Uudistuva teollisuus -ohjelmaan valittiin 18 teollisuusalan yritystä

Ohjelmaan valitut yritykset toimivat monipuolisesti teollisuuden eri aloilla. Enemmistö yrityksistä on Keski-Suomesta ja Uudeltamaalta.
Uudistuva teollisuus -ohjelmassa yrittäjät verkostoituvat oman toimialansa muiden toimijoiden kanssa ja tapaavat yrityskohtaisesti valittuja sparraajia.

Kasvu Openin, Business Finlandin ja TT-säätiön yritysohjelmaan valittiin 18 yritystä. Valintakriteerejä olivat muun muassa vakiintunut teollisuusalan liiketoiminta ja valmius kehittää yrityksen kilpailukykyä globaaleilla markkinoilla.

– On ilo nähdä näin laajasti erilaisia teollisia yrityksiä ja niiden vahvaa halua kehittyä ja kasvaa. Suomen kilpailukykyä kehitetään yritys kerrallaan ja olen innoissani auttamassa siinä, sanoo Teknologiateollisuus ry:n johtava asiantuntija Teemu Polo, joka oli mukana tekemässä yritysvalintoja.

Uudistuva teollisuus-ohjelmaan valitut yritykset:

Black Bruin Oy, Keski-Suomi

Coolcenter Forssa Oy, Kanta-Häme

ETH Group Oy, Satakunta

Finn-Savotta Oy, Keski-Suomi

Forsfood Oy, Etelä-Pohjanmaa

High Metal Oy, Uusimaa

Koskitukki Oy, Päijät-Häme

K-S Bulk Oy, Keski-Suomi

Maxjas Oy, Pirkanmaa

Pirjon Pakari, Etelä-Pohjanmaa

Rinotop Oy, Uusimaa

Robbes Lilla Trädgård Ab, Uusimaa

Saku-Tek Oy, Uusimaa

Siklaelementit Oy, Pohjois-Pohjanmaa

Sleipner Finland Oy, Keski-Suomi

TMK Energiakoura Oy, Keski-Suomi

Volter Oy, Pohjois-Pohjanmaa

YBT Oy, Lappi

Yritykset Uudistuva teollisuus -ohjelmaan valitsivat Business FinlandinTT-säätiön ja Teknologiateollisuus ry:n edustajat:

• Toni Mattila, Business Finland
  • Jouni Hakala, TT-säätiö
  • Teemu Polo, Teknologiateollisuus ry

– Uudistuvan teollisuuden -ohjelma tukee teollisia yrityksiä liiketoiminnan kehittämisessä kohti kestävää ja vastuullista kasvua ja tekee samalla näkyvämmäksi teollista toimintaa ja vaikuttavuutta suomalaisessa yhteiskunnassa. Tämä kaikki vastaa myös hyvin Teollisuuden ja Työnantajain (TT)- säätiön tavoitteita – säätiö tukeekin ohjelman toteuttamista sen osarahoituksella, sanoo säätiön asiamies Jouni Hakala.

Lue lisää Uudistuva teollisuus -ohjelmasta

Jaana Seppälä
toimitusjohtaja, Kasvu Open
jaana.seppala@kasvuopen.fi

Kasvu Open on kasvuyritysten sparraaja. Tarjoamme monipuolisesti palveluja yrittäjille, joilla on kiikarissa liiketoiminnan kasvattaminen.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, Business Jyväskylä, DNA, Keski-Suomen Liitto, KPMG, Varma, AWS, Howspace, Kauppakamari ja Technopolis.