Vaiettu aihe: polyamoria – maamme ensimmäinen musiikkiromaani julkaistaan

Triadi on 16.4. julkaistava, täysin uudenlainen musiikkia ja kirjallisuutta yhdistelevä konsepti. Teos kuvailee tuntemuksia siitä, kun tavallinen perheenäiti ja vaimo rakastuu toiseen mieheen. Polyamoriasta ei Suomessa aiemmin ole julkaistu juuri lainkaan kirjallisuutta.

Anni M. Love tuo Suomen markkinoille uudenlaisen ja rohkean teoksen, jonka aiheena on polyamoria.

Muusikko-kirjailija Anni M. Love julkaisee Triadi-nimisen romaanin, jonka tarinaan myös täyspitkän tuoreen albumin laulut yhdistyvät. Tämä uudenlainen musiikin ja kirjallisuuden yhdistelmä esiteltiin Tampere-talossa Tampereen kirjaviikoilla viime vuonna. Teos sai osakseen paljon myönteistä ennakkohuomiota niin median kuin yleisönkin osalta - lue lisää!

Nyt julkaistava musiikkiromaani on suomalaisen pienkustantamo Great Feelingsin iso satsaus. Kustantaja Minna Rask kertoo seuraavaa: ”En usko nykyiseen musiikibisneksessä vallalla olevaan tapaan sainata artisteja muutaman sinkun sopimuksella. Artistilla pitää olla laajempi näkemys siitä, mitä hän haluaa sanoa. Uskon edelleen albumin voimaan. Anni vei asian vielä nextille levelille kirjoittamalla kirjan albumin biisien ympärille.”

Albumi on kooste Anni M. Loven taidoista. Hän on säveltänyt, sanoittanut, sovittanut ja tuottanut kaikki levyn kappaleet Eine Kleine Mozart Mixin teemoja lukuunottamatta. Albumilta on ennakkoon julkaistu singleinä Resonoi ja Limerenssi.

Anni M. Love on musiikinopettaja. Hänen musiikkinsa on soinut radiossa, televisiossa ulkomailla, lyhytelokuvassa, konserteissa ja yksityistilaisuuksissa Amerikassa asti. Hän tekee kappaleensa alusta loppuun itse. Nyt julkaistavan albumi kertoo Annin monipuolisuudesta musiikintekijänä, sillä hän on sen myös tuottanut itse.

9.4.2021 julkaistu albumi on kuunneltavissa muun muassa SpotifyssaKirjan arvostelukappaleet medialle saatavilla erillisestä pyynnöstä, yhteystiedot alla.

Triadi-albumi
Julkaisu 9.4.2021, kirjan julkaisupäivä 16.4.2021

Tekijätiedot:
Kaikki albumin kappaleet Säv. san. sov. Anni M. Love paitsi Eine Kleine Mozart Mix -kappaleessa Säv. Wolfgang Amadeus Mozart, sov. Anni M. Love
Esittäjä Anni M. Love
Taustakuoro kappaleessa Resonoi: Maria Virta, Jalmari Koikkalainen ja JanneMarkus
Feat. kappaleessa Huora Jalmari Koikkalainen
Feat. kappaleessa Sä sait mut rakastumaan Jalmari Koikkalainen ja JanneMarkus