InCar Oy

Uusi autopalvelukeskittymä Turkuun

Autokorjaamokeskus InCar ja Suomen Vahinkotarkastus avaavat uuden toimipisteen Turun satama-alueelle loppuvuodesta.

Uusi, yli 1600m2 autokeskittymä Pansiontie 4:ssä tarjoaa saman katon alta vauriokorjauksen, maalauksen, lasipalvelun ja vahinkotarkastuksen palvelut sekä vaurioajoneuvomyynnin varaston ja A-Test & Consulting -korjaamolaitehuollon. ”Haluamme siirtyä askel askeleelta malliin, jossa vahingon kärsinyt löytää kaiken tarvitsemansa saman katon alta”, kertoo InCarin operatiivinen johtaja Tommi Vatén. Uusi toimipiste täydentää InCarin korjaamokenttää Turun seudulla.

Myöhemmin syksyn aikana InCar avaa uutena paikkakuntana korjaamon myös Kokkolaan. ”Kokkola kuuluu niihin alueisiin, johon strategiamme mukaisesti tulemme perustamaan vauriokorjaamo- ja maalauspalvelut palvellaksemme valtakunnallisia sekä paikallisia asiakkaitamme”, valaisee Vatén.

Lähes 20 uutta työpaikkaa

Toimipisteet luovat yhteensä lähes 20 uuttaa työpaikkaa Turkuun ja Kokkolaan. Rekrytointitoimenpiteet aloitetaan heti alkusyksystä ja paikkoja on tarjolla sekä työnjohdolle että hallin puolelle.

Vaurioajoneuvobuumi

SVT:n Turun vaurioajoneuvomyynnin varasto tullaan avaamaan kiinteistöön. Kiinnostus vaurioajoneuvoihin näkyy selkeästi autokaupassa. ”Uudella varastotilalla varustaudumme pian uudistuvan vaurioajoneuvo.fi-verkkokaupan avaamiseen”, avaa SVT:n toimitusjohtaja Janne Aho.

Lisätietoja:

Tommi Vatén