Uusi ABC-automaattiasema avautuu Savelaan

Osuuskauppa Keskimaa avaa ABC-automaattiaseman S-market Savelan yhteyteen Jyväskylässä. Uuden ABC-automaattiaseman virallinen avajaispäivä on 29.11.19. Avajaisia vauhdittaa S-market Savelan 10-vuotissynttäreiden osuminen samalle viikonlopulle. ABC-automaattiasema sekä S-market Savela palvelevat asiakkaita ympärivuorokautisesti.

Kuva: Kristiina Tammitie

S-market Savelan yhteyteen on pitkään toivottu tankkausmahdollisuutta.

− Jyväskylä kehittyy jatkuvasti ja haluamme olla osaltamme mukana kehittämässä eri alueiden palveluita. Uuden ABC-automaattiaseman sijoittaminen Keski-Suomen ainoan ympärivuorokauden palvelevan marketin, S-market Savelan, yhteyteen ei ole sattumaa. Tankkausmahdollisuuden myötä pystymme palvelemaan asiakkaita entistäkin kokonaisvaltaisemmin, toteaa Osuuskauppa Keskimaan liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja Heikki Tervanen.

ABC automaattiasemalla on myynnissä viisi polttonestelaatua sisältäen ympäristöystävällisen korkeaseosetanolin E85:den. ABC-mittarikenttä on moderni polttonesteen jakeluasema, joka täyttää tiukat ympäristövaateet.

Kaupunkirakenteessa on erityisen tärkeää toimia turvallisesti. Automaattiasema on rakennettu viimeisintä turva- ja ympäristövalvontatekniikkaa hyödyntäen. Teknisten ratkaisujen lisäksi turvallisuuteen liittyy myös jatkuva ympärivuorokautinen valvonta aseman käyttöönoton jälkeen. Asemaa valvotaan järjestelmien avulla 24h ja asiakas saa ympäri vuorokauden yhteyden aseman päivystykseen.

− Asemien elinkaari lasketaan kymmenissä vuosissa, joten olemme varautuneet rakentamisessa pitkään käyttöikään sekä muuttuviin polttoaineisiin.Esimerkiksi polttoaineputkituksissa on käytetty materiaaleja, joka kestävät nykyisiä polttoaineita vaativammatkin laadut. Myös säiliörakentamisessa on varauduttu polttoaineiden kasvaviin vaatimuksiin sekä tuotelisäyksiin, taustoittaa ABC-aseman rakentamista koordinoinut polttonestekaupan palvelupäällikkö Lauri Salo Osuuskauppa Keskimaalta.

Uuden ABC-automaattiasema avajaisia juhlitaan viikonloppuna S-market Savelan 10-vuotissynttäreiden yhteydessä.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, Heikki Tervanen, liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja, 010 767 3064
Osuuskauppa Keskimaa, Lauri Salo, polttonestekaupan palvelupäällikkö, 010 767 3292

Kuva: Kristiina Tammitie

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan työyhteisötutkimuksessa koronavuonna kaikkien aikojen paras tulos27.11.2020 08:15:00 EETTiedote

Palvelualalla historiallisen vaikeasta vuodesta huolimatta Keskimaan tuoreessa henkilöstötutkimuksessa on saavutettu kaikkien aikojen paras tulos. Ihmisten turvallisuudentunne ja työtyytyväisyys ovat säilyneet tai jopa kehittyneet haastavista olosuhteista huolimatta. Vuosittain toteutettavaan työtyytyväisyystutkimukseen vastasi lähes 1700 Keskimaan työntekijää, mikä on peräti 92,7% henkilöstöstä. Tulokset paranivat edellisestä vuodesta jopa neljä pistettä, ennätykselliselle 78,2 tasolle.

Keskimaan Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanja auttaa yhteen yli 101 000 keskisuomalaista16.11.2020 09:45:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo neljännen kerran Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Tänä syksynä Keskimaa etsi yhteistyökumppaneita, jotka pystyvät auttamaan keskisuomalaisia kohtaamaan toisensa poikkeusaikaan sopivalla tavalla. Hakemuksia tuli yli 130 taholta, joista 56 lahjoituskohteen myötä mahdollistetaan yli 101 000 keskisuomalaista kohtaamista. Lahjoituksen kokonaissumma on lähes 138 000 euroa.

Keskimaan edustajiston vaalit vuonna 2021 – ehdokkaiden liityttävä jäseniksi viimeistään tämän vuoden aikana2.11.2020 13:55:00 EETTiedote

Osuuskaupan edustajiston vaalit järjestetään joka neljäs vuosi. Seuraavat Osuuskauppa Keskimaan edustajiston vaalit pidetään syksyllä 2021. Osuuskaupan vaaleissa voi olla ehdokkaana jäsen, joka on hyväksytty osuuskaupan jäseneksi vaalivuotta edeltäneen vuoden loppuun mennessä, on maksanut osuusmaksun, on täysivaltainen ja asuu jäsenalueella.