Uusi palvelu mullistaa autovakuutusten vertailun

Auto- ja liikennevakuutusten vertailu on kuluttajille haastavaa ja aikaa vievää. Vakuutuslaskuri.fi-palvelu ratkaisee tämän ongelman hyödyntämällä nykyteknologiaa. Vakuutuksissa on merkittäviä eroja niin ehdoissa, hinnoissa kuin omavastuissa.

Auto- ja liikennevakuutuksen kilpailuttaminen on usein monivaiheinen ja vaikea prosessi, jossa kuluttajan tulisi pystyä valitsemaan itselleen paras ratkaisu.

-Palvelumme on vakuutusyhtiöistä riippumaton. Taustalla on tiimi, jolla on vankka kokemus vakuutusyhtiöissä työskentelystä. Nyt annamme tämän osaamisen kuluttajien käyttöön, kertoo toimitusjohtaja Kimmo Haapalehto, yksi yhtiön perustajista.

Vakuutuslaskuri.fi-palvelu analysoi kaikkien Suomessa toimivien vahinkovakuutusyhtiöiden voimassa olevat vakuutusehdot, omavastuut ja hinnat. Asiakkaan ei tarvitse syöttää kuin omat tietonsa ja ajoneuvon rekisteritunnus, minkä jälkeen palvelu antaa välittömästi vertailun ja suosituksen parhaimmasta ratkaisusta. Vakuutuslaskuri.fi-palvelu on ainutlaatuinen Pohjoismaissa.

Keskimäärin asiakkaat säästävät 200 euroa vuodessa sekä saavat varmuuden, että heillä on markkinoiden paras ratkaisu käyttämällä vakuutuslaskuri.fi:n palvelua. Vakuutukset ovat autoilussa autosta riippuen 2. tai 3. suurin kuluerä ja 50 % asiakkaista ei ole koskaan kilpailuttanut autonsa vakuutuksia.*

Vakuutuslaskuri.fi-palvelusta vastaa Little Buck Oy, joka on vuonna 2017 perustettu yksityisten henkilöiden omistama, riippumaton suomalainen start up -yhtiö.

*) Vuosittainen säästö perustuu palvelun kehittäjien testauksiin. Kustannusten suuruus perustuu Motiva Oy:n tutkimukseen autoilun kustannuksista, www.motiva.fi. Vakuutuslaskuri.fi:n tekemän kyselyn perusteella noin 50 % asiakkaista ei ole kilpailuttanut vakuutuksiaan

Lisätiedot:

toimitusjohtaja Kimmo Haapalehto