UUSI PÄIVÄMÄÄRÄ: Olet ihana – Korosta parhaita puoliasi -kirjan julkistamistilaisuus ke 18.5 klo 9–11!

Olet ihana – Korosta parhaita puoliasi -kirjan julkistamistilaisuutta vietetään ke 18.5 klo 9–11, aiemmin ilmoitetun ke 4.5. sijaan.
Olet ihana – Korosta parhaita puoliasi (Basam Books 2022)

Tervetuloa Olet ihana – Korosta parhaita puoliasi -kirjan julkistamistilaisuuteen Urbaani Legendaan keskiviikkona 18.5 klo 9–11!

Tilaisuus on tarkoitettu median edustajille. Urbaani Legenda sijaitsee osoitteessa Mariankatu 17, 00170 Helsinki.

Lisäksi kirjailijat Sohvi Nyman ja Roosa Blom vierailevat Helsingin Akateemisen Kohtaamispaikalla keskiviikkona 4.5 klo 17 alkaen. Akateemisen tilaisuus on kaikille avoin yleisötilaisuus, jota voi seurata paikan päällä tai suorana verkossa Akateemisen Facebook- ja Instagram-tileillä. Tallenne keskustelusta julkaistaan Akateemisen verkkosivuilla tapahtuman päätyttyä.

Olet ihana – Korosta parhaita puoliasi auttaa löytämään oman tyylin ja sopivat värit. Kirja opettaa myös tunnistamaan oman vartalotyypin ja korostamaan omia parhaita puolia kauniilla vaatteilla.

Lisäksi se tarjoaa vinkkejä eettiseen muotiin, vaatehuoltoon ja materiaaleihin sekä ihania itsetuntoharjoituksia. Nyman ja Blom opastavat luomaan toimivan vaatekaapin, joka palvelee juuri sinua.

Olet ihana – Korosta parhaita puoliasi (Basam Books 2022)