Uusi S-market Saarenkylä avataan 5.9.

Osuuskauppa Arinan palveluverkosto kasvaa pian uudella myymälällä, kun S-market Saarenkylä avaa ovensa asiakkailleen torstaina 5.9. kello 10. Uusi myymälä tarjoaa alueen asukkaille laajan päivittäistavaravalikoiman ja mahdollistaa monipuolisen asioinnin aamusta iltamyöhään viikon jokaisena päivänä.

Uusi S-market Saarenkylä avaa ovensa torstaina 5.9.2019 klo 10

Osuuskauppa Arina avaa uuden S-market -myymälän Rovaniemen Saarenkylään torstaina 5.9. Myymälä on uuden S-market -konseptin mukainen ja palvelee asiakkaitaan arkisin ja lauantaisin kello 7–22 ja sunnuntaisin 9–22.

”Uuden S-market Saarenkylän myymälämiljöö on selkeä, raikas ja viihtyisä. Asioimisen helppouteen on kiinnitetty erityistä huomiota ja myymälästä löytyykin esimerkiksi itsepalvelukassat. Monipuolisen ja kattavan myymälän tarjontaa täydentävät Veikkaus, Smartpost-pakettiautomaatti sekä Lehtipisteen pakettiautomaatti (Matkahuolto, Postnord, DHL)”, kertoo ryhmäpäällikkö Linda Rova.

S-market Saarenkylä työllistää yhteensä 15 henkilöä ja myymäläpäällikkönä toimii Kirsi Pääkkö.

”Meillä koko työryhmä odottaa jo kovasti, että pääsemme palvelemaan omistajia Saarenkylässä. Palveluita on selvästi kaivattu alueella ja asukkaat ovatkin kertoneet odottavansa avausta innokkaina ja positiivisilla mielillä”, iloitsee Pääkkö.

Ympäristöystävällisyys on otettu huomioon myymälän energiaratkaisuissa

Osuuskauppa Arina haluaa olla osaltaan mukana ympäristötalkoissa ja panostaa hiilijalanjäljen ja kulutuksen pienentämiseen. Näin ollen ympäristöasiat onkin huomioitu jo S-market Saarenkylän rakennuksen suunnitteluvaiheessa.

”Uusien kylmäjärjestelmien, lauhdelämmön kierrättämisen sekä maalämmön ja led-valaistuksen käytön ansiosta energiakulut pienenevät jopa puoleen vastaavan kokoisesta kaupan yksiköstä”, Rova toteaa.

Avajaisia juhlitaan torstaina 5.9.

Uusi myymälä avaa ovet asiakkailleen torstaina 5.9. klo 10 alkaen järjestettävässä avajaistapahtumassa. Avajaispäivänä asiakkaille on tarjolla kakkukahvit, arvontaa sekä loistavia avajaisetuja. Perheen pienimpiä viihdyttämään saapuu Onni Orava ja lisäksi jaossa on ilmapalloja ja kestokasseja 1000 ensimmäiselle S-Etukortilla. Kello 10–18 paikalla on myös Arinan palveluneuvojat opastamassa omistajuus- ja S-Pankkiasioissa.

S-market Saarenkylä mahdollistaa helpon ja monipuolisen asioinnin osoitteessa Napapiirintie 1, Saarenkylä. Tervetuloa!

Uusi S-market Saarenkylä avaa ovensa torstaina 5.9.2019 klo 10

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa yli 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja 182 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea yli 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 550 euroa taloutta kohden vuodessa.

Arinan vuoden 2019 parhaat esimiehet ja työryhmät palkittiin Levillä – Terhi Nousiaiselle Arinan Vuoden esimies -palkinto18.2.2020 13:32:53 EETTiedote

Osuuskauppa Arina palkitsi vuoden parhaat esimiehet ja työryhmät Levillä vietetyillä esimiespäivillä. Palkintokategorioita ovat vuoden tulokas, toimialakohtaiset vuoden esimiehet ja työryhmät, vuoden kehittäjät eri tuloskorttinäkökulmista, vuoden ryhmäpäällikkö sekä Arinan Tahto-patsaan saaja. Yhdeksän palkitun toimiala- ja näkökulmaesimiehen joukosta valittiin lisäksi Arinan vuoden esimies. Tänä vuonna Vuoden esimies -palkinnon sai marketpäällikkö Terhi Nousiainen. Tunnustukseksi Nousiainen sai Martti-patsaan, joka on kiertänyt voittajilla vuodesta 2005 alkaen.

Arinan hallinto toimii omistajien hyötyvahteina - syyskokousten päätöksiä18.12.2019 15:41:48 EETTiedote

Osuuskauppa Arina on pohjoissuomalaisten kotitalouksien perustama ja omistama 102-vuotias kuluttajaosuuskunta, omistajina tänään yli 170 000 (70 %) kaikista alueen kotitalouksista. Omistajat valitsevat keskuudestaan sääntömääräistä päätösvaltaa käyttävät hallintoelimet. Hallinto toimii päätösvallan lisäksi tärkeässä viestintäroolissa kotitalouksien ja osuuskaupan välillä.