Sisäsataman Terassi

Vaasan Sisäsataman Terassin suuri avajaisviikonloppu 19.–21.7.2018

Kuntsin modernin taiteen museon yhteyteen nouseva moderni viihdeterassi ja kahvila Sisäsataman Terassi – Inre Hamnen Terrass avaa ovensa Vaasassa. Jopa 500-paikkaisen terassiravintolan suuria avajaisia vietetään tulevana viikonloppuna 19.–21.7 sisäsatamassa.
Uusi kesäkansan vetonaula, Sisäsataman Terassi, avataan tänään torstaina 19.7. klo 18.

Vaasan uusi kesäkansan vetonaula avataan torstaina 19.7. klo 18. Avajaisviikonloppuna viihdeterassilla esiintyvät mm. vaasalaiset Setä Tamu & Kuningas Pähkinä ft. DJ Arizona, Euroopassa ja Suomessa suureen suosioon noussut loistavasta Elvis-showstaan tunnettu Elvis Tribute -kokoonpano sekä kotimainen bilebändi Telaketju. Avajaiset torstaina käynnistää Radio Suomipopilta tunnettu Hovimuusikko Ilkka, joka on Sisäsataman Terassin virallinen trubaduuri ja isäntä esiintyen kaikkina kesän 2018 keskiviikkoiltoina.

Viihdeterassin ohjelmatarjonta tulee olemaan valtakunnallisesti tasokas. Kotimaiset huippuesiintyjät viihdyttävät terassilla vierailijoita koko kesän.

- Sisäsataman Terassi on moderni viihdeterassi, joka eroaa nykyisestä paikallisesta ravintolatarjonnasta nuorekkaalla, musiikintäyteisellä ja menevällä tyylillään sekä runsaalla live-keikkatarjonnallaan. Terassilla tullaan näkemään kesän aikana kymmeniä keikkoja. Dj-illat tuovat rantaan kaivattua, menevämpää tunnelmaa, kertoo ravintolapäällikkö Sami Lehtonen.

Kevyitä kesämakuja häikäisevissä maisemissa

Kesäpäivisin terassille paistaa aurinko jopa 12 tuntia ja merellisen sijainnin myötä avautuu henkeäsalpaavan upeat maisemat. Sisäsataman Terassin ruokapuoli on kevyt ja raikas. Päivittäin klo 12–15 tarjolla on kevyt lounasvaihtoehto. Lisäksi ilta-aikaan voi nauttia herkullisista toasteista sekä kesäisistä salaateista. Happy houria vietetään klo 15–18.

Rakennuksen sisätilassa palvelee Sisäsataman Kahvila, joka on avoinna museon aukioloaikoina myös sesongin ulkopuolella palvellen samalla museossa vierailijoita.

- Tavoitteemme oli päästä avaamaan heti heinäkuun alussa, mutta muun muassa viivästyneiden kalustontoimitusten vuoksi rakentaminen hieman venyi suunnitellusta. Haluamme kaiken olevan 110-prosenttisen valmista ennen asiakkaiden vastaanottamista ja hiomme nyt viimeisinä päivinä ennen avausta terassin timanttiseen kuntoon, kertovat ravintolayrittäjät Tommi Mäki ja Pekka Karppinen.

Avajaisviikonlopun ohjelma:

To 19.7. klo 18.00–02.00, Hovimuusikko Ilkka klo 20.00 ja 22.00
Pe 20.7. klo 12.00–02.00, Elvis Tribute klo 20.00 ja 22.00
La 21.7. klo 12.00–02.00, Setä Tamu & Kuningas Pähkinä klo 20.00, Telaketju klo 22.00
Su 22.7. klo 12.00–00.00

Kesän 2018 koko live-ohjelmisto julkaistaan avajaisviikonloppuna.

Lisätietoja:

Sami Lehtonen, ravintolapäällikkö