Uusi 6 GB:n Nokia 8 tulee myyntiin Suomessa 10.10.

Nokia-puhelinten uusi koti, HMD Global kertoi tänään tuovansa markkinoille Nokia 8:sta uuden version, jossa on 128 GB:n tallennusmuisti ja 6 GB:n RAM-muisti.

Uusi 6 GB:n Nokia 8 tulee myyntiin Suomessa 10.10. Puhelimen väri on korkeakiiltoinen sininen, ja se on tarjolla ainoastaan tässä Nokia 8 -mallissa. Puhelimen suositeltu vähittäismyyntihinta on 649 euroa.

6 GB:n Nokia 8 on erinomaisella suorituskyvyllä varustettu ja kauniisti muotoiltu älypuhelin, joka tuo kolme täysin uutta innovaatiota Android-älypuhelimiin:

• Ensimmäiset yhteistyön tulokset ZEISSin kanssa
  • Kaksipuoleisen Bothie-kameran, jolla voi ottaa yhtä aikaa 13 megapixelin etu- ja takakameralla videota ja still-kuvia, ja videon voi julkaista livenä suoraan kamerasovelluksella sosiaaliseen mediaan, Facebookiin ja YouTubeen
  • Nokia Ozo Audion, joka on ainutlaatuinen, Hollywood-tason  360° tila-ääniteknologia.

Nokia 8:ssa on kaikki Nokia-älypuhelimen tärkeimmät ominaisuudet: erinomainen suorituskyky, puhdas Android-käyttökokemus sekä kaikkien aikojen edistyksellisin, yhdestä alumiinikappaleesta valmistettu runko.

ossi.korpela@hmdglobal.com

HMD Global on Nokia-puhelinten ja -tablettien uusi koti, jonka pääkonttori on Espoossa. HMD muotoilee ja markkinoi älypuhelin- ja peruspuhelinvalikoimaa, joka on kohdennettu useille eri kuluttajaryhmille ja joka tarjoaa puhelimia useissa eri hintakategorioissa. Innovointiin ja korkeaan laatuun sitoutunut HMD Global Oy on Nokia-puhelinten ja -tablettien lisensoija yksinoikeudella. www.hmdglobal.com

Nokia on Nokia Oyj:n rekisteröimä tavaramerkki. Android on Google Inc:n tavaramerkki. ZEISS ja ZEISS-logo ovat Carl Zeiss AG:n rekisteröimiä tavaramerkkejä ja niitä käytetään Carl Zeiss Vision GmbH:n lisenssillä.

[1]Ennakkoon asennetut käyttöjärjestelmä ja sovellukset vievät merkittävän osan muistia.