Uusi Alepa Verkkosaari avattiin – ”Asiakkaita kuunnellaan herkällä korvalla”

HOK-Elannon Alepa-ketjun 126. myymälä avattiin Helsingin Verkkosaareen, muutaman sadan metrin päähän Kalasataman metroasemasta. Myymäläpäällikkö Niko Määttänen lähtee rakentamaan Alepasta naapuruston omaa palvelevaa lähikauppaa, jossa asiakas on keskiössä.

Torstaina 3.6. Kalasataman tornitalojen kupeeseen avattiin Alepa-ketjun uusin yksikkö. Kerrostalon kivijalkaan avatun Alepa Verkkosaaren valikoimatyön keskiössä on lähialueen asukkaat, ja asiakaskokemukselle on asetettu kovat tavoitteet.

- Tavoitteena on tehdä Alepa Verkkosaaresta naapuruston oma palveleva lähikauppa. Meillä on ammattitaitoinen tiimi, joka täydentyi myös täysin uusilla hok-elantolaisilla, hienoa päästä avaamaan uutta myymälää tällä porukalla, myymäläpäällikkö Niko Määttänen toteaa.

Alepa Verkkosaaren palvelutarjontaan kuuluu kattava paistopiste, appelsiinimehukone, itsepalvelukassat, kahvipiste ja HSL-matkakorttilataus. Myymälä on kooltaan 290 m², ja valikoimaan kuuluu noin 3 300 tuotetta.

Vegaanisten tuotteiden osuus korostuu myymälän valikoimassa

Alepa Verkkosaaren tuotevalikoiman räätälöinnissä alueen asukkaat nousevat avainasemaan. Määttäsen mukaan perusvalikoima on suunniteltu läheisen Alepa Kalasataman valikoiman pohjalta, ja sitä täydennetään asiakkaiden Korttelitoiveilla

- Myymälän valikoimassa korostuu etenkin vegaaniset vaihtoehdot, joiden kysyntä jatkaa kasvuaan. Omia Korttelitoiveita kannattaa jättää, ja mahdollisesti kysyä ruoka- ja käyttövinkkejä myös henkilökunnalta, Määttänen sanoo.

Vegaanisten tuotteiden osuuden uskotaan kasvavan myös tulevaisuudessa, ja pääkaupunkiseudulla trendi korostuu. HOK-Elannossa Alepat loistavat tilastoissa, kun tarkastellaan vegaanisten tuotteiden osuutta myymälän myynnistä. Määttäsen mukaan sama havainto pätee myös Kalasataman alueeseen.

- Härkäpapuvalmisteet, kaurajuomat sekä erilaiset vegaaniset välipalatuotteet ovat tällä hetkellä myydyimpien vegaanituotteiden kärjessä. Kauppana meidän tehtävänämme on kuunnella asiakkaita, ja tuoda toivottuja tuotteita valikoimaan. Kysyntä ratkaisee mihin suuntaan valikoimaa kehitetään, Määttänen summaa.

Alepa-ketju laajenee vuoden 2021 aikana 6 yksiköllä

Alkuvuodesta avattujen Alepa Matinkylän, Tapulikaupungin, Porttipuiston ja Lahelan lisäksi vuoden 2021 aikana avataan Verkkosaaren jälkeen uusi myymälä Etu-Töölön Kuparitaloon

Emme järjestä avajaisiin liittyvää erillistä avajaistempausta, jotta pystymme varmistamaan turvallisen asioinnin myymälässä.

Alepa Verkkosaari

Capellanranta 2, 00580 Helsinki

Avoinna ma-la 6.30-23, su 9-23

www.alepakorttelitoive.fi

Niko MäättänenmyymäläpäällikköAlepa Verkkosaari

Lisää latauspisteitä itään ja koilliseen -   Kahdeksan uutta sähköautojen ABC-latauspistettä Prisma Viikkiin 18.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Sähköautojen latauspisteiden määrä Prisma Viikissä kasvaa kahteentoista, kun ABC avaa neljä AC-peruslatauspistettä ja neljä DC-teholatauspistettä parkkihalliin. Viime viikolla avattiin Prisma Itäkeskukseen kuusi uutta AC-peruslatauspistettä hybridiautoilijoiden iloksi. Prisma Itäkeskuksessa on nyt yhteensä 10 latauspaikkaa.

S-market Kaivokselan laaja uudistus valmistui – “Uusi Ruokatori parantaa merkittävästi palvelutarjontaa” 17.6.2021 07:00:00 EEST | Tiedote

S-market Kaivoksela uudistettiin lattiasta kattoon kuukauden mittaisessa remontissa. Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myymälän kylmälaitteet uusittiin, ja kylmälaitos päivitettiin ympäristöystävällisempään, hiilidioksidia kylmäaineena käyttävään kylmälaitokseen. Myymälän palvelutarjonta täydentyi uudella Ruokatorilla, ja aukioloaikoja laajennettiin.