Valamis vahvistaa sisäisen uraliikkuvuuden osaamista yrityskaupalla

Digitaalisen oppimisen ja työvoiman kehittämisen edelläkävijä Valamis on ostanut johtavan oppiskokemuksiin ja uraliikkuvuusteknologiaan erikoistuneen yrityksen The Working Managerin (TWM). Yrityskaupan myötä Valamiksen ja TWM:n oppimisteknologiat ja sisäiset konsultointipalvelut yhdistyvät ja asiakkaille tarjotaan kattava palvelukokonaisuus, joka auttaa työntekijöitä kehittymään ja löytämään uramahdollisuuksia.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20210722005026/fi/

Valamis-oppimisympäristö sekä TWM:n CareerBurst-urakehitysalusta ja oppimisalustateknologiat tuovat johtajille, henkilöstöhallinnolle sekä osaamisen kehittämisen ammattilaisille teknologia- ja konsultointiratkaisun työntekijöiden kehittämiseen ja pitämiseen organisaatiossa. Valamis ja TWM auttavat jatkossa yli kolmea miljoonaa oppijaa ja palvelevat maailmanlaajuista asiakaskuntaa.

”The Working Managerin teknologia, asiakastyytyväisyys ja ennen kaikkea työntekijät sopivat täydellisesti Valamiksen arvoihin. TWM:n sisäisen urakehitysalustan, LMS:n ja LXP:n avulla parannamme nykyisiä oppimisratkaisujamme nykyisille ja tuleville asiakkaillemme. Teknologiamme yhdistettynä kumppanuuteen perustuvaan lähestymistapaan ja aitouteen tuo markkinoille ratkaisun, joka asettaa ihmiset etusijalle ja auttaa asiakkaita menestymään liiketoiminnassaan”, kertoo Valamiksen toimitusjohtaja Jussi Hurskainen.

Pandemian myötä alkaneen pitkän etätyöjakson jälkeen monet yritykset ovat alkaneet suunnitella paluuta toimistoille. Tämä on johtanut "suureen irtisanoutumisaaltoon", kuten NPR sitä kutsuu. Esimerkiksi Yhdysvalloissa on irtisanoutunut enemmän ihmisiä kuin viimeisen kahden vuosikymmenen aikana. LinkedInin raportin mukaan 94 % työntekijöistä pysyisi yrityksessä kauemmin, mikäli yritys investoisi työntekijöiden urakehitykseen. Valamiksen ja TWM:n yrityskauppa sekä yhdistetyt tuotteet ja palvelut tarjoavat työnantajille mahdollisuuden vähentää työntekijöiden vaihtuvuuden ja työvoimapulan aiheuttamia korkeita kustannuksia kouluttamalla työntekijöitä ja parantamalla uraliikkuvuutta.

"Koska TWM:n työntekijät ovat entisiä L&D-johtajia, ymmärrämme omakohtaisesti asiakkaidemme kohtaamat haasteet. Tämä auttaa meitä paitsi kehittämään ohjelmistojamme näiden vaatimusten mukaisesti myös ymmärtämään kumppanuutta, jota tarvitaan yritysten nopeasti muuttuviin tarpeisiin vastaamiseksi. Valamiksella on samanlainen lähestymistapa ja yrityskulttuuri, joka antaa yrityksille mahdollisuuden rakentaa työntekijöiden sitoutuneisuutta ja lopulta vahvoja yrityksiä kaikkialla Isossa-Britanniassa ja maailmanlaajuisesti", sanoo TWM:n toimitusjohtaja Phil Purver.

Valamis lyhyesti

Valamis on kansainvälinen teknologiayritys, joka erikoistuu pilvipohjaisiin digitaalisiin oppimisratkaisuihin. Valamis auttaa miljoonia oppijoita, yrityksiä ja yhteisöjä ratkaisemaan haasteita ja tarttumaan mahdollisuuksiin vaikuttavien oppimiskokemusten avulla. Valamiksen ytimessä on luoda lisäarvoa oppijoille ja liiketoiminnalle toimimalla oppimisen strategisena kumppanina. Palvelutarjonta sisältää oppimisalustan lisäksi konsultaatiopalveluita designin, datatieteen, teknologian, suorituskyvyn hallinnan ja digitaalisen oppimisen osa-alueilta. Valamis perustettiin Suomessa vuonna 2003 ja sillä on toimistoja useissa maissa ympäri maailman.

Lue lisää Valamiksesta: Nettisivu | YouTube | LinkedIn | Twitter

TWM lyhyesti

TWM on arvostettu oppimisympäristöjen tarjoaja asiakkaille, jotka kehittävät työntekijöiden osaamista strategialähtöisesti. Vahvuutemme on, että yrityksemme työntekijät ovat entisiä L&D-johtajia. Työskentelemme aina tiiviisti yhteistyössä asiakkaiden kanssa ja autamme ratkaisemaan osaamisen kehittämisen ongelmia tarjoamalla alustan, joka tekee mitä lupaamme sen tekevän.

Jussi Hurskainen
Chief Executive Officer, Valamis
jussi.hurskainen@valamis.com

Prosus FAQ's Regarding the Voluntary Share Exchange Offer to the Holders of Naspers N Ordinary Shares30.7.2021 20:00:00 EEST | Press release