HAPPYMOOR

Uusi elämyspalvelu HAPPYMOOR.CLUB mahdollistaa omien vapaa-ajan kokemusten personoinnin

Uusi Happymoor.club -elämyspalvelu yhdistää eri yritysten tuottamat personoituvat kokemukset yhteen kanavaan. Siellä asiakas voi muotoilla, ostaa ja ohjata personoituvia kokemuksia omalla asiakasreitillään.

Happymoor.club on Happymoor Harbour-yritysverkoston yhteinen elämyspalvelu. Se tarjoaa uudenlaisenliiketoimintamallin yrityksille ja yhteisöille luoda uutta tarjontaa ja kuluttajakysyntää yhdessä. Yritysverkosto yhteiskehittää  personoituvia kokemuksia ja asiakasreittejä, joita tuotetaan ja kulutetaan tilauksesta.

Yksi 2010-luvun merkittävimmistä liiketoiminnan kehittämisen trendeistä on ollut asiakaskokemuksen  personointi. Kuitenkin edelleen harva fyysisessä ympäristössä palveluita ja tuotteita kuluttajille tarjoava yritys tarjoaa asiakkaille mahdollisuutta personoida omaa kokemustaan. Happymoor.club tuo personoinnin myös fyysisessä ympäristössä tapahtuviin kokemuksiin, kun yritysverkoston yritykset kehittävät omaa tarjontaansa palvelemaan ihmisten vapaa-aikaa perheenä, pariskuntana, yksin tai vaikkapa kaveriporukassa.

- Isossa elämyskohteessa voi vierailla piikkipäivänä vaikkapa 8 000 henkeä päivässä. Yrityksen ei kannata pitää esimerkiksi hyllyssä 1000 romanttista picnic-koria tai romanttisen kierroksen oppaita odottamassa mahdollisia asiakkaita, koska palveluiden ja tuotteiden kysynnästä ei ole varmuutta. Kuitenkin tällainen mahdollisuus oman kokemuksen muotoiluun kasvattaisi paitsi elämyskohteen tarjoaman kokemuksen laatua, myös keskiostosta ja suosittelua.”, kuvailee Happymoor Harbourin takana olevan alustayhtiön Mobedig Oy:n CEO Jannika Joutsenniemi, joka on ollut rakentamassa elämyksiä aiemmin muun muassa Korkeasaaren eläintarhassa ja matkailualalla.

Happymoor Harbour- yritysverkoston yhteinen elämyspalvelu mahdollistaa personoituvien palveluiden tarjoamisen mikroyleisölle kannattavasti ja kestävästi.

- Verkostomme kanssa paitsi yhteiskehitämme tällaisia eri kohderyhmille suunnattuja palvelukokonaisuuksia eli kokemusformaatteja ja personoituvia palveluita ja tuotteita, teemme niiden tilaamisen asiakkaille helpoksi. Kun kaikki tarjonta löytyy löytyy yhdestä digitaalisesta kanavasta, asiakas voi lisäillä aiemmin ostamiinsa kokemuksiin tarpeisiinsa ja toiveisiin sopivia palveluita myös matkan varrella.”  Joutsenniemi jatkaa.

Ensimmäisenä Happymoor.clubin valtaa Paula Norosen kirjoista ja kahdesta elokuvasta tuttu suosikkihahmo Supermarsu. Happymoor.clubista ostettu Supermarsu-kokemus muuttaa perheen ravintolareissun, hotellivisiitin tai aktiviteettipuistovierailunliikuntakeskuskäynnin Supermarsu-seikkailuksi Itämeren puolesta. Supermarsuna voi seikkailla muun muassa Sokol Hotel Triplassa.

- Haluamme tarjota jotain ihan uutta. Lapsiperheet saavat kokemuksen, jota ei ole ennen nähty tai kokeiltu. Hotellihuoneet ovat aika samanlaisia kaikki, mutta tämä Supermarsu-seikkailu tarjoaa siihen vaihtelua, kertoo Sokos Hotel Triplan hotellinjohtaja Mikaela Pomrén.

Jatkossa Happymoor.club-elämyspalveluun tulee myyntiin kokemuksia uusille kohderyhmille kuten pariskunnille, kaveriporukoille ja yksin liikenteessä oleville. Kokemukset perustuvat vahvasti tarinoihin ja personointiin. Elämyspalvelu tulee palvelemaan niin kaupunkien ja alueiden asukkaita kuin kotimaisia ja ulkomaisia vierailijoitakin..

Happymoor.club

Jannika Joutsenniemi | vastaava tuottaja, HAPPYMOOR
| 0407003202
jannika@happymoor.com

HAPPYMOOR

HAPPYMOOR HARBOUR eli Satama on on aivan uudenlainen yhteistekemisen toimintamalli, joka yhdistää kaupungin, yritykset ja asukkaat kehittämään kaupungin vetovoimaa, viihtyvyyttä ja elinvoimaa yhteisöllisesti. Satama tarjoaa uudenlaisen alustan ja toimintamallin yritysten liiketoiminnan kehittämiseen, hyödyntämällä paikallisten luovien alojen ammattilaisten osaamista.

Lue lisää julkaisijalta HAPPYMOOR

SuomiAreenassa: Jakamistalous 2.0 luo onnellisempia kaupunkeja, yrityksiä ja ihmisiä16.6.2022 13:46:46 EEST | Tiedote

Jakamistalous 2.0 säästää aikaa, rahaa ja resursseja ja jakaa hyödyt entistä tasaisemmin. Happymoor Harbourin perustaja Jannika Joutsenniemi, SuperParkin maajohtaja Kirsi Ojakoski, Visit Finlandin kehitysjohtaja Kati Paasi ja Etlan tutkimusjohtaja Tero Kuusi keskustelevat SuomiAreenassa maanantaina 11. heinäkuuta, millaisia mahdollisuuksia Jakamistalous 2.0 avaa yrityksille, kaupungeille ja ihmisille.

OnniBus-kisalähdöt kuljettavat yritykset 19 kaupungista ZOOATHLON-tiimikisaan Korkeasaareen22.4.2022 05:00:00 EEST | Tiedote

Suomen johtava kaukobussipalvelu OnniBus on liittynyt Happymoor Harbour -yritysverkostoon yhteistekemään uudenlaisia matkareittejä.Happymoor Harbour yhdistää yritykset ja yhteisöt jakamaan tekemistä ja resursseja uudenlaisten elämysten luomiseksi kestävästi. OnniBusin ja Happymoor Harbourin yhteistyön käynnistää Zooathlon-tiimikisa Korkeasaaressa touko-kesäkuussa.