Vakio Grand Prix´stä yli 36 000 euron voitto 7,80 euron haravalla Lahden Liipolaan

Yhdeksän osittain vaihdellun merkin haravarivi toi yli 36 000 euron voiton Lahden Liipolassa tehtyyn peliin 17 oikein -tuloksella (kierros 28/2017). Voiton tuonut paras tulos miinus yksi -harava maksoi 7,80 euroa.

Peli maksoi MiniVakion kera 7,80 euroa.

Kierroksen paras tulos oli 17 oikein, joka osui Liipolan K-Marketissa Lahdessa tehtyyn haravajärjestelmään. Harava toi 17 oikein -tuloksen lisäksi 14 kertaa 14 oikein, joka nosti voittosumman 36 870,40 euroon. Mukana ollut MiniVakio ei osunut.

Ainut huti voittajalle tuli Norjan liigan ottelussa Odd-Viking, jossa vieraat voittivat 0-2, kun voittajan rivissä oli varma ykkönen.

Ensi sunnuntaina kello 15.58 sulkeutuvassa Vakio Grand Prix´ssä on takuupottina 150 000 euroa ainoalle täysosumalle eli 18 oikein -tulokselle.

Vakio Grand Prix 2, maanantai 17.7.2017
14 oikein 2289 kpl 10,60 €
MiniVakio
7 oikein 54 kpl 119,80 €

Peli maksoi MiniVakion kera 7,80 euroa.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.