Uusi monipuolinen liikuntakeskus Antiloopin tiloihin Vallilaan

ELIXIA Vallilan on määrä avautua osoitteessa Elimäenkatu 17–19 joulukuussa 2021.

Kiinteistösijoitusyhtiö Antilooppi ja kuntokeskusketju ELIXIA ovat sopineet uuden ELIXIA Vallilan avautumisesta osoitteeseen Elimäenkatu 17–19. Monipuolinen liikuntakeskus on odotettu lisä alueen tarjontaan, ja hyvinvoinnin tukeminen kumppanien kanssa tuotetuilla palveluilla on Antiloopin strategian mukaista.

”Työympäristöjen muutokset ja vahva halu koko alueen kehittämiseen ovat Antiloopin ydintä. Ymmärrämme, että menestys syntyy työssään hyvinvoivista työntekijöistä ja tiedämme, kuinka ympäristö palveluineen tukee hyvinvointia. Mahdollisuus erinomaisiin liikuntapalveluihin kiinteistössämme keskeisellä sijainnilla Vallilassa tukee hienosti strategiaamme”, Antiloopin toimitusjohtaja Tuomas Sahi toteaa.

ELIXIA Vallila avautuu näillä näkymin joulukuussa 2021. Uuden liikuntakeskuksen uskotaan lisäävän sekä kiinteistön että koko alueen mielenkiintoa ja vetovoimaisuutta.

”Vallilan alue on ollut suunnitelmissamme pitkään. Nyt suunnitelman toteutuessa täytämme arvokkaan paikan pääkaupunkiseudun verkostossa. Tiedämme, että alueen asukkaat ovat jo pitkään toivoneet liikuntapalveluita saavutettavalle etäisyydelle. Nyt niitä tulee”, iloitsee SATS Finland Oy:n maajohtaja Jussi Raita.

”Yhdessä voimme tarjota erinomaista palvelua niin yritysten työntekijöille, vierailijoille kuin lähialueen asukkaillekin”, sanoo kiinteistön Asset Manager Hanna Ylikoski.

Tuomas Sahi, Chief Executive Officer, p. 040 090 7877
Hanna Ylikoski, Asset Manager, p. 0400 848 648

Kesko jatkaa Kauppakeskus Ruoholahden ankkurivuokralaisena31.5.2021 11:05:00 EEST | Tiedote

Antilooppi on solminut Keskon kanssa uuden pitkäaikaisen sopimuksen Kauppakeskus Ruoholahden tilojen vuokraamisesta. Sopimus kattaa K-Citymarketin ja K-Raudan n. 15 000 m2 tilat. Uusi vuokrasopimus astuu voimaan maaliskuussa 2022, jolloin koko kauppakeskuksen hallinta ja johtaminen siirtyy Antiloopille. Kesko jatkaa ankkurivuokralaisena keskittyen jatkossa kehittämään K-Citymarketin ja K-Raudan toimintaa. ”Kehittämällä nykyisiä, erinomaisesti menestyviä K-Citymarket- ja K-Rauta-kauppoja kykenemme palvelemaan alueen asiakkaiden tarpeita entistä paremmin tulevina aikoina. Samalla luomme keskuksesta entistä vetovoimaisemman kokonaisuuden”, Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Timo Heikkilä kertoo. “Olemme erittäin tyytyväisiä Keskon jatkaessa kauppakeskuksen ankkurivuokralaisena”, Antiloopin portfoliojohtaja Markku Määttä sanoo. Uudistettu kauppakeskus tekee Ruoholahdesta kaupungin läntisen keskustan Kauppakeskus Ruoholahti sijaitsee kantakaupungissa erinomaisten kulkuyhteyksien varrella, ja s