Uusi Sale Särkiniemi on avattu

Uusi Sale Särkiniemi on avattu Kuopiossa 18.11.2021. Myymälä on energiaa ja ympäristöä säästävä nykyaikainen lähikauppa. Ostamisen helppouteen on kiinnitetty erityisen paljon huomiota.

Avara ja nykyaikainen myymälä tarjoaa nopeaa ja vaivatonta asiointia. Itsepalvelukassat normaalin kassapalvelun lisänä, kattava, särkiniemeläisten ostotottumuksien mukaan räätälöity valikoima jokapäiväisiin tarpeisiin sekä tuttu, ystävällinen henkilökunta toivottamassa entiset ja uudet asiakkaat tervetulleiksi särkiniemeläisten omaan kauppaan.

Maalämpö, aurinkoenergia ja ympäristöystävällinen kylmätekniikka sekä ovelliset kylmäkaapit ja LED-valaistus ovat esimerkkejä Salen ympäristöystävällisistä ratkaisuista. Uuden Salen kokonaisenergiankulutus on alle puolet verrattuna entiseen myymälään.

Rakentamisesta vastasi pääurakoitsija Heinäveden Rakennus ja Saneeraus Oy.

ABC CarWash Savilahti on avattu8.11.2021 10:53:30 EET | Tiedote

Uusi autonpesupaikka ABC Carwash Savilahti on avattu Kuopion Prisman viereen. ABC Carwash Savilahdessa on kaksi pesukaistaa, jotka ovat käytössä ympäri vuorokauden. Pesut soveltuvat henkilö- ja pakettiautoille, joiden korkeus on max. 2,80 m ja leveys max 2,50 m. ABC Carwash Savilahti on ehdoton oman alansa ympäristövastuullisuuden edelläkävijä. Pesu on ensimmäinen henkilö- ja pakettiautojen pesupiste Suomessa, jossa tämänkaltainen vedenkierrätysjärjestelmä on käytössä. Pesuun tulee Kärcher Oy:n toimittamat vedenkierrätyslaitteistot, joiden ansiosta pesujen vedenkulutus voidaan minimoida. Vedenkierrätyslaitteiston ja bioreaktorin tuomia etuja ovat muun muassa 100 % jäteveden puhdistus, jopa 85 %:n vedenkierrätysaste, kierrätysveden hajuttomuus, kierrätysveden hyvä laatu, ja todellisen jäteveden laadun paraneminen hiilivetyjen ja raskasmetallien bioreaktorissa tapahtuvan neutraloinnin ansiosta. Ympäristöystävällisyys on huomioitu myös sähkönkulutuksessa. Uudet pesukoneet saavat sähkönsä

Tapio Kankaanpää jää eläkkeelle23.9.2021 13:59:24 EEST | Tiedote

Toimitusjohtaja Tapio Kankaanpää jää eläkkeelle kevättalvella 2022. Uuden toimitusjohtajan haku on käynnistetty ja valinta tullaan tekemään viimeistään alkuvuodesta 2022. - Matka PeeÄssässä alkoi elokuussa 1995, kun tulin toimialajohtajaksi. Siitä lähtien olen ollut johtoryhmän jäsen ja osallistunut hallitustyöskentelyyn. Vuodesta 2005 asti olen toiminut toimitusjohtajana ja mielestäni nyt on korkea aika vaihtaa osuuskaupan luotsia. Edessä on vielä monta työntäyteistä kuukautta, joiden aikana työ jatkuu normaalisti, toteaa toimitusjohtaja Tapio Kankaanpää. Toimitusjohtajan hakua valmistelee PeeÄssän hallintoneuvoston nimeämisvaliokunta, jota johtaa hallintoneuvoston puheenjohtaja Mervi Vidgrén. Uuden toimitusjohtajan nimityksen tekee PeeÄssän hallintoneuvosto. - Uskon, että PeeÄssän toimitusjohtajan paikka kiinnostaa hakijoita. Toimitusjohtaja vastaa PeeÄssän liiketoiminnan kokonaisvaltaisesta johtamisesta. Olemme mielenkiintoinen palveluyritys, joka tuottaa palveluja ja etuja asiakaso