Vaasan The Bao Street food -ravintola maustaa Flow-elämystä

Pilvimäisen pehmeyden, käteen sopivan muodon ja loputtomien täytevaihtoehtojen ansiosta bao-sämpylät ovat yksi tämän hetken höyryävän kuumista katuruokatrendeistä. Kesällä 2022 Vaasan tuo musiikin ohella ravintolamaailmastaan ja uniikista festarialueestaan tunnettuun Flow Festivaliin The Bao Street food -ravintolan, joka maustaa unohtumatonta Flow-elämystä huippukokki Mikko Kaukosen bao-annoksilla.

The Bao Street food -ravintolan Mikko Kaukosen bao-annoksista, kierrätysmateriaaleista rakennetusta ravintolasta ja elämyksellisestä ohjelmasta pääsee nauttimaan Flow Festivalin 2022 ajan 12.-14.8.2022.

Perinteiset aasialaiset bao-höyrysämpylät ovat nopeasti valloittaneet katuruokamaailman. Flow’ssa Vaasan bao-höyrysämpylät tarjoillaan kansainvälisesti menestyneen huippukokin Mikko Kaukosen kekseliäillä fuusioresepteillä.

“Aasia on tunnettu katukeittiöistä, joista löytyy elämyksiä jokaiseen makuun. Katuruoka on edullista ja helppoa syödä, ja tienvarsilla sijaitsevat kojut keräävät ihmiset viihtymään yhdessä. Halusin tuoda tätä samaa tunnelmaa myös Flow’n kokeilunhaluiselle ja maailman ruokatrendejä seuraavalle festariyleisölle. Vaasan The Bao Street food -ravintolassa festarivieraat pääsevät kokemaan autenttisen bao-elämyksen, mutta pienellä twistillä”, kertoo Mikko Kaukonen.

Flow on tunnettu tasokkaasta ja monipuolisesta ravintolatarjonnastaan, ja siitä onkin muodostunut olennainen osa festarielämystä.

”Jotta Flow’n ruokakonsepti pysyy ajankohtaisena ja elämyksellisenä, kuratoimme sen uudelleen joka vuosi. Valitsemme mukaan kumppaneita, jotka jakavat kanssamme saman intohimon laatuun ja vastuullisuuteen sekä omaavat innovatiivisuutta rakentaa unohtumattoman Flow-elämys. Vaasan on yksi leipomoalan vastuullisuuden edelläkävijöitä ja olemme iloisia saadessamme Vaasan The Bao Street food -ravintolan täydentämään vuoden 2022 makumuistiin painuvaa Flow-kokemusta”, sanoo Vilja Grotenfelt, Flow Festivalin Head of Sales and Marketing.

”Olemme lanseeranneet Street food -konseptiin useita muoti-ilmiöksi kehittyneitä katuruokakonsepteja. Street food -konseptimme ytimessä on kekseliäisyys, uudet elämykset ja yhdessä kokeminen. Vastuullisuus on Vaasan toimintaa ohjaava arvo, joka myös yhdistää meitä ja Flow Festivalia”, sanoo Suvi Pulkkinen, Vaasan Digital Content & Events Manager

The Bao Street food -ravintolan bao-annoksista, kierrätysmateriaaleista rakennetusta ravintolasta ja elämyksellisestä ohjelmasta pääsee nauttimaan Flow Festivalin 2022 ajan 12.-14.8.2022.

Save the date

Tervetuloa Flow-etkoille kokemaan Vaasan The Bao Street food -ravintolaelämys 1.8.2022. Laitathan päivän jo kalenteriisi, lähetämme kutsun ja lisätietoa myöhemmin.

Suvi Pulkkinen, Digital Content & Event manager, 0400 150 951, suvi.pulkkinen@vaasan.fi

Sini Sorainen, Wolfcom Oy, 0400 397464, sini.sorainen@wolfcom.fi

Vallilan Konepajalle ETKO Brewing -pienpanimo ja hiljainen suurterassi28.6.2022 10:30:32 EEST | Tiedote

Helsinkiläinen, vuonna 2017 aloittanut pienpanimo ETKO Brewing laajentaa ja muuttaa toimintansa Herttoniemestä Vallilaan. Historialliseen Vallilan Konepajaan rakennettavan uuden panimokeskuksen myötä korkealaatuisista ja palkituista käsityöoluistaan tunnettu ETKO moninkertaistaa tuotantonsa sekä rakentaa uuden panimon yhteyteen taproom-ravintolan ja tapahtumatilat. Museovirasto ja Helsingin kaupunki ovat myöntäneet uudelle panimolle rakennusluvan, rakennustyöt alkavat syksyllä. ETKO Brewing avasi Vallilan Konepajan -alueelle jo suuren, mutta hiljaisen The Trainfactory Terrace by ETKO -aurinkoterassin.

Viron upeat kesätapahtumat22.6.2022 10:28:05 EEST | Tiedote

Viron monipuolisesta tapahtumatarjonnasta löytyy jotakin jokaisen makuun ja maa on suomalaisille oiva kesälomakohde: se on edullinen, lähellä ja siellä liikkuminen on helppoa niin julkisilla kuin omallakin autolla. Viron runsas tapahtumakesä tarjoaa monenlaisia elämyksiä suomalaiseen makuun ja niiden perään kannattaa lähteä myös Tallinnan ulkopuolelle. Laulumaassa järjestetään luonnollisesti monia musiikkitapahtumia Festivaalien lisäksi lähes jokaisella virolaisartistilla on oma kesäkiertueensa, jotka kattavat pieniäkin kyliä. Suunnitelmaksi on helppo ottaa vaikka rento festariviikonloppu, MM-rallia, tyylikkäästi oopperaa tai vaikkapa elokuvia. Mutta mihin Teflon Brothers menisi?

Purjehtija Tapio Lehtinen lähtee kahteen kisaan maailman ympäri17.6.2022 15:38:03 EEST | Tiedote

Äärimmäisen haastavaan Golden Globe Race -yksinpurjehduskilpailuun osallistunut ja sisukkaalla suorituksellaan lajin maailmantähtien joukkoon noussut suomalaispurjehtija Tapio Lehtinen tekee näyttävän paluun purjehduksen kuninkuuskisoihin. Lehtinen starttaa syyskuun 4. päivänä GGR-yksinpurjehduskilpailuun, josta hän uskoo suoriutuvansa vähintään kolme kuukautta edellistä, 322 vuorokauden mittaiseksi venynyttä suoritustaan nopeammin. Ensi vuonna Lehtinen starttaa täydellä miehistöllä purjehdittavaan legendaarisen Whitbread Round the World -kisan 50-vuotisjuhlakilpailuun Ocean Globe Raceen.

Suomen paras hampurilaisravintola on salolainen JJ’s BBQ15.6.2022 11:45:00 EEST | Tiedote

Hampurilaisiin erikoistuneen Burger Lovers Finland -yhteisön avoimessa yleisöäänestyksessä Suomen parhaasta hampurilaisravintolasta annettiin 31 800 ääntä. Voittajaksi nousi Salossa toimiva JJ’s BBQ, toiseksi sijoittui Naughty BRGR -ravintolat ja kolmanneksi oululainen Kauppuri 5. JJ’s BBQ on aito barbecue-ravintola, jonka ravintoloitsija Jari-Jukka Kallunki on erikoistunut lihan hitaaseen savustamiseen itse valmistamassaan, Suomen suurimmassa smokerissa. Äänestyksen tulokset julkistettiin Helsingin Rautatietorilla 18. kesäkuuta saakka vietettävillä Burger Lovers -festivaaleilla.