Uusi podcast vastuullisesta sijoittamisesta aloittaa

#RahanVastuu-podcast käsittelee rahaan, vastuuseen ja sijoittamiseen kytkeytyviä ajankohtaisia teemoja vastuullisuusasiantuntija, tietokirjailija Tiina Landaun ja sijoitusjohtaja Mika Leskisen voimin. Podcastin tarjoaa S-Pankki.

Mika Leskinen ja Tiina Landau juontavat RahanVastuu-podcastia.

Suomenkielinen podcast-tarjonta vankistuu, kun vastuullisuusasiantuntija ja tietokirjailija Tiina Landaun sekä sijoitusjohtaja Mika Leskisen tähdittämä #RahanVastuu-podcast aloittaa marraskuussa.

Landau ja Leskinen ovat molemmat pitkän linjan asiantuntijoita vastuullisuuteen ja erityisesti vastuulliseen sijoittamiseen liittyvissä kysymyksissä.

“Uusi podcastimme pureutuu siihen, millaisia vaikutuksia rahalla ja sen käyttämisellä on kestävään tulevaisuuteen. Toivon, että keskustelumme herättelevät kuuntelijoita pohtimaan sitä, millainen valta ja vastuu rahalla on”, Tiina Landau kertoo.

S-Pankin sijoitusjohtaja Mika Leskinen kertoo, että podcast-jaksoissa tarkastellaan ajankohtaisia ilmiöitä ja niiden taustoja.

“Pyrimme tuomaan keskusteluun uusia näkökulmia, jotka jäävät toisinaan julkisuudessa pimentoon. Lisäksi tavoitteenamme on auttaa jäsentämään vastuullisuuteen liittyvää keskustelua, joka saattaa toisinaan vaikuttaa sekavalta”, Leskinen sanoo.

Podcastin ensimmäisessä jaksossa tarkastellaan tekoälyn hyödyntämistä vastuullisuuskysymyksissä, vegaanisijoittamista sekä uutta kirjaa vastuullisesta sijoittamisesta.

Podcast on kuunneltavissa Spotify-palvelussa ja myöhemmin Apple Podcasts- ja Google Podcasts -palveluissa. Lisäksi jaksot ovat katsottavissa myös YouTube-videopalvelussa S-Pankin kanavalla. Löydät jaksot osoitteesta s-pankki.fi/podcastit.

Mika Leskinen ja Tiina Landau juontavat RahanVastuu-podcastia.

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. www.s-pankki.fi