Uutuuslaatta Vibe aaltoilee kauniina

Vibe-seinälaattamalliston kaksi erilaista pintaa, kupera ja kovera, tekevät laatasta persoonallisen ja näyttävän. Muotojen lisäksi mallistossa riittää ihasteltavaa värienkin puolesta.

Elegantti, erottuva ja hienostunut Vibe-seinälaattamallisto juhlistaa muotoja ja värejä. Kuusi vaahtokarkkimaista sävyä, kiiltävä ja mattapinta sekä kaksi eri muotoa, kupera ja kovera, tekevät mallistosta persoonallisen ja näyttävän.

Vibe-seinälaatta

• 6 sävyvaihtoehtoa
  • Kupera ja kovera muoto
  • Mattainen ja kiiltävä pinta
  • Valmistettu Espanjassa
  • Koko 6,5 x 20 cm
  • alk. 69 €/m2
  • Vain Värisilmästä

Puuterimaiset sävyt vievät ajatukset rauhallisesti aaltoilevan meren rannalle ihastelemaan auringonlaskun värjäämiä kumpupilviä. Vibe-laatan aaltoilevalla pinnalla voi melkein aistia suolaveden iholla ja päivän viimeiset säteet kasvoilla.

Vibe-malliston laattavalikoimalla luot tunnelmaa kylpy- ja kodinhoitohuoneisiin sekä keittiön välitilaan. Laatoilla voi myös tuunata persoonallisia sisustuselementtejä vaikka ruokasaliin.

Malliston kuusi sävyä ovat Gesso White, Fair Pink, Fantasy Sky, Light Mocha, Lunar Grey ja Taupe. Vibe-seinälaatta on saatavilla vain Värisilmä-myymälöistä ja verkkokaupasta. Laatat valmistetaan Espanjassa.

Värisilmän herkullinen kylpyhuonemallisto Baroom

Värisilmä on tunnettu laajasta pintamateriaalien valikoimastaan aina maaleista ja tapeteista laattoihin ja lattioihin. Viime vuonna Värisilmän tuotevalikoima laajentui, kun myyntiin tuli Baroom-kalusteet kylpy- ja kodinhoitohuoneisiin. Nyt Värisilmä-myymälöistä saa kokonaisvaltaisen kylpyhuonesuunnittelun kalusteista pintamateriaaleihin.

Baroom on Värisilmän oma kylpyhuone- ja kodinhoitohuonebrändi, jossa yhdistyy valikoiman monipuolisuus, kohtuullinen hintataso ja vastuullinen tuotanto. Elämänkestävä Baroom kestää niin käyttöä, muuttuvia elämäntilanteita kuin erilaisia budjetteja.

Värisilmän Baroom-kylpyhuonemallisto

• Kestävää laatua: Valmistettu kokonaan Saksassa kansainvälisten laatu-, ympäristö- ja energiavaatimusten mukaisesti ja testattu kestämään vähintään 15 vuotta normaalia käyttöä.
  • Erinomainen hinta–laatu-suhde: Suunniteltu moneen budjettiin sopivaksi.
  • Sisusta oman maun mukaan: Muunneltavasta mallistosta voi räätälöidä juuri omaan kotiin sopivan kokonaisuuden.
  • Laaja valikoima: Yli 70 ovimallia, useita runkovärejä, kymmeniä ovisävyjä ja lisäksi runsaasti tasoja, vetimiä, peilejä ja peilikaappeja, altaita ja monenlaisia säilytysratkaisuja.
  • Apuna ammattilainen: Tilat suunnitellaan yhdessä Värisilmän Baroom-myyjän kanssa.
  • Baroom-kalusteet ovat myynnissä vain Värisilmässä.

Lue lisää Baroomista.

Vibe-seinälaatta kuperana sävyssä Gesso White.
Vibe-seinälaatta koverana sävyssä Gesso White.
Vibe-seinälaatta kuperana sävyssä Fair Pink.
Vibe-seinälaatta kuperana sävyssä Fantasy Sky.
Vibe-seinälaatta koverana sävyssä Light Mocha.
Vibe-seinälaatta koverana sävyssä Light Mocha.
Vibe-seinälaatta koverana sävyssä Lunar Grey.
Baroom kylpy- ja kodinhoitohuonemallisto on saatavilla vain valituissa Värisilmä-myymälöissä.
Baroom kylpy- ja kodinhoitohuonemallisto.
Baroom kylpy- ja kodinhoitohuonemallisto.

Moderniin kotiin rustiikkista charmia: Timeless Traditions -uutuusmallisto Boråstapeteriltä2.2.2022 11:00:31 EET | Tiedote

Boråstapeter on Pohjoismaiden johtava tapettimerkki, joka nauttii laajaa suosiota myös Värisilmän laatu- ja trenditietoisten asiakkaiden keskuudessa. Uusimman Timeless Traditions -malliston juuret ovat ruotsalaisessa muotoilussa ja käsityöperinteessä: mukana on rytmikkäitä raitoja, posliinin herkkiä kukkia sekä kullan- ja hopeanvärisiä yksityiskohtia käsin maalattuna eläväiselle pinnalle.