Uusi ABC-automaattiasema avautuu Savelaan

Osuuskauppa Keskimaa avaa ABC-automaattiaseman S-market Savelan yhteyteen Jyväskylässä. Uuden ABC-automaattiaseman virallinen avajaispäivä on 29.11.19. Avajaisia vauhdittaa S-market Savelan 10-vuotissynttäreiden osuminen samalle viikonlopulle. ABC-automaattiasema sekä S-market Savela palvelevat asiakkaita ympärivuorokautisesti.

Kuva: Kristiina Tammitie

S-market Savelan yhteyteen on pitkään toivottu tankkausmahdollisuutta.

− Jyväskylä kehittyy jatkuvasti ja haluamme olla osaltamme mukana kehittämässä eri alueiden palveluita. Uuden ABC-automaattiaseman sijoittaminen Keski-Suomen ainoan ympärivuorokauden palvelevan marketin, S-market Savelan, yhteyteen ei ole sattumaa. Tankkausmahdollisuuden myötä pystymme palvelemaan asiakkaita entistäkin kokonaisvaltaisemmin, toteaa Osuuskauppa Keskimaan liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja Heikki Tervanen.

ABC automaattiasemalla on myynnissä viisi polttonestelaatua sisältäen ympäristöystävällisen korkeaseosetanolin E85:den. ABC-mittarikenttä on moderni polttonesteen jakeluasema, joka täyttää tiukat ympäristövaateet.

Kaupunkirakenteessa on erityisen tärkeää toimia turvallisesti. Automaattiasema on rakennettu viimeisintä turva- ja ympäristövalvontatekniikkaa hyödyntäen. Teknisten ratkaisujen lisäksi turvallisuuteen liittyy myös jatkuva ympärivuorokautinen valvonta aseman käyttöönoton jälkeen. Asemaa valvotaan järjestelmien avulla 24h ja asiakas saa ympäri vuorokauden yhteyden aseman päivystykseen.

− Asemien elinkaari lasketaan kymmenissä vuosissa, joten olemme varautuneet rakentamisessa pitkään käyttöikään sekä muuttuviin polttoaineisiin.Esimerkiksi polttoaineputkituksissa on käytetty materiaaleja, joka kestävät nykyisiä polttoaineita vaativammatkin laadut. Myös säiliörakentamisessa on varauduttu polttoaineiden kasvaviin vaatimuksiin sekä tuotelisäyksiin, taustoittaa ABC-aseman rakentamista koordinoinut polttonestekaupan palvelupäällikkö Lauri Salo Osuuskauppa Keskimaalta.

Uuden ABC-automaattiasema avajaisia juhlitaan viikonloppuna S-market Savelan 10-vuotissynttäreiden yhteydessä.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, Heikki Tervanen, liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja, 010 767 3064
Osuuskauppa Keskimaa, Lauri Salo, polttonestekaupan palvelupäällikkö, 010 767 3292

Kuva: Kristiina Tammitie

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.

Joonas Heiskanen Jyväskylän Prisma Seppälän johtajaksi2.12.2019 14:16:16 EETTiedote

KTM Joonas Heiskanen on nimitetty Prisma Seppälän johtajaksi 1.1.2020 alkaen. Hän vastaa Prisman liiketoiminnan tuloksesta, henkilöstöstä sekä yhteistyöstä vuokralaisten ja asiakkaiden kanssa. Joonas Heiskanen on suorittanut S-Trainee-valmennuksen Osuuskauppa Peeässässä vuosina 2010-2011. Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä Kuopion S-market Pitkälahdesta, jossa hän on toiminut marketpäällikkönä. − On mahtava päästä osaksi rautaisten ammattilaisten työryhmää, mitä parhaimmalle kauppapaikalle kehittämään edelleen Suomen parasta Prismaa, toteaa tammikuussa aloittava Prisma Seppälän johtaja Joonas Heiskanen.

Jyväskylän Klubin tilat Osuuskauppa Keskimaan omistukseen29.11.2019 10:00:00 EETTiedote

Hannikaisenkatu 37:n kiinteistössä, Original Sokos Hotel Alexandran yhteydessä sijaitsevista Jyväskylän Klubin tilojen myynnistä on tehty esisopimus Osuuskauppa Keskimaan kanssa. Esisopimuksen mukaan kauppa toteutuu alkuvuodesta 2020. Osuuskauppa Keskimaa on vuokrannut tiloja hotelli Alexandran käyttöön Jyväskylän Klubilta jo useita vuosia. Kaupan toteuduttua kokoustoiminta jatkuu tiloissa entisellään.

Jyväskylän ruokakulttuurin lippulaiva Mestarin Herkku uudistuu täysin keväällä 202021.11.2019 10:00:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarissa sijaitseva Mestarin Herkku uudistetaan kevään 2020 aikana. Yli 50 vuotta keskisuomalaisia palvelleen myymälän tilat, ilme, brändi ja valikoima modernisoidaan pitkää historiaa, asiakkaiden toiveita ja erinomaista palvelukokemusta kunnioittaen. Samalla PikAteria uudistetaan Mestarin Keittiöksi. Uudistettu Mestarin Herkku avataan huhtikuussa. Uudistuksen kokonaisinvestointi on noin 3,7 miljoonaa euroa.

Osuuskauppa Keskimaan Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan kumppanit ja kohteet on valittu18.11.2019 11:45:59 EETTiedote

Jo kolmannen kerran toteutettava Keskimaan vuosittainen Ilo auttaa -hyväntekeväisyyslahjoitus kohdennetaan tänä vuonna asiakasomistajien toiveiden mukaisesti maakunnan ulkoilureittien sekä leikkialueiden kunnostamiseen. Toteutuskumppaneina ja kohteina lahjoituksessa ovat Metsähallituksen kansallispuistot ja luontokohteet, Green Care -keskus Könkkölän Lumo-ulkoilupolku, Jyväskylän kaupungin satama-alueen leikkipaikka, Jämsän kaupungin Jämsänjoen yhtenäiskoulun leikkipaikka sekä Saarijärven kaupungin uusi skeittipaikka nuorille. Lahjoituksen kokonaissumma 132 849 euroa vastaa Keskimaan asiakasomistajien määrää lokakuussa lopussa.