiedote

SSO:n Antoniossa Lohjalla helpotetaan asiakkaiden arkea, kun lauantaina 25.9. alkaen otetaan käyttöön näppärä EasyOrder-tilausmalli. Uusi malli antaa asiakkaan tarkastella, tilata sekä maksaa ostokset helposti puhelimella. EasyOrderin QR-koodeihin perustuva kontaktiton tilauskanava mahdollistaa turvallisen sekä tehokkaan tilaamisen pöytään. Skannaamalla paikan päällä Lohjan Antonion ravintoloissa pöydässä olevan QR-koodin, asiakas pääsee ravintolan menu-sivulle, josta tilaus voidaan tehdä ja maksaa helposti vain muutamalla klikkauksella. Sivuston käyttö ei tarvitse erillisen apin latausta tai rekisteröitymistä. Asiakkaan maksettua tilaus siirtyy järjestelmässä ravintolan näkyvyyteen, josta tilaus toimitetaan edelleen keittiöön. Tilaus onnistuu niin ikään myös nettisivulla tilauksesta ruuan noutoon asti. ”Haluamme palvella asiakkaita monikanavaisesti ja EazyOrder on toivottu lisäpalvelu. Tarkoitus on helpottaa ja tarvittaessa nopeuttaa asiakkaan tilauksen tekemistä. Palvelu tapahtuu ede

Pidä huolta -kampanja kerää rahaa nuorten mielenterveystyöhön – SSO:lta ja Lähitapiola Etelältä yhteensä 20 000 euron lahjoitus22.9.2021 09:07:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena paitsi valtakunnallisesti, myös läntisellä Uudellamaalla ja Salon seutukunnalla. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. SSO yhdessä LähiTapiola Etelän kanssa liittyy 20 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloitti 23.8. uuden hyväntekeväisyysyhteistyön, jonka myötä päätettiin jakaa yli sata Venner-ruokalaatikkoa paikallisille vähävaraisille perheille, eli raaka-aineet noin 5000 terveelliseen ateria-annokseen. Yhteistyö toteutettiin Vennerin ja SSO:n alueen kuntien kanssa läntisellä Uudellamaalla ja Salon seudulla.