Uusi S-market Torpparinmäki avattiin – vanha myymälätila laajeni ja palvelutarjonta parani

S-market Torpparinmäki suljettiin tammikuussa 2021 laajan uudistustyön vuoksi. Massiivinen 11 kuukautta kestänyt remontti valmistuu torstaina 11.11. klo 10.

Tuusulanväylän kupeessa sijaitseva S-market Torpparinmäki on kasvanut pitkän myymäläremontin aikana ulkokuorestaan ulos, palvelutarjontaa on laajennettu ja valikoimaa hiottu osuvammaksi. Marketpäällikkö Jessica Millner iloitsee uudistuksen valmistumista, ja odottaa tiiminsä kanssa innolla avausta.

- Me Torpparinmäessä arvostamme aktiivista ja iloista työotetta, kaveria autetaan ja työt tehdään hymyssä suin. Tätä työtä päästään taas jatkamaan, kun myymäläuudistus saadaan maaliin. Remontti oli todella massiivinen, ja lopputulosta kannattaa tulla ihailemaan, Millner summaa.

Uudistuksen keskiössä on vanhan parkkipaikan suuntaan tehty laajennus. Ulkoseinää siirrettiin, ja myymälätila laajeni 300 neliöllä. Laajennuksen myötä myymälän valikoima kasvoi liki kaikissa tuoteryhmissä.

- Entistä laajempaan myymälätilaan mahtuu myös paljon uusia elementtejä. Myymälän Ruokatorilla on kattava valikoima tuoretta lihaa ja kalaa, lounastarjonta täydentyi salaattibaarilla ja kaamosmasennuksen torjuntaan voi hakea vitamiinipommin appelsiinimehukoneesta, Millner kertoo.

Pysäköintitilojen yhteyteen tullaan avaamaan myös ABC-latausverkoston seuraavat latauspisteet. S-market Torpparinmäen latauspisteeseen kuuluu 4 AC-peruslaturia ja 4 DC-teholaturia. Latauspiste avataan asiakaskäyttöön marraskuun aikana.

Kylmälaitteiden lauhdelämpö hyötykäyttöön

Näkyvän myymäläuudistuksen lisäksi myös myymälän kylmälaitteet uusittiin remontin yhteydessä. Myymälän uusi kylmälaitos käyttää kylmäaineena ympäristöystävällistä hiilidioksidia, ja parantaa samalla myymälän energiatehokkuutta.

– Myymälän käyttämä sähkö on päästötöntä, valaistus toteutetaan LED-valaisimilla ja kylmälaitoksen kylmäaine on ympäristöystävällisempi vanhaan verrattuna. Tehdyt toimenpiteet ovat merkittäviä, ja tukevat kaupparyhmän matkaa kohti hiilinegatiivisuutta, HOK-Elannon vastuullisuuspäällikkö Satu Kattilamäki kertoo.

Kylmälaitosuudistuksen myötä S-market Torpparinmäen kylmälaitteiden tuottama lauhdelämpö saadaan jatkossa hyödynnettyä kiinteistön lämmityksessä, joka vähentää usein fossiilisilla polttoaineilla tuotetun kaukolämmön tarvetta, ja näin myös lämmityksen aikaansaamat päästöt vähenevät.

Laaja uudistushanke valmistuu 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön ja Hakaniemeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

S-market Torpparinmäki

• Torpparinmäentie 1a, 00690 Helsinki
  • Avoinna ma-la 6.30–23, su 9–23
  • Myymälän palveluita: Ruokatori, salaattibaari, myymälässä paistettua leipää, appelsiinimehukone, Beijing8-dumplingit, itsepalvelukassat & ABC-ketjun sähköautojen latauspiste.
  • Myymälän valikoimaan voi vaikuttaa sinuntoive.fi-palvelussa.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Jessica MillnermarketpäällikköS-market Torpparinmäki

Puh:010 76 62701

Ajatus etäTETistä syntyi HOK-Elannon HR-osastolla -   TAT ja työnantajaliitot jalostivat idean käytäntöön 22.11.2021 10:17:29 EET | Tiedote

Talous ja nuoret TAT järjestää marraskuussa yhdessä viiden toimialan kanssa Maailman suurimman etäTET-viikon 22.-26.11.2021. Etäyhteyksien avulla toteutettava kouluviikon pituinen TET-jakso antaa nuorille työelämäkokemuksia ja auttaa tunnistamaan omia vahvuuksia. EtäTETiin on ilmoittautunut lähes 4 000 yläkoululaista ympäri Suomen.