Vaimon tokaisu johdatti kurikkalaismiehen Lotto-miljoonien äärelle – ”Yhä haavi auki”

Loton onnetar potkaisi oikein kunnolla viime lauantaina Kurikan suuntaan, kun paikkakunnalla asuva mies voitti kierroksen 10/2019 ainoalla täysosumalla peräti viisi miljoonaa euroa.

Veikkaus keskusteli voitostaan edelleen häkeltyneen miehen kanssa maanantaina.

- Nyt tämän vihdoin ja viimein uskoo ihan varmasti todeksi, mies naurahti.

Hän vietti ihan normaalia lauantai-iltaa vaimonsa kanssa kotosalla. Arvonnan jälkeen vaimo oli törmännyt Facebookissa uutiseen, joka kertoi kierroksen ainoan seitsemän oikein -tuloksen löytyneen Kurikasta. Hän vinkkasi asiasta miehelleen.

- Otin kännykän käteeni ja päätin heti tarkistaa tilanteen. Tuli sellainen jännä tunne sinne pelitilille mennessä, mies kertoo.

Ensimmäisissä netissä pelaamissaan riveissä ei voittoja ollut, mutta sitten silmien eteen osui jotain pysäyttävää.

- Siinä oli niin paljon keltaisella merkattuja palloja rivissä, että tuli ihan uskomaton tuntemus. Vaimolle sanoin, että täysosuma tuli tänne, mutta ei hän sitä uskonut. Pyysin sitten katsomaan puhelintani, mutta edelleen meillä molemmilla oli ihan epäuskoinen tunne.

Loppuaika viikonlopusta meni ”muissa maailmoissa”, mutta vähitellen todellisuus tuoreena miljonäärinä alkaa kirkastua.

- Ollaan me vaimon kanssa yhä ihan haavi auki, mutta kyllähän se niin on, että jotain tuolla summalla pitää saada aikaan, voittaja hymähtää.

- Katsotaan sitten tarkemmin vähän myöhemmin, mitä kaikkea rahalla tehdään. On se niin valtava summa, että pitää vähän asioista keskustella, mies toteaa.

Töihin he vaimonsa kanssa menivät maanantaina kumpikin. Ulkopuolisille he eivät ole voitosta hiiskuneet.

- Kiva se on kuulostella juttuja, kun eri puolilla arvuutellaan, mihin se voitto on mahtanut mennä.

Kurikkaan osunut Lotto-voitto on vuoden 2019 toiseksi suurin. Lohjan MK Marketissa voitettiin helmikuun alussa 15,5 miljoonaa euroa. Se on Loton historian kaikkien aikojen suurin potti.