Uutuuskirja Olet ihana opettaa tervettä itsekkyyttä. Tervetuloa julkistustilaisuuteen 23.9.2020!

Sohvi Nymanin Olet ihana (Basam Books 2020) opettaa sinut rakastamaan itseäsi ja nauttimaan elämästä.

"Ainoa mikä voi estää sinua tuntemasta itseäsi ihanaksi tai elämästä unelmien elämääsi olet sinä itse."

Monet naiset eivät tunne itseään ihaniksi tai arvokkaiksi. He ajattelevat, etteivät ansaitse  elämäänsä hyviä asioita, kuten rakkautta ja menestystä sekä toimivia ihmissuhteita.

Stylisti Sohvi Nymanin uutuuskirja Olet ihana - Uskalla rakastaa itseäsi osoittaa, että ihana nainen on sinussa jo nyt. Sohvi kertoo oman kasvutarinansa siitä, miten koulukiusatusta ja arasta tytöstä kasvoi vahva nainen. Siitä, miten hän selätti toistuvan masennuksen.

Kirjan harjoitusten avulla opit antamaan itsellesi anteeksi, päästämään irti, tuntemaan itsesi ihanammaksi päivä päivältä ja olemaan armollisempi itseäsi kohtaan. Terve itsekkyys on hyvästä. Se tekee hyvää. Kenenkään ei tarvitse mahtua muottiin, sillä jokainen on ihana – sellaisenaan.

"Aina kun kävelet peilin ohi, pysähdy hetkeksi ja kiinnitä huomiota siihen mitä hyvää sinussa on. Sano se ääneen hymyillen! "

Tiedotustilaisuus toimittajille ja julkistustilaisuus:

Tervetuloa tutustumaan Olet ihana -kirjaan ja Sohvin työhön keskiviikkona 23.9.2020 klo 9–11. Paikkana toimii Room 32, Fredrikinkatu 27, 00120 Helsinki.

Yleisölle avoin julkistustilaisuus pidetään samana päivänä Helsingin Akateemisessa kirjakaupassa klo 17–17.30. Tervetuloa!

Kirjoittajasta:

Sohvi Nyman on stylisti, kirjailija, ihanuusvalmentaja ja oman alansa vaikuttaja. Hän on toiminut stylistinä 15 vuotta ja huomannut suomalaisten surkean itsetunnon. Hänen missionsa on kohottaa suomalaisnaisten itsetuntoa ja auttaa heitä löytämään ihana, rohkea nainen itsestään.

Arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt:
Aino Salminen
aino@basambooks.fi

Myynti:
Myyntipäällikkö
Jarkko Mali
jarkko@basambooks.fi

Basam Books on riippumaton yleiskustantamo. Meidät tunnetaan erityisesti kaunokirjallisten klassikoiden, unohdettujen kielialueiden, hyvinvointi- ja elämäntaitokirjallisuuden sekä runouden kustantajana.