Uusi, modernimpi Alex Food & Café aukeaa 21.5.

Lahden Sokoksen yhteydessä sijaitsevan Alex Food & Cafén ilme on uudistettu täysin. Entistä viihtyisämpi sisustus kutsuu asiakkaat viipymään ravintolassa pidempään.

– Alex Food & Cafén uudistuksella tavoitellaan parempaa viihtyvyyttä, kertoo Osuuskauppa Hämeenmaan majoitus- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja Lari Rusila. Ravintolan konsepti pysyy entisellään, mutta ilme on saanut piristysruiskeen väreistä, kalusteista ja moderneista yksityiskohdista. Sisustusta elävöittävät lukuisat viherkasvit. Ravintolamaisemman tunnelman saavuttamiseksi esimerkiksi akustiikkaan ja istuinmukavuuteen on kiinnitetty erityistä huomioita. Hesburgerin puolella tilaamista nopeuttavat nyt myös helppokäyttöiset diginäytöt.

Tarjolla on tuttuun tapaan lounasta ja salaattibaari.  – A la carte -lista on uudistunut ja alamme myös panostaa enemmän aamupalaan. Suositut brunssimme jatkuvat, kertoo nopean syömisen ryhmäpäällikkö Sanna Huovi Hämeenmaalta.

– Vastuullisuus on huomioitu Alex Food & Cafén remontissa ja esimerkiksi vanhat kalusteet kierrätetään.  Uudistuksen ideoinnissa on kuunneltu niin asiakkaiden kuin henkilökunnankin ajatuksia, Huovi jatkaa.

Noin kaksi viikkoa remontissa ollut ravintola palvelee jälleen tiistaina 21.5. Virallisia avajaisia juhlitaan lauantaina 25.5., jolloin koko perhettä ilahduttaa muun muassa Hämeenmaan Sini-nalle.

Lisätietoja:
Osuuskauppa Hämeenmaa, nopean syömisen ryhmäpäällikkö Sanna Huovi, 050 347 8776
Osuuskauppa Hämeenmaa, majoitus- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja Lari Rusila, 050 363 6602

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2800 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat  ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.