Vaasan Sähkö Oy

Uutisvinkki: Vaasan Sähkön romantiikan nälkä ei laannu – nyt haetaan henkilöä, joka haluaa kosia yhtiön lehdessä

Vaasan Sähkö on ollut hempeällä tuulella koko vuoden. Kaikki alkoi siitä, kun energiayhtiö innostui mittaamaan rakkauden tunteita ihmisen iholla näkyvänä sähkönä. Pimenevän syksyn piristykseksi haetaan kosijaa, joka haluaa esittää elämänsä ehkä tärkeimmän kysymyksen yhtiön lehdessä.
Rakkaus on sähköä. Vaasan Sähkö Oy

Kosijaksi voi ilmoittautua lokakuun 11. päivään mennessä. Vaasan Sähkö toivoo saavansa hakemuksia etenkin sellaisilta henkilöiltä, jotka syystä tai toisesta tarvitsevat apua kosinnassa tai jotka haluavat tehdä sen hiukan eri tavalla – ja julkisesti.

Lisätiedot hausta: vaasansahko.fi/kosinta

Näin todistimme, että rakkaus on sähköä

Intohimomme sähköä kohtaan johdatti ajatuksemme suuren kysymyksen äärelle: kuinka ihmisen kropassa kulkeva sähkö näkyy ja tuntuu silloin kun ihastumme, fanitamme tai osoitamme hellyyttä lemmikille. Mittaustieteiden tohtori Pekko Vehviläinen kertoo, kuinka todistimme, että Rakkaus on Sähköä.

Katso video

Lisätiedot: www.rakkausmittaus.fi

Katsoaksesi videon lähteestä youtu.be, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Vaasan Sähkö: Näin todistimme, että rakkaus on sähköäSiirry videokanavalle

markkinointipäällikkö Tiina Lillbacka
etunimi.sukunimi@vaasansahko.fi

Rakkaus on sähköä. Vaasan Sähkö Oy

Vaasan Sähkö Oy
Kirkkopuistikko 0
65100 VAASA

06 324 5111http://www.vaasansahko.fi

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, jonka liiketoimintoja ovat sähkökauppa, sähkönsiirto ja kaukolämpö. Konserniin kuuluu tytäryhtiö Vaasan Sähköverkko Oy. Konsernissa työskentelee noin 150 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2023 oli noin 200 milj. euroa.

Lue lisää julkaisijalta Vaasan Sähkö Oy