Uusi hintataso Liedon, Paimion, Paraisten ja Uudenkaupungin S-marketeihin

Noin 1000 tuotteen hinnat laskevat pysyvästi Liedon, Paimion, Paraisten ja Uudessakaupungissa Vakka-Suomenkadun S-marketissa. Tavoitteena on palvella alueen asiakkaita entistäkin kilpailukykyisemmin.

- Haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea tekemällä ruokalaskusta pienemmän. Torstaina 28.11.2019 laskemme pysyvästi noin 1000 tuotteen hintoja neljässä S-marketissa. Tavoitteenamme on olla näiden alueiden asiakkaiden ykkösvaihtoehto ostospaikkaa valittaessa. Hinnat laskevat suosituimmissa tuotteissa jauhelihasta, maidosta ja juustoista aina vauvanvaippoihin, kertoo marketkaupasta vastaava toimialajohtaja Mikko Junttila.

Hintojen alennus otetaan vain ja ainoastaan omasta katteesta.

- Tehostamme omaa toimintaamme ja seuraamme kuluja tarkalla silmällä. Tätä kautta tulevat säästöt ohjaamme suoraan hinnan alennuksiin. Luotamme, että tehostamalla toimintatapojamme ja myyntivolyymin kasvun avulla pärjäämme kilpailussa ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin, Junttila jatkaa.

- Edullisten hintojen, laajojen aukiolojen ja viihtyisän ja uudistetun asiointiympäristön lisäksi satsaamme ystävälliseen asiakaspalveluun ja esimerkiksi tarjolla olevien hedelmien ja vihannesten jatkuvaan tuoreuteen, Mikko Junttila summaa.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Junttila, puh. 010 764 4005

Turun Osuuskaupan edustajistovaalien ehdokasasettelu alkaa – nyt on aika edistää uusia paikallistoiveita15.1.2020 14:48:30 EETTiedote

Nuorten liikkumisen mahdollistavat Ässäkentät, arjen kiireitä helpottava ruoan verkkokauppa, hävikkiä vähentävät punalapputuotteet ja laaja palveluvalikoima olivat ennen vain toiveita. Osuuskauppojen ja asiakasomistajien yhteistyöllä nämä toiveet ovat jo toteutuneet tuoden helpotusta monen varsinaissuomalaisenkin arkeen. Mitä muuta osuuskaupan jäsenet odottavat omalta kaupaltaan?

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 202020.12.2019 15:33:38 EETTiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2019 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2020: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvostoon uusia jäseniä Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 12.11.2019 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2020. Uusina hallintoneuvostoon valittiin palvelujohtaja Sami Savolainen Turusta sekä henkilöstön edustajina kaupan alan pääluottamusmies Katri Marku-Virtanen Turusta ja matkailu- ja ravitsemiskaupan sekä liikennemyymälöiden pääluottamusmies Nina Arki Naantalista. Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2020: Aalto Hannu, Naantali Ahala Kirsti, Vehmaa