Uusi S-market Saarenkylä avataan 5.9.

Osuuskauppa Arinan palveluverkosto kasvaa pian uudella myymälällä, kun S-market Saarenkylä avaa ovensa asiakkailleen torstaina 5.9. kello 10. Uusi myymälä tarjoaa alueen asukkaille laajan päivittäistavaravalikoiman ja mahdollistaa monipuolisen asioinnin aamusta iltamyöhään viikon jokaisena päivänä.

Uusi S-market Saarenkylä avaa ovensa torstaina 5.9.2019 klo 10

Osuuskauppa Arina avaa uuden S-market -myymälän Rovaniemen Saarenkylään torstaina 5.9. Myymälä on uuden S-market -konseptin mukainen ja palvelee asiakkaitaan arkisin ja lauantaisin kello 7–22 ja sunnuntaisin 9–22.

”Uuden S-market Saarenkylän myymälämiljöö on selkeä, raikas ja viihtyisä. Asioimisen helppouteen on kiinnitetty erityistä huomiota ja myymälästä löytyykin esimerkiksi itsepalvelukassat. Monipuolisen ja kattavan myymälän tarjontaa täydentävät Veikkaus, Smartpost-pakettiautomaatti sekä Lehtipisteen pakettiautomaatti (Matkahuolto, Postnord, DHL)”, kertoo ryhmäpäällikkö Linda Rova.

S-market Saarenkylä työllistää yhteensä 15 henkilöä ja myymäläpäällikkönä toimii Kirsi Pääkkö.

”Meillä koko työryhmä odottaa jo kovasti, että pääsemme palvelemaan omistajia Saarenkylässä. Palveluita on selvästi kaivattu alueella ja asukkaat ovatkin kertoneet odottavansa avausta innokkaina ja positiivisilla mielillä”, iloitsee Pääkkö.

Ympäristöystävällisyys on otettu huomioon myymälän energiaratkaisuissa

Osuuskauppa Arina haluaa olla osaltaan mukana ympäristötalkoissa ja panostaa hiilijalanjäljen ja kulutuksen pienentämiseen. Näin ollen ympäristöasiat onkin huomioitu jo S-market Saarenkylän rakennuksen suunnitteluvaiheessa.

”Uusien kylmäjärjestelmien, lauhdelämmön kierrättämisen sekä maalämmön ja led-valaistuksen käytön ansiosta energiakulut pienenevät jopa puoleen vastaavan kokoisesta kaupan yksiköstä”, Rova toteaa.

Avajaisia juhlitaan torstaina 5.9.

Uusi myymälä avaa ovet asiakkailleen torstaina 5.9. klo 10 alkaen järjestettävässä avajaistapahtumassa. Avajaispäivänä asiakkaille on tarjolla kakkukahvit, arvontaa sekä loistavia avajaisetuja. Perheen pienimpiä viihdyttämään saapuu Onni Orava ja lisäksi jaossa on ilmapalloja ja kestokasseja 1000 ensimmäiselle S-Etukortilla. Kello 10–18 paikalla on myös Arinan palveluneuvojat opastamassa omistajuus- ja S-Pankkiasioissa.

S-market Saarenkylä mahdollistaa helpon ja monipuolisen asioinnin osoitteessa Napapiirintie 1, Saarenkylä. Tervetuloa!

Uusi S-market Saarenkylä avaa ovensa torstaina 5.9.2019 klo 10

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Oulun Energia ja Osuuskauppa Arina yhteisvoimin ilmastotalkoisiin3.6.2019 13:15:20 EESTTiedote

Oulun Energia Oy ja Osuuskauppa Arina syventävät energiayhteistyötä ilmastonmuutoksen hillinnän puolesta. Tavoitteena on kehittää ja rakentaa yhteistyössä Ouluun ja myöhemmin Pohjois-Suomeen ja muualle Suomeen energiatehokkaita teknisiä järjestelmiä kauppakiinteistöjen hukkalämmön entistä parempaan hyötykäyttöön. Yhteistyön kautta edistetään Oulun Energia Oy:n ja Osuuskauppa Arinan hiilineutraalisuustavoitteita.