Uutisvinkki: Vaasan Sähkön romantiikan nälkä ei laannu – nyt haetaan henkilöä, joka haluaa kosia yhtiön lehdessä

Vaasan Sähkö on ollut hempeällä tuulella koko vuoden. Kaikki alkoi siitä, kun energiayhtiö innostui mittaamaan rakkauden tunteita ihmisen iholla näkyvänä sähkönä. Pimenevän syksyn piristykseksi haetaan kosijaa, joka haluaa esittää elämänsä ehkä tärkeimmän kysymyksen yhtiön lehdessä.

Rakkaus on sähköä. Vaasan Sähkö Oy

Kosijaksi voi ilmoittautua lokakuun 11. päivään mennessä. Vaasan Sähkö toivoo saavansa hakemuksia etenkin sellaisilta henkilöiltä, jotka syystä tai toisesta tarvitsevat apua kosinnassa tai jotka haluavat tehdä sen hiukan eri tavalla – ja julkisesti.

Lisätiedot hausta: vaasansahko.fi/kosinta

Näin todistimme, että rakkaus on sähköä

Intohimomme sähköä kohtaan johdatti ajatuksemme suuren kysymyksen äärelle: kuinka ihmisen kropassa kulkeva sähkö näkyy ja tuntuu silloin kun ihastumme, fanitamme tai osoitamme hellyyttä lemmikille. Mittaustieteiden tohtori Pekko Vehviläinen kertoo, kuinka todistimme, että Rakkaus on Sähköä.

Katso video

Lisätiedot: www.rakkausmittaus.fi

Katsoaksesi videon lähteestä youtu.be, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Vaasan Sähkö: Näin todistimme, että rakkaus on sähköäSiirry videokanavalle

markkinointipäällikkö Tiina Lillbacka
etunimi.sukunimi@vaasansahko.fi

Rakkaus on sähköä. Vaasan Sähkö Oy

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, jonka liiketoimintoja ovat sähkökauppa, sähkönsiirto ja kaukolämpö. Konserniin kuuluu tytäryhtiö Vaasan Sähköverkko Oy. Konsernissa työskentelee noin 135 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2021 oli noin 209 milj. euroa. Vuonna 2022 Vaasan Sähkö täyttää 130 vuotta.

Sähkön markkinatilanne vaatii uudenlaisia sopimuksia10.5.2022 07:10:00 EEST | Tiedote

Tammi–maaliskuussa Vaasan Sähkö -konsernin liikevaihto oli 62,3 miljoonaa euroa (51,0 M€). Korkea liikevaihto ei kuitenkaan tuottanut liikevoittoa. Liikevoitto jäi tappiolliseksi laskien - 3,3 miljoonaan euroon (6,5 M€). Omavaraisuusaste laski 45,3 prosenttiin (53,0 %). Tuloksen taustalla oli ennen kaikkea sähkön korkeat hankintakustannukset, jotka jouduttavat uusien toimintatapojen käyttöönottoa energia-alalla.

Yli 600 heijastinlippua muuttolintujen turvaksi11.3.2022 07:45:00 EET | Tiedote

Vaasan Sähköverkko ripustaa jo seitsemättä vuotta ilmajohtoihin heijastinlippuja. Yhteensä niitä on asennettu tänä vuonna yli 600 kappaletta valikoituihin linjoihin etenkin vesistöjen läheisyydessä ja peltoalueilla Mustasaaressa, Maalahdessa, Närpiössä ja Korsnäsissa. Lippujen avulla pyritään estämään lintujen törmäyksiä linjoihin. Samalla myös törmäyksistä aiheutuvat sähkökatkot vähenevät.