Uusi hintataso Liedon, Paimion, Paraisten ja Uudenkaupungin S-marketeihin

Noin 1000 tuotteen hinnat laskevat pysyvästi Liedon, Paimion, Paraisten ja Uudessakaupungissa Vakka-Suomenkadun S-marketissa. Tavoitteena on palvella alueen asiakkaita entistäkin kilpailukykyisemmin.

- Haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea tekemällä ruokalaskusta pienemmän. Torstaina 28.11.2019 laskemme pysyvästi noin 1000 tuotteen hintoja neljässä S-marketissa. Tavoitteenamme on olla näiden alueiden asiakkaiden ykkösvaihtoehto ostospaikkaa valittaessa. Hinnat laskevat suosituimmissa tuotteissa jauhelihasta, maidosta ja juustoista aina vauvanvaippoihin, kertoo marketkaupasta vastaava toimialajohtaja Mikko Junttila.

Hintojen alennus otetaan vain ja ainoastaan omasta katteesta.

- Tehostamme omaa toimintaamme ja seuraamme kuluja tarkalla silmällä. Tätä kautta tulevat säästöt ohjaamme suoraan hinnan alennuksiin. Luotamme, että tehostamalla toimintatapojamme ja myyntivolyymin kasvun avulla pärjäämme kilpailussa ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin, Junttila jatkaa.

- Edullisten hintojen, laajojen aukiolojen ja viihtyisän ja uudistetun asiointiympäristön lisäksi satsaamme ystävälliseen asiakaspalveluun ja esimerkiksi tarjolla olevien hedelmien ja vihannesten jatkuvaan tuoreuteen, Mikko Junttila summaa.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Junttila, puh. 010 764 4005

Peliala valtaa Turun Osuuskaupan Prismat – ”Suositumpaa kuin jääkiekko”13.9.2019 08:05:00 EESTTiedote

Syksyn suurin lanseeraus tuo upouudet Gaming-osastot Turun Osuuskaupan Prismoihin. Yhdessä peliammattilaisten kanssa rakennettu pelikoneiden ja -tarvikkeiden valikoima on saatavilla Turun Osuuskaupan Prismoissa sekä Prisma.fi-verkkokaupassa. Suomen tunnetuimpiin peliorganisaatioihin kuuluvan HAVU Gamingin ja Prisman yhteinen tavoite on kannustaa nuoria pelaamaan reilusti ja tyylillä.