Uusi Sale Särkiniemi on avattu

Uusi Sale Särkiniemi on avattu Kuopiossa 18.11.2021. Myymälä on energiaa ja ympäristöä säästävä nykyaikainen lähikauppa. Ostamisen helppouteen on kiinnitetty erityisen paljon huomiota.

Avara ja nykyaikainen myymälä tarjoaa nopeaa ja vaivatonta asiointia. Itsepalvelukassat normaalin kassapalvelun lisänä, kattava, särkiniemeläisten ostotottumuksien mukaan räätälöity valikoima jokapäiväisiin tarpeisiin sekä tuttu, ystävällinen henkilökunta toivottamassa entiset ja uudet asiakkaat tervetulleiksi särkiniemeläisten omaan kauppaan.

Maalämpö, aurinkoenergia ja ympäristöystävällinen kylmätekniikka sekä ovelliset kylmäkaapit ja LED-valaistus ovat esimerkkejä Salen ympäristöystävällisistä ratkaisuista. Uuden Salen kokonaisenergiankulutus on alle puolet verrattuna entiseen myymälään.

Rakentamisesta vastasi pääurakoitsija Heinäveden Rakennus ja Saneeraus Oy.

Kasvomaskin käyttö PeeÄssän toimipaikoissa20.4.2022 12:58:59 EEST | Tiedote

Terveyden ja hyvinvoinninlaitos THL kevensi pääsiäistä edeltävänä torstaina omaa maskilinjaustaan merkittävästi. Päivittäistavarakauppa ry, Kaupan liitto ja Mara ry ovat niin ikään päivittäneet omia, asiakkaille suunnattuja maskisuosituksiaan, eikä kaupan tai ravintoloiden asiakkailta edellytetä enää maskin käyttöä. Maskia saa luonnollisesti käyttää yhä niin halutessaan. Myös S-ryhmän henkilöstön maskilinjausta on päivitetty. PeeÄssän henkilöstön yhteisestä maskisuosituksesta luovutaan, mutta henkilöstöllä on edelleen mahdollisuus käyttää työtehtävissään halutessaan maskia. Työpaikalla maskien käytöstä päättää työnantaja riskinarvioinnin perusteella. -Vaikka luovumme yhteisestä maskisuosituksesta kaupoissamme, ravintoloissamme ja muissa toimipaikoissamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen THL:n uuden ohjeistuksen mukaisesti halutessaan maskia voi kuitenkin edelleen käyttää. Linjaus koskee niin asiakkaitamme kuin henkilökuntaamme, toimitusjohtaja Mikko Junttila linjaa.