Vaasan Sähkö Sportin pääyhteistyökumppaniksi

Vaasan Sähkö ja Vaasan Sport ovat solmineet viiden vuoden yhteistyösopimuksen. Sopimuksessa on myös optio kausista 2022–2025.

– Vaasan Sport on vahva alueellinen toimija, jonka maanlaajuinen tunnettavuus ja näkyvyys tukevat meidän tavoitteitamme kasvaa valtakunnallisesti, kertoo Vaasan Sähkön sähkökauppayksikön johtaja Olli Arola sopimuksen taustoista.

– Haluamme myös olla tukemassa lasten ja nuorten liikuntaa, ja tämänlainen yhteistyö luo sille hyvät mahdollisuudet. Vaasan Sport tarjoaa junioreille hyvän kasvualustan ja samalla liigajoukkueen pelaajat ovat positiivisia urheilun esikuvia nuorille, Arola jatkaa.

– Vaasan Sähkön vahva mukaantulo on merkittävä Hockey-Team Vaasan Sportille, kertoo toimitusjohtaja Tomas Kurtén. Yhteistyö mahdollistaa jääkiekon kehittämisen Vaasan talousalueella pitkäjänteisesti ja yhteistyön pääpaino kuluttajasegmentissä on myös meille mielenkiintoinen asia. Tulevina vuosina jääkiekkobusiness kehittyy Suomessa voimakkaasti mm. digitaalisten palveluiden ja uusien jäähallihankkeiden kautta. Paremmat palvelut ja liiketoimintamahdollisuudet ovat edellytyksiä, jos haluamme tarjota kansainvälistä huipputason urheiluviihdettä Vaasassa ja Suomessa. Tähän kokonaisuuteen Vaasan Sähkön kanssa solmittu yhteistyösopimus istuu erittäin hyvin, jatkaa Kurtén.

– Vahva jääkiekkojoukkue tarvitsee mielestämme vahvan kumppanin, toteaa Arola. Yhdessä Vaasan Sportin kanssa voimme tarjota asiakkaillemme koko Suomessa uusia kokemuksia. Paikallisena toimijana meille on myös tärkeää, että voimme yhteistyön merkeissä luoda positiivista energiaa ja me-henkeä koko seudulle.

Hockey Team Vaasan Sport

Hockey-Team Vaasan Sport, toimitusjohtaja Tomas Kurtén 0400 827 947, tomas.kurten@vaasansport.fi

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, joka harjoittaa sähkönmyynti-, sähkönsiirto- ja kaukolämpötoimintaa sekä verkkourakointia. Toimintamme peruspilareita ovat suoraviivaisuus, läheisyys ja läpinäkyvyys.

Uusi voimajohto palvelee 2 500 taloutta rannikolla: Alueen erityisiä luontoarvoja huomioivassa hankkeessa kokeillaan ainutlaatuista ratkaisua7.6.2017 08:11Tiedote

Vaasan Gerbyn ja Mustasaaren Alskatin välille rakennetaan parhaillaan laajaa aluetta palvelevaa voimajohtoa. Voimalinjan vaikutuspiirin alueella on noin kaksi ja puoli tuhatta taloutta Jungsundissa, Iskmossa, Köklotissa, Västervikissä ja koko Raippaluodon saaristossa. Linja toimii myös varalla Gerbyn alueen verkon huoltotöissä ja vikatilanteissa. – Asutuksen lisäksi alueella on myös viranomaistoimintaa, teollisuutta, kauppaa ja muita palveluita, toteaa Vaasan Sähköverkko Oy:n toimitusjohtaja Juha Rintamäki.