Uusi kaksikerroksinen ELIXIA avautuu loppuvuodesta kauppakeskus Ruoholahteen

Kauppakeskus Ruoholahteen saadaan uutta elämää joulukuussa, kun kauppakeskuksen yläkerroksiin muuttaa ELIXIA.

Uusi ELIXIA-keskus tulee sijaitsemaan kauppakeskus Ruoholahden 3. ja 4. kerroksissa.

Uudesta ELIXIA Ruoholahdesta tulee kaksikerroksinen täyden palvelun kuntokeskus, joka tuo liikuntapalvelut Ruoholahden paraatipaikalle muun muassa metron ja muiden hyvien kulkuyhteyksien välittömään läheisyyteen. Neliöitä kuntokeskuksessa tulee olemaan lähes 1 900.

”Olemme innoissamme avatessamme uuden kuntokeskuksen paikkaan, jonne on helppo tulla. Uuden kuntokeskuksen sijainti julkisten liikennevälineiden risteyskohdassa on Salmisaareen verrattuna entistä parempi, minkä lisäksi kauppakeskuksen 1 500 parkkipaikkaa mahdollistavat helpon saavutettavuuden Länsiväylää kulkeville. ELIXIA Ruoholahden harjoittelutilat jakaantuvat kahteen kerrokseen, ja keskukseen tulee kuntosalin ja ryhmäliikunnan lisäksi suosittu Cycling-sisäpyöräilysali. Keskuksen toinen kerros on suunniteltu vapaille painoille ja toiminnalliseen harjoitteluun”, kertoo Jussi Raita, ELIXIAn Country Manager.

Kauppakeskus Ruoholahden uuden ELIXIAn tilat sijaitsevat kauppakeskuksen kolmannessa ja neljännessä kerroksessa osoitteessa Itämerenkatu 21. Yläkerroksiin pääsee helposti joko kauppakeskuksen yleisten tilojen kautta tai suoraan hissillä parkkihallista. Kehittyvä kauppakeskus Ruoholahti tulee tarjoamaan tulevaisuudessa entistä parempaa asiakaskokemusta, sillä tilojen viihtyisyyttä tullaan parantamaan ja palvelutarjontaa lisäämään.

”Hyvinvoinnin edistäminen on Antiloopin strategian ydintä ja kumppanuutemme ELIXIAn kanssa tukee hienosti lähialueen asukkaiden, työntekijöiden ja kauppakeskuksen asiakkaiden hyvinvointia. Olemme erittäin iloisia tästä yhteistyöstä ja siitä, että uusi ELIXIA-keskus muuttaa kauppakeskus Ruoholahteen.”, kertoo Antiloopin toimitusjohtaja Tuomas Sahi.

”Toimitilojen on tuettava kaikkea sitä, mitä ihminen työpäivänsä aikana tarvitsee. Omistamme merkittävän kiinteistöportfolion Ruoholahden alueella ja haluamme panostaa omistamiemme kiinteistöjen lähialueiden palvelutarjontaan. Siksi olemmekin erittäin tyytyväisiä siitä, että ELIXIA on meillä tulevaisuudessa Vallilan lisäksi myös Ruoholahdessa.”, lisää Antiloopin Head of Asset Management Esa Mattila.

Jussi Raita
Country Manager
jussi.raita@elixia.fi

Tuomas Sahi
Chief Executive Officer
Tuomas.sahi@antilooppi.fi

Antilooppi on pääkaupunkiseudun toimistokiinteistöihin keskittynyt kiinteistöyhtiö. Kehitämme omistamiamme kohteita vastuullisesti ja pitkäjänteisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Tunnetuimpia Antiloopin kiinteistöistä ovat Ympyrätalo ja muut Hakaniemen ja Hämeentien maamerkkirakennukset sekä Finnairin pääkonttori Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kaikkiaan meillä on vuokrattavaa tilaa noin 426 000 m2. Antiloopin omistavat suomalainen eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja ruotsalainen eläkevakuutusyhtiö AMF Pensionsförsäkring.