Lakiasiaintoimisto Lawely Oy

Uusi palvelu tarjoaa juristin kellon ympäri suoratoistopalvelun hinnalla

Lakiasiaintoimisto Lawely on uudenlainen lakiasiaintoimisto, joka palvelee asiakkaitaan vuoden jokaisena päivänä. Yritys tai yksityishenkilö saa juristin käyttöönsä 29,90 kuukausiveloituksella.

Toukokuussa toimintansa aloittanut Lawely palvelee sekä yrityksiä että henkilöasiakkaitaan puhelimella, sähköpostilla ja kellon ympäri chatissä, paikkakunnasta ja maasta riippumatta. Hintaan sisältyy rajaton neuvontapalvelu, jossa asiakas saa vastauksen lakiasioihinsa liittyviä kysymyksiin jokaiselta juridiikan osa-alueelta.

– Erityisesti pienissä ja keskisuurissa yrityksissä on säännöllisesti asioita, joissa tarvitaan juridista erityisosaamista. Tällaisia ovat esimerkiksi osakas- ja alihankintasopimusten tekeminen, sekä lisenssiasiat, kertoo toimitusjohtaja Sari Leppikangas Lawelysta.

Palvelussa asiakas saa käyttöönsä oman asiakasportaalin, jonne tallennetaan dokumentit ja jaetaan hänen tarpeisiinsa liittyvät mahdolliset lakimuutokset. Laajemmissa toimeksiannoissa, kuten oikeudenkäynneissä ja sopimusneuvotteluissa asiakas voi valita joko urakkahinnan tai tuntiperusteisen laskutuksen.

– Maailma on muuttunut, mutta asianajotoimistot tarjoavat palveluita täsmälleen samalla hinnoittelumallilla kuin sata vuotta sitten. Myös case Vastaamo osoittaa, että uusille toimintamalleille on käyttöä, Leppikangas painottaa.

Alalle uuden hinnoittelumallin mukaisesti asiakkaalle annetaan etukäteen tarkka hinta riippumatta siitä, koskeeko toimeksianto testamenttia, osakassopimusta tai muuta vaativampaa lakiasiaa niin yritys-, siviili kuin rikospuolellakin.

Asiakkuuteen kuuluu myös uudenlainen palvelu, jonka kautta asiakkaalle etsitään tarvittaessa alan paras asiantuntija Lawelyn laajasta juristiverkostosta. Lawely lupaa minimoida kulut mallilla, jossa hinnoittelu on läpinäkyvää ja usein urakkaperusteista.

– Uusi alustateknologia mahdollistaa sen, että olemme hoitaneet yli 80 prosenttia saamistamme toimeksiannoista valmiiksi alle 24 tunnin kuluessa. Toimintamalli on uusi myös maailmanlaajuisesti. Uskon vahvasti, että konsepti herättää kiinnostusta myös Suomen rajojen ulkopuolella, Leppikangas toteaa.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Sari Leppikangas