Uusi ruoka- ja musiikkitapahtuma Kangasalle heinäkuussa 2022

Ensimmäistä kertaa järjestettävä Kangasala Fest – Wine, Food & Music -tapahtuma kutsuu nauttimaan Kangasalan kesäteatterin kauniiseen ympäristöön 15.–16.7.2022. Tapahtuman keskiössä ovat hyvä ruoka, mielenkiintoiset juomat sekä rento tunnelma musiikin kera.

Ruokaherkkuja lautaselle tapahtumassa loihtivat Tampereella toimivat Sasor Restaurant & Winebar sekä Sorella Dining & Cellar Club, joita vetää kangasalalainen yrittäjä Sari Sorri.

Muiden ravintolatoimijoiden haku on parhaillaan käynnissä. Alueelle suunnitellaan viittä laadukasta toimijaa lisää, jotta tarjonta olisi mahdollisimman kattava. Viinimaahantuojat ovat jo selvillä, ja ne julkistetaan myöhemmin.

Tunnelmaa alueelle luovat mm. Suomen eturivin artistit Mamba, Ilta ja Mikko Harju. Lisää esiintyjäjulkistuksia on luvassa myöhemmin. Tapahtuman juontaa stand up -koomikko Jussi Simola.

– Kangasala Fest haluaa jättää vierailleen mieluisan kesämuiston ja yllättää positiivisesti. Tarkoitus on antaa elämyksiä kaikille aisteille, tapahtuman pääjärjestäjä Sari Sorri kertoo.

– Aivan kaikkea emme halua edes paljastaa, vaan festarikävijälle pitää jäädä tapahtuman jälkeen fiilis, että hän sai kaiken mitä luvattiin ja vielä paljon enemmän.

Kangasala Fest – Wine, Food & Music -tapahtuman pääjärjestäjänä ja idean alullepanijana toimii yrittäjä Sari Sorri Sasor Ravintolat Oy:stä. Tapahtuman ilmeestä ja markkinoinnista vastaa Markku Kuumola Mainostoimisto Aatteesta.

Kangasala Fest – Wine, Food & Music
Kangasalan Kesäteatterin alue 15.–16.7.2022