Uusi sisäleikkipuisto aukeaa Lahdessa 20.10. – töitä 30 henkilölle

Pohjoismainen sisäleikkipuistoketju Leos Lekland avaa Lahteen kolmannen leikkimaansa Suomessa. Perjantaina 20.10. aukeavat uuden leikkimaan ovet Renkomäessä, osoitteessa Paussi 1.

Jättimäisessä 8000 neliömetrin kokoisessa leikkimaassa on esimerkiksi suuria liukumäkiä, jännittäviä kiipeilypaikkoja, urheilupaikkoja sekä oma alue pienimmille vieraille. Leikkimaassa on myös lasten suosikkiteemojen mukaisesti sisustettuja synttärihuoneita sekä 300-paikkainen ravintola. Leikkimaan odotetaan tarjoavan töitä noin 30 uudelle työntekijälle Lahdessa.

”Suomi on meille innostava markkina, ja vireä ja kehittyvä Lahti oli luonteva valinta kolmannen leikkimaamme sijaintipaikaksi Suomessa. Uskomme leikkimaan menestyvän täällä hyvin. Toivotamme kaikki lapset ja aikuiset tervetulleiksi tutustumaan uuteen leikki- ja seikkailupaikkaan”, sanoo Leos Leklandin perustaja ja toimitusjohtaja Joakin Gunler.

Tervetuloa tutustumaan!

Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan leikkimaahan avajaispäivänä 20.10. tai jo avajaisia edeltävänä päivänä 19.10.

Leos Leikkimaiden Suomen toiminnasta vastaava Veera Kiviluoma ja Lahden leikkimaan johtaja Niina Paloniemi ovat tavattavissa molempina päivinä.

Veera Kiviluoma, Suomen toiminnasta vastaava johtaja
P. 0400 717 302
S-posti: veera.kiviluoma@leosleikkimaa.fi

Pohjoismainen sisäleikkipuistoketju Leos Lekland laajenee Suomeen – ensimmäinen Leos Leikkimaa avautuu tänään Tampereelle18.11.2016 08:00Tiedote

Leos Lekland, Pohjoismaiden nopeimmin laajeneva sisäleikkipuistoketju avaa ensimmäisen leikkimaansa Suomessa tänään Tampereella. Seuraava Suomen-kohde avautuu joulukuussa Kempeleessä. Yritys suunnittelee voimakasta kasvua. Se arvioi investoivansa 25 miljoonaa euroa ja aikoo kasvattaa leikkimaidensa määrän 32:sta 60:een seuraavan viiden vuoden kuluessa. Uusia leikkimaita syntyy erityisesti Suomeen, Tanskaan sekä metropolialueille Ruotsissa.