Uusi 6 GB:n Nokia 8 tulee myyntiin Suomessa 10.10.

Nokia-puhelinten uusi koti, HMD Global kertoi tänään tuovansa markkinoille Nokia 8:sta uuden version, jossa on 128 GB:n tallennusmuisti ja 6 GB:n RAM-muisti.

Uusi 6 GB:n Nokia 8 tulee myyntiin Suomessa 10.10. Puhelimen väri on korkeakiiltoinen sininen, ja se on tarjolla ainoastaan tässä Nokia 8 -mallissa. Puhelimen suositeltu vähittäismyyntihinta on 649 euroa.

6 GB:n Nokia 8 on erinomaisella suorituskyvyllä varustettu ja kauniisti muotoiltu älypuhelin, joka tuo kolme täysin uutta innovaatiota Android-älypuhelimiin:

• Ensimmäiset yhteistyön tulokset ZEISSin kanssa
  • Kaksipuoleisen Bothie-kameran, jolla voi ottaa yhtä aikaa 13 megapixelin etu- ja takakameralla videota ja still-kuvia, ja videon voi julkaista livenä suoraan kamerasovelluksella sosiaaliseen mediaan, Facebookiin ja YouTubeen
  • Nokia Ozo Audion, joka on ainutlaatuinen, Hollywood-tason  360° tila-ääniteknologia.

Nokia 8:ssa on kaikki Nokia-älypuhelimen tärkeimmät ominaisuudet: erinomainen suorituskyky, puhdas Android-käyttökokemus sekä kaikkien aikojen edistyksellisin, yhdestä alumiinikappaleesta valmistettu runko.

ossi.korpela@hmdglobal.com

HMD Global on Nokia-puhelinten ja -tablettien uusi koti, jonka pääkonttori on Espoossa. HMD muotoilee ja markkinoi älypuhelin- ja peruspuhelinvalikoimaa, joka on kohdennettu useille eri kuluttajaryhmille ja joka tarjoaa puhelimia useissa eri hintakategorioissa. Innovointiin ja korkeaan laatuun sitoutunut HMD Global Oy on Nokia-puhelinten ja -tablettien lisensoija yksinoikeudella. www.hmdglobal.com

Nokia on Nokia Oyj:n rekisteröimä tavaramerkki. Android on Google Inc:n tavaramerkki. ZEISS ja ZEISS-logo ovat Carl Zeiss AG:n rekisteröimiä tavaramerkkejä ja niitä käytetään Carl Zeiss Vision GmbH:n lisenssillä.

[1]Ennakkoon asennetut käyttöjärjestelmä ja sovellukset vievät merkittävän osan muistia.

HMD Global esittelee uuden version matopelistä - toimii Facebookin AR-kamerasovelluksella6.8.2018 10:57Tiedote

Nokia-klassikko, matopeli, on pelattavissa Facebookin uudella AR-kamerasovelluksella. Ikoninen peli on päivitetty toimimaan Facebookin kameralla. Mukava tulevat Snake Mask ja Snake Real World, joissa on monipelaajaominaisuus. Pelin fanit voivat lisätyn todellisuuden avulla muuttua ikoniseksi matopelin madoksi ja striimata pelin SUORANA omassa Facebook-uutisvirrassaan. ubettaja Matt Keck on julkistanut #imasnake2-videon juhlistamaan uutta peliversiota. Matt tuli kuuluisaksi netissä alkuperäisellä ”I’am a snake” -videollaan vuonna 2010.