Vain yksi 13 oikein -tulos - Vakiosta 300 000 euron potti Helsinkiin

Lauantain Vakiosta löytyi yksi täysosuma. Nettipelaaja Helsingistä voitti kierroksen ainoalla 13 oikein -tuloksella 300 000 euron takuupotin.

Lauantaina Vakiosta löytyi yksi täysosuma. Voittorivi oli pelattu veikkaus.fi:ssä. Helsinkiläinen nettipelaaja voitti kierroksen ainoalla täysosumalla 300 000 euron takuupotin.

- Isot onnittelut taitavalle ja onnekkaalle voittajalle, Veikkauksen tuoteryhmäpäällikkö Miikka Nurmi onnittelee.

Kierroksen vähiten pelattu merkki oli tasapeli kohteessa 12. Sheffield Unitedin ja Birminghamin tasapeliä oli veikattu 13 prosenttia kohteen merkeistä. Lisäksi Liverpoolin ja Brightonin tasapeliä oli pelattu 17 prosenttia kohteen merkeistä.

Veikkaus.fi:ssä pelannut voittaja saa voittonsa suoraan pankkitililleen.

Vakioveikkaus on Veikkauksen ensimmäinen peli, jonka pelaaminen alkoi syyskuussa 1940. Ensimmäinen Vakion miljoonan markan voitto lähti jakoon vuonna 1948. Ensimmäisen markkamiljonäärin tarinan voi lukea täältä.

Historian suurin vakiovoitto on miljoona euroa, joka meni jakoon kierroksella 7/2021.

Tulokset

la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma