Uuteen yleisöennätykseen matkalla oleva Kesärauha lisää kattaukseensa kotimaista räppiä, valioluokan indietä ja tuoreita tulokkaita!

5.-6. kesäkuuta Turun Vanhalla Suurtorilla toistamiseen juhlittava Kesärauha-festivaali julkisti viisi uutta esiintyjää ohjelmistoonsa.

Joensuu 1685 nähdään Kesärauhassa lauantaina.

Kovassa kulttimaineessa porskuttava shoegaze-yhtye Joensuu 1685 on aktivoitumassa ja saapuu esiintymään Kesärauhaan. Uuden albumin julkaiseva Paperi T & Khid sekä pitkällä yhteisslotilla esiintyvät Eevil Stöö, Ex Tuuttiz ja Aivovuoto vankistavat festivaalin räppikattausta. Ensimmäisen odotetun sooloalbuminsa vastikään julkaissut PK Keränen nähdään 22-Pistepirkon lisäksi Kesärauhassa myös duo-keikalla Valtteri Laurellin kanssa. Kesärauhan yksi kiinnostavimmista kotimaista artistitulokkaista tulee olemaan juuri debyyttilevynsä julkaissut moderina soulia ja poppia yhteen naittava Isaac Sene.

Uusi laajentunut tapahtuma-alue mahdollista lisää kapasiteettia. Tällä hetkellä Kesärauha onkin matkalla selkeästi uuteen yleisöennätykseen. Logistisista syistä Erki Pärnoja siirtyy lauantailta perjantaille. Muutamia artistijulkaisuja on vielä luvassa lähiaikoina.

Tähän mennessä julkistettu ohjelmisto:

Perjantai 5.6.2020: MEW performs “And The Glass-Handed Kites” -album, OLAVI UUSIVIRTA,  RUUSUT, BOBBY OROZA, EEVIL STÖÖ + EX TUUTTIZ + AIVOVUOTO, ERKI PÄRNOJA (EE),  HONNINGBARNA (NO), IBE, ISAAC SENE, KARINA, LXANDRA, MAUSTETYTÖT, RISTO - Aurinko Aurinko Plaa Plaa Plaa -albumikeikka, TIISU, TERVEET KÄDET , TUOMAS HENRIKIN JEESUKSEN KRISTUKSEN BÄNDI, VIEW + lisää tulossa

Lauantai 6.6.2020: ACID ARAB (live) (FR), AMASON (SE), 22-PISTEPIRKKO, ANTTI AUTIO, GETTOMASA, GHOST WORLD, GRANDE MAHOGANY, JAAKKO AUKUSTI, JESSE MARKIN, JOENSUU 1685, LOUIE BLUE, LÄHIÖBOTOX, PK KERÄNEN & VALTTERI LAURELL,  PAPERI T & KHID, PLUTONIUM 74, SAMULI PUTRO, SOFA + F + YEBOYAH, THE HEARING, THE HOLY, XYSMA + lisää tulossa

LIPUT:

2 päivän lippu - 89,00 €

Yhden päivän liput - 67,50 €

Pidä Saaristo Siistinä Ry:n Rantarauha & Saaristorauha -lipputyypit  (+5-10€)

Festivaalin ikäraja on K-18.

Festivaalijohtaja: Juha Leinonen / 044 556 6108 juha.leinonen@sunborn.com

Taiteellinen johtaja: Pietu Sepponen / 044 556 6113 pietu.sepponen@sunborn.com

Tuotantopäällikkö: Vesa Sytelä / 0400 836 006 vesa@sytela.fi

Tiedottaja: Laura Vanonen / 044 5566174 laura.vanonen@sunborn.fi

Joensuu 1685 nähdään Kesärauhassa lauantaina.
Ensimmäisen odotetun sooloalbuminsa vastikään julkaissut PK Keränen.
Uuden albumin julkaiseva Paperi T & Khid.
Juuri debyyttilevynsä julkaissut moderina soulia ja poppia yhteen naittava Isaac Sene.

Sunborn Live on konsertti- ja tapahtumajärjestäjä, joka tuottaa kovatasoisia live-tapahtumia pääasiassa Varsinais-Suomessa ja pääkaupunkiseudulla. Sunborn Live kuuluu turkulaiseen hotelli-, ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan Sunborn-konserniin, joka tunnetaan mm. Naantalin Kylpylän, Ruissalon Kylpylän, Helsingin Kulttuuritalon ja Logomon Teatron pyörittäjänä.

Stam1na järjestää virtuaalisen moshpitin ja soittaa livestream-keikan Kulttuuritalolla!11.5.2020 14:00:17 EESTTiedote

Sunborn Live Stream-keikat jatkuvat menestykkään avausviikonlopun jälkeen toukokuun lopussa yhden Suomen suosituimman metalliyhtyeen, Stam1nan, merkeissä. Äitienpäiväviikonloppuna konseptin ensimmäisinä esiintyjinä nähtiin Waltteri Torikka, Tuure Kilpeläinen, Costee & Tippa sekä Ali Ihmemaassa. Kaikkien keikkojen tallenteet ovat tämän viikon ajan myynnissä Ticketmasterissa.