*Restel Oy*Restel Oy

Uusi hotelliketju Cumulus City & Resort aloittaa toimintansa tänään

Cumulus- ja Rantasipi-hotellit yhdistyvät uudeksi Cumulus City & Resort -hotelliketjuksi, joka aloittaa toimintansa tänään tiistaina 17.1.2017. Uusi hotelliketju lupaa asiakkailleen parasta mahdollista palvelua sekä uudistuksia, jotka tekevät hotellielämyksestä entistäkin viihtyisämmän ja monipuolisemman.

Uudistuksen myötä Rantasipi-hotelleista tulee Cumulus Resort -kohteita ja nykyiset Cumulus-hotellit palvelevat jatkossa Cumulus City -nimen alla. Uudessa hotelliketjussa yhdistyvät näiden kahden tunnetun brändin vahvuudet, jotka ovat tuttuus, kotimaisuus, monipuolisuus, rentous ja helposti lähestyttävyys.

Asiakaslupauksena uudistuminen ja paras palvelu

Uuden hotelliketjun tärkein asiakaslupaus on olla paras asiakkaidensa arvostamissa asioissa. Palveluita kehitetään erityisesti saadun asiakaspalautteen perusteella.

– Asiakkaat kaipaavat ensiluokkaista palveluasennetta sekä entistä enemmän itselleen räätälöityjä ratkaisuja. Kehitämme toimintaamme asiakkaiden toiveiden mukaan nyt ja tulevaisuudessa. Uuden ketjun hotelleissa asiakkaat voivat esimerkiksi nukkua pitkään, sillä aamiaista on tarjolla kellon ympäri. Asiakkaat voivat myös saapua ja lähteä hotellista entistä vapaammin joustavien check-in ja check-out -aikojen puitteissa joka päivä klo 7–23 veloituksetta, kuvailee Restelin toimitusjohtaja Mikael Backman.

Uudistetuissa hotelleissa satsataan myös moderneihin tilaratkaisuihin, kattavaan ja entistä laadukkaampaan viihdetarjontaan, nopeaan laajakaistaan, entistä joustavampaan monikanavaiseen asiakaspalveluun sekä hyvinvointipalveluihin. Myös eri asiakasryhmille, kuten lapsille ja nuorille, kehitetään uusia aktiviteettejä.

Uuteen Cumulus City & Resort -ketjuun kuuluu laaja valikoima hotelleja kaikkiin tarpeisiin kuten kaupunkilomalle, rentoutumiseen, liikematkustamiseen ja tilaisuuksien järjestämiseen. Cumulus- ja Rantasipi-brändien yhdistymisen myötä Restelillä on nyt entistä paremmat mahdollisuudet kehittää hotellitoimintaansa yhden vahvan kotimaisen hotellibrändin alla ja tarjota näin vierailleen paras mahdollinen hotellielämys.

Muutoksella ei ole vaikutusta jo tehtyihin varauksiin.

Mikael Backman, toimitusjohtaja, puh. 040 484 1268, mikael.backman@restel.fi

Kati Litmanen, markkinointijohtaja, puh. 050 5214 894, kati.litmanen@restel.fi

Hanna Pasanen, Brand Manager Cumulus City & Resort, puh. 050 413 6226, hanna.pasanen@restel.fi

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu lähes 50 hotellia ja yli 200 ravintolaa. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista ja sen liikevaihto vuonna 2015 oli 386,2 M€. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus City & Resort -ketju ja Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki - Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. BURGER KING®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari- ja Hemingway’s -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat. www.restel.fi