Vakio Grand Prix´stä yli 36 000 euron voitto 7,80 euron haravalla Lahden Liipolaan

Yhdeksän osittain vaihdellun merkin haravarivi toi yli 36 000 euron voiton Lahden Liipolassa tehtyyn peliin 17 oikein -tuloksella (kierros 28/2017). Voiton tuonut paras tulos miinus yksi -harava maksoi 7,80 euroa.

Peli maksoi MiniVakion kera 7,80 euroa.

Kierroksen paras tulos oli 17 oikein, joka osui Liipolan K-Marketissa Lahdessa tehtyyn haravajärjestelmään. Harava toi 17 oikein -tuloksen lisäksi 14 kertaa 14 oikein, joka nosti voittosumman 36 870,40 euroon. Mukana ollut MiniVakio ei osunut.

Ainut huti voittajalle tuli Norjan liigan ottelussa Odd-Viking, jossa vieraat voittivat 0-2, kun voittajan rivissä oli varma ykkönen.

Ensi sunnuntaina kello 15.58 sulkeutuvassa Vakio Grand Prix´ssä on takuupottina 150 000 euroa ainoalle täysosumalle eli 18 oikein -tulokselle.

Vakio Grand Prix 2, maanantai 17.7.2017
14 oikein 2289 kpl 10,60 €
MiniVakio
7 oikein 54 kpl 119,80 €

Peli maksoi MiniVakion kera 7,80 euroa.