Uusi 6 GB:n Nokia 8 tulee myyntiin Suomessa 10.10.

Nokia-puhelinten uusi koti, HMD Global kertoi tänään tuovansa markkinoille Nokia 8:sta uuden version, jossa on 128 GB:n tallennusmuisti ja 6 GB:n RAM-muisti.

Uusi 6 GB:n Nokia 8 tulee myyntiin Suomessa 10.10. Puhelimen väri on korkeakiiltoinen sininen, ja se on tarjolla ainoastaan tässä Nokia 8 -mallissa. Puhelimen suositeltu vähittäismyyntihinta on 649 euroa.

6 GB:n Nokia 8 on erinomaisella suorituskyvyllä varustettu ja kauniisti muotoiltu älypuhelin, joka tuo kolme täysin uutta innovaatiota Android-älypuhelimiin:

• Ensimmäiset yhteistyön tulokset ZEISSin kanssa
  • Kaksipuoleisen Bothie-kameran, jolla voi ottaa yhtä aikaa 13 megapixelin etu- ja takakameralla videota ja still-kuvia, ja videon voi julkaista livenä suoraan kamerasovelluksella sosiaaliseen mediaan, Facebookiin ja YouTubeen
  • Nokia Ozo Audion, joka on ainutlaatuinen, Hollywood-tason  360° tila-ääniteknologia.

Nokia 8:ssa on kaikki Nokia-älypuhelimen tärkeimmät ominaisuudet: erinomainen suorituskyky, puhdas Android-käyttökokemus sekä kaikkien aikojen edistyksellisin, yhdestä alumiinikappaleesta valmistettu runko.

ossi.korpela@hmdglobal.com

HMD Global on Nokia-puhelinten ja -tablettien uusi koti, jonka pääkonttori on Espoossa. HMD muotoilee ja markkinoi älypuhelin- ja peruspuhelinvalikoimaa, joka on kohdennettu useille eri kuluttajaryhmille ja joka tarjoaa puhelimia useissa eri hintakategorioissa. Innovointiin ja korkeaan laatuun sitoutunut HMD Global Oy on Nokia-puhelinten ja -tablettien lisensoija yksinoikeudella. www.hmdglobal.com

Nokia on Nokia Oyj:n rekisteröimä tavaramerkki. Android on Google Inc:n tavaramerkki. ZEISS ja ZEISS-logo ovat Carl Zeiss AG:n rekisteröimiä tavaramerkkejä ja niitä käytetään Carl Zeiss Vision GmbH:n lisenssillä.

[1]Ennakkoon asennetut käyttöjärjestelmä ja sovellukset vievät merkittävän osan muistia.

HMD Global keräsi 100 miljoonan dollarin rahoituksen kiihdyttääkseen seuraavaa kasvuvaihettaan21.5.2018 12:10Tiedote

Espoo, 21.5.2018 - Suomalainen startup HMD Global – Nokia-puhelinten uusi koti – on kerännyt eri sijoittajilta 100 miljoonan dollarin lisärahoituksen. Rahoituksella kasvatetaan HMD Globalin liiketoimintaa ja rahoitetaan yrityksen kasvua sen toisena toimintavuonna. Rahoituskierrosta johti Genevessä sijaitseva Ginko Adventures, joka on osa Alpha Ginko Ltd:tä, ja kierrokseen osallistuivat DMJ Asia Investment Opportunity Limited ja FIH Mobile Ltd:n tytäryhtiö Wonderful Stars Pte. Ltd.

Nokia 8 Siroccon ennakkomyynti alkaa tänään klo 12 Elisalla ja DNA:lla. Nokia 8 Sirocco, Nokia 7 plus ja uusi Nokia 6 tulevat myyntiin Suomessa 19.4.26.3.2018 11:45Tiedote

Helmikuun lopussa esitellyt Nokia 8 Sirocco, Nokia 7 Plus sekä uusi Nokia 6 edustavat Nokia-puhelimille tyypillistä viimeisteltyä laatua, kestävyyttä ja luotettavuutta. Ne tulevat myyntiin Suomessa 19.4., ja niiden ennakkomyynti alkaa tänään. Nokia 8 Siroccon suositeltu vähittäismyyntihinta on 749 euroa, Nokia 7 plussan 399 euroa ja Nokia 6:n 299 euroa.