Veikkaus Oy

Vakio Grand Prix´n molemmat täysosumat pikkupeleillä – 29 000 euroa Tampereelle ja 33 000 euroa Helsinkiin

Vakio Grand Prix´ssä oli kaksi täysosumaa, joten ainoalle täysosumalle tarjolla oleva 200 000 euroa jäi pakkaan sunnuntaina (kierros 10/2018). Tampereen 29 000 euron täysosuma tuli 0,50 euron hajarivipelillä ja Helsingin 33 000 euron voitto 3,90 euron järjestelmällä.

Tamperelaispelaaja kuittasi 29 645,30 euroa, kun neljäs viidestä 0,10 euron hintaisesta hajarivistä toi 18 oikein -tuloksen. Kahdessa rivissä oli kymmenen oikein, yhdessä kahdeksan ja yhdessä kuusi oikein, joten niillä ei päässyt kiinni voittoihin. Voittorivi oli pelattu Hämeenkatu 1:n R-kioskissa, ja koska voittaja käytti Veikkaus-korttia, hän saa voiton kolmen viikon karenssiajan jälkeen suoraan tililleen.

Helsinkiläisen nettipelaajan 3,90 euron järjestelmä toi kaikkiaan 33 872,70 euron voiton. Se koostui täysosuman lisäksi kuudesta 17 oikein -tuloksesta (3 592,80 euroa), 13 kappaleesta 16 oikein -tuloksia (400,40 euroa) ja 12 kappaleesta 15 oikein -tuloksia (82,80 euroa) sekä lisäksi MiniVakion osumasta, joka toi vielä 151,40 euroa.

Vuosaaresta olevan voittajan rivissä oli kaksi täysinvaihdeltua kohdetta, Italian Serie A:n Crotone-Sampdotia, joka päättyi yllätyksenmakuisesti kotijoukkueen 4-1-voittoon, sekä Englannin Mestaruussarjan ottelussa Nottingham-Derby, jossa nousua Valioliigaan tavoitteleva vierasjoukkue joutui tyytymään maalittomaan tasapeliin.

Kaksi osittainvaihdeltua kohdetta olivat Espanjan La Ligan Atlético Madrid-Celta Vigo ja Hollannin Eredivisien Feyenoord-AZ Alkmaar, jotka molemmat päättyviä odotettuun kotivoittoon.

Helsingin voittojärjestelmä:

1. Juventus – Udinese 1