Uutuuskirja kertoo itseymmärryksen ja tunteiden käsittelyn tärkeydestä!

Mira Puro kertoo kirjassaan ”Rauha” omasta näkökulmastaan, omasta kokemuksestaan, yhden naisen tarinan. ”Rauha” ei käske, ei määrää, eikä kerro ainutta oikeaa tapaa. Sen sijaan, kirja toivoo sinun löytävän oman tapasi olla hyvinvoiva.

”Rauha – Elämän hyvinvoinnin parantaja” (Basam Books 2021)

”Rauha on kirja. Se on sanoja paperilla. Merkitykset syntyvät lukijassa.

Rauha on sydämen tila.”

Rauha – Elämän hyvinvoinnin parantaja (Basam Books 2021) on sydämen, aivojen ja kehon eli tunteiden, ajattelun ja tekojen kolmoisvoiman selittäjä. Koska ihmisen tunteet tarvitsevat fyysisen kehokodin, on tärkeää puhua myös geeneistä, palautumisesta ja ravinnosta sekä ihmisistä ympärillä. Mira Puro tarkastelee elämää ja hyvinvointia useasta näkökulmasta.

Nykytiedon valossa ei pidä paikkaansa, että vaikka eläisit koko elämäsi täynnä kaunaa ja vihaa, sillä ei olisi vaikutusta elämäsi hyvinvoinnin määrään. Tunteet käskyttävät aivoja ja mieli uskoo kaiken mitä sille sanot.

Lääkärit eivät antaneet Miralle paranemisesta toivoa, josta kiukustuneena hän lähti etsimään tietä takaisin terveyteen. Paraneminen ei ollut vain tiettyjen ruokien syömisen ansiota, vaan se vaati ennen kaikkea itsen ymmärtämistä. Paraneminen edellytti elämän tarinan muodostavien valintojen kriteerien muuttumista. Sitähän elämä on – sarja valintoja.

"Miran kirja on kirja itseymmärryksen ja tunteiden käsittelyn tärkeydestä. Usein vasta siinä tilanteessa, kun tapahtuu jotakin yllättävää, joka vie elämältä pohjan, esimerkiksi menettää työnsä tai sairastuu, ja kun on väistämättä pysähdyttävä, moni vasta silloin pysähtyy pohtimaan elämäänsä. Elämisen taitoa – sitä mitä Mira ”Rauhassakin” opettaa – pitäisi opetella jo kouluissa. Mira on nykyajan henkinen opettaja, joka auttaa sinua avautumaan kuuntelemaan niitä puolia itsestäsi, joiden kautta sinun on helpompi päästä kohti Rauhaa, joka jo olet." Johanna Blomqvist fyysikko, Hypertodellisuus-kirjan kirjoittaja

Mira Puro (os. Juntunen) on valmistunut kauppatieteiden maisteriksi, somaattisen pilateksen ohjaajaksi ja reikihoitajaksi. Lisäksi Mira on opiskellut biokemiaa, psykologiaa, kiinalaista lääketiedettä, ravitsemusta sekä selityksiä maailmalle, energioille ja elämälle. Hän on loputtoman kiinnostunut kaikesta normaalista poikkeavasta ja tieteen selityksistä niille.

”Rauha – Elämän hyvinvoinnin parantaja” (Basam Books 2021)