Uusi business podcastien ja -sisältöjen palvelu Podit® tulee markkinoille
Poditin tavoitteena on kasvaa Suomessa merkittäväksi business -kohderyhmän audiomediaksi. Palvelu tähtää kansainvälisille markkinoille.

Podit® kerää tieto- ja työelämään sekä itsensä kehittämiseen liittyvät asiasisällöt kuunneltavaksi yhteen applikaatioon. Palvelun kohderyhmänä on päättäjät, toimihenkilöt sekä teknologiaan ja työelämään liittyvistä aihealueista kiinnostuneet kuuntelijat. Palvelu on kuukausimaksullinen.
Poditiin on kerätty kymmeniä tuhansia talouteen, teknologiaan, johtamiseen ja ylipäätään itsensä kehittämiseen liittyviä äänisisältöjä sekä podcastien että kirjojen muodossa. Sisällöt on kategorisoitu yli kolmeenkymmeneen eri aihealueeseen. Podit® on panostanut merkittävästi myös yksinoikeudella tuotettuun sisältöön ja palvelusta löytyy tässä vaiheessa kahdeksan Podit Originals podcast sarjaa. Podit Originals (Liite 1) sarjoissa kuullaan toimialan tunnettuja henkilöitä sekä heidän vieraitaan liike-elämän huipulta.
Äänikirjasopimukset Poditilla on kaikkien merkittävien kustantajien kanssa mukaan lukien Gummerus, Kauppakamari, Otava, SagaEgmont ja WSOY.
”On ollut hienoa huomata, kuinka kustantajat sekä ammattilaiset ovat ottaneet palvelumme vastaan. Olemme iloisia siitä, että kiireinen toimihenkilökohderyhmä sekä kustannustoimiala on toivottanut tervetulleeksi palvelun, missä asiasisällöt on koottu yhden applikaation alle. Aiomme jatkossakin satsata business -audio sisältöihin” yhtiötä luotsaava Juho Jokinen kertoo.
”Me keskitymme tieto- ja asiasisältöihin niin kirjoissa kuin podeissa. Dekkareita tai chick lit -podcast sisältöjä meiltä ei tule löytymään. Kategorisoimme asiasisällöt ja rikastamme dataa jatkokehitystä varten. Meille on ensisijaisen tärkeää luoda sellainen palvelu, mikä rikastaa asiakaskokemusta ja Netflixin tavoin tuo datalähtöisesti business kohderyhmää kiinnostavan sisällön tarjolle. Podcast sisältömme tehdään audio edellä sekä sen datan perusteella, mitä palvelun käytöstä saamme ”, Podit Oy:n johtaja Juho Jokinen kommentoi.
“Vaikkakin suuret yhtiöt ja brändit usein yhdistävät itsensä tunnettuihin podcasteihin, niin sponsorointi ja mainostulot ovat lähes ainoa tapa, jolla sisällöntuottajat saavat palkkaa työstään, jos sitäkään. Meidän missiomme on auttaa podcastaajia ansaitsemaan sisällöntuotannosta rahaa ja sitä kautta ammattimaistaa podcastien tuotantoa. Olemme ensimmäinen palvelu, joka tulee jakamaan käyttäjätuloa business-podcastaajien kanssa. Teemme podcast sisällöntuottajille sen, mitä Spotify lupasi tehdä muusikoille”, Juho Jokinen kertoo.
Yhteyshenkilöt
Juho Jokinen
Podit Oy
050–350 5964
juho@podit.fi
www.podit.fi
Kuvat
Liitteet
Tietoja julkaisijasta
Podit® on yrityksen avainhenkilöiden ja suomalaisten yksityisten sijoittajien 100 prosenttisesti omistama start-up yritys, jonka päämaja on Helsingissä.
Podit® -applikaatio ladattavissa Google Playssa ja AppStoressa.
Kuvia korkearesoluutioisena osoitteesta www.podit.fi/media
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Podit Oy
10-osainen ”Myyntistudio” podcast -sarja opettaa myynnin perusperiaatteet14.4.2022 08:00:00 EEST | Tiedote
Mika D. Rubanovitschin uusi, tänään ilmestynyt Podit® Originals -sarja ”Myyntistudio” on 10-osainen näppärä myyntikoulutus podcast-muodossa. Jokainen jakso on noin 10 minuutin pituinen tehopaketti myynnin eri osa-alueista.
Jopa kolme Podit® Originals -podcastia ehdolla Audioland Awardseissa!14.2.2022 07:30:00 EET | Tiedote
Audioland Awardsien Business ja talous -kategoriassa äänestetään Suomen parasta liike-elämän ja kaupallisen menestymisen teemoja käsittelevää podcastia. Ehdolla on jopa kolme Podit® Originalsia!
Jorma Ollila ja Miki Kuusi kohtasivat historiallisessa podcast-keskustelussa ”Edustamme kahta sukupolvea ja samaa digitaalisuuden vallankumouksen tarinaa”11.1.2022 07:30:00 EET | Tiedote
Woltin perustajiin kuuluva Miki Kuusi ja Nokian menestykseen johtanut Jorma Ollila kohtasivat ensimmäistä kertaa VALO Hotel & Workin podcast-studiolla Helsingissä. Ollila näkee, että Wolt ja Kuusi jatkavat samaa digitaalisen murroksen menestystarinaa, jonka Nokia Suomessa aloitti.
Juuri 45 miljoonan euron rahoituksen saaneen suomalaisen fintech-yhtiö Enfucen perustaja Monika Liikamaa on rohkea yrittäjä - myös mielipiteissään ja laukookin totuuksia podcast-sarjassa ”Kasvupääoma”15.12.2021 07:30:00 EET | Tiedote
Pääomasijoittajat ry:n toimitusjohtaja Pia Santavirran uudessa Podit® Originals podcast -sarjan ”Kasvupääoma” kuudennessa jaksossa vieraana on finanssiteknologiayritys Enfucen toimitusjohtaja ja perustaja Monika Liikamaa. Viime viikolla julkaistiin suomalaisen fintech-yhtiö Enfucen saama 45 miljoonan euron rahoitus. Pääsijoittajina tällä rahoituskierroksella oli eurooppalainen pääomasijoitusrahasto Vitruvian Partners, kiinalainen teknologiayhtiö Tencent, suomalainen Maki.vc sekä yhtiön aikaisempia sijoittajia.
Markkinointihatusta ei löydy kaikille sopivaa jänistä25.11.2021 07:30:00 EET | Tiedote
Pitkän linjan markkinoinnin ammattilainen, henkilöstöyritys Baronan CMO Aarne Töllinen vierailee Podit® Originals -sarjan Tee Ite Paremmin toisessa jaksossa. Töllinen on muun muassa toiminut Tjäreborgin markkinointi- ja myyntijohtajana sekä ToinenPHDn varatoimitusjohtajana.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme