Restel OyRestel OyRestel Oy

Uusi sopimus solmittu Food&Events Tapahtumaravintoloiden ja Metro Areenan kesken

Lisääntynyt mielenkiinto Metro Areenan tapahtumia kohtaan luo herkulliset lähtökohdat Food&Events Tapahtumaravintoloiden ja Metro Areenan välisen yhteistyön syventämiseen kävijöiden palvelutarjonnan kehittämiseksi.

Yhteistyö Food&Events Tapahtumaravintoloiden ja Espoossa sijaitsevan Metro Areenan välillä alkoi vuonna 2013 ja se on enemmän kuin täyttänyt kummankin osapuolen odotukset. Toukokuussa 2020 solmittu uusi sopimus jatkaa hedelmällistä yhteistyötä ja tavoitteena on kehittää jatkossa edelleen digitaalisuutta sekä muuntautumiskykyä eri tapahtumien mukaisesti.

“Ajatuksemme yhteistyöstä kohtaavat hienosti. Kumpikin osapuoli kokee koko ajan syventyvän kumppanuuden tärkeäksi, aivan kuten yhteisten kehityshankkeiden tunnistamisen palveluiden parantamiseksi”, Kristian Helanne, Food&Events Tapahtumaravintoloiden ketjujohtaja arvioi.

Pitkän ja hyvin toimineen kumppanuuden merkityksen tuo esiin myös Katariina Järveläinen, Metro Areenan toimitusjohtaja, joka odottaa innolla tulevaa: ”Jatkossa aiomme tiivistää entisestään keskinäistä vuorovaikutustamme, kun suunnittelemme Metro Areenan tapahtumiin sopivia palveluita ja tuotteita.”

Metro Areenalla on nostetta

Metro Areenan tulevaisuus näyttää valoisalta, sillä paikallisten urheilujoukkueiden erinomainen menestys vetää hyvin väkeä tapahtumiin ja otteluihin. Susijengi on tuonut tunnettuutta Metro Areenalle ja kasvattanut mielenkiintoa tapahtumia kohtaan. Lisäksi Kiekko-Espoo raivasi tiensä jääkiekon mestaruussarjaan, eli Mestikseen, mikä lisää varmasti otteluiden kävijämääriä.

“Urheilutapahtumien suosion nousun ohella Metro Areenalla järjestettävien yritystapahtumien määrän uskotaan kasvavan huomattavasti lähitulevaisuudessa. Hyvä sijaintikaan ei haittaa, pysähtyyhän metro aivan viereen”, Helanne toteaa.

Helanne näkee Metro Areenan vahvuuksina myös sen soveltumisen sangen monentyyppisiin tapahtumiin sekä lukuisat ravintolapaikat, joilta voi seurata tapahtumia ja konsertteja, samalla syötävistä ja juotavista nauttien.

Kehitystoimet parantavat palvelutasoa entisestään

Lisääntynyt mielenkiinto ja kasvavat kävijämäärät edellyttävät Metro Areenalta ja Food&Events Tapahtumaravintoloilta valmiuksia reagoida niin, että palvelutaso ei vain säily ennallaan, vaan kehittyy entisestään. Tämän eteen ollaankin valmiita tekemään töitä.

“Palveluiden muuntautumiskykyyn on kiinnitetty huomiota”, Helanne kertoo. “Näin pystytään viemään kävijäkokemus seuraavalle tasolle. Perustavanlaatuisia kehitystoimia on tehty myös kassalaitteisiin asioinnin sujuvoittamiseksi. Lisäksi Restis-mobiilisovelluksen ansiosta kävijät voivat tilata ostoksensa kätevästi ennakkomyyntipisteeseen, eikä heidän tarvitse kuluttaa enää aikaa jonottamiseen.”

Food&Events Tapahtumaravintoloiden ja Metro Areenan välisen, hyvin toimivaksi todetun yhteistyön myötä tapahtumissa kävijät voivat olla varmoja viihtymisestään Metro Areenalla myös jatkossa.

”Food&Events Tapahtumaravintolat sopii täydellisesti kumppaniksemme, sillä se pystyy palvelemaan monipuolisesti kaikkia asiakaskuntia hyvin vivahteikkaassa tapahtumakentässämme”, Järveläinen summaa uuden sopimuksen myötä myös tulevaisuudessa jatkuvan yhteistyön vahvuudet.

Kristian Helanne, ketjujohtaja
Food&Events Tapahtumaravintolat, Restel Ravintolat Oy
00500, Helsinki
+358 (0) 40 831 8300 | kristian.helanne@restel.fi

Katariina Järveläinen, toimitusjohtaja
Metro Areena, Tapiolan Monitoimiareena Oy
02200, Espoo
+358 (0) 40 596 1455 | katariina@metroareena.fi

Food&Events Tapahtumaravintolat

Food&Events Tapahtumaravintolat on osa suomalaista ravintola-alan yritystä Restel Oy:tä. Food&Events huolehtii tilaisuutesi tarjoiluista sekä palvelusta, jolloin sinä voit keskittyä juhlimiseen ja seurusteluun sekä nauttia itsekin tunnelmasta.

Food&Events tarjoaa ravintolapalveluita Suomen suurimmilla tapahtuma-areenoilla kuten Hartwall Arenalla, Helsingin Jäähallilla, Espoon Metro Areenalla, Tampereen Jäähallilla, Turun Messukeskuksessa, Helsingin Musiikkitalossa sekä Lahden Sibeliustalossa, Lahden Messukeskuksessa, Pianopaviljongissa ja Lahden Konserttitalolla.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat