Valeran ePower 2020 -hiustenkuivain on lajinsa paras

Sveitsiläinen Valera valittiin tänä syksynä vuoden parhaaksi hiustenkuivainbrändiksi Plus X Awardseissa. Samalla brändin uutuuskuivain ePower 2020 sai vuoden parhaan tuotteen palkinnon kolmessa kategoriassa. Saksalainen Plus X Award on maailman suurin innovaatiopalkinto, joka myönnetään teknologia-, urheilu- ja lifestyle-tuotteille ja -brändeille.

Valera ePower2020, hinta

Valeran uutuuskuivain ePower2020 voitti Plus X Awardin kolmessa hiustenkuivainten kategoriassa: korkea laatu, design ja helppokäyttöisyys. Lisäksi Valera ePower2020:lle myönnettiin ”Best Product of the Year 2019” -palkinto. Erityistunnustus annetaan jokaisessa kategoriassa vain yhdelle, eniten palkintoja ansainneelle tuotteelle.

Valeralla ollaan ylpeitä siitä, että yhtiön moderni visio kestävästä tehokkuudesta on tehnyt vaikutuksen maailman suurimman teknologia-, urheilu- ja lifestyle-innovaatiopalkinnon asiantuntijoihin. ePower onkin täydellinen hiustenkuivaaja vaativille kampaajille ja kuluttajille, jotka haluavat käyttää ympäristöystävällisiä laitteita ja samalla säästää energiakuluissa kuivaus- tai muotoilutehosta tinkimättä.

Valera ePower2020:ssa yhdistyvät pitkä käyttöikä, teho ja energiapihiys

Valera ePower2020 -hiustenkuivaajan käyttöikä on erittäin pitkä, merkittävä 10 000 tuntia. Se kuluttaa jopa 25 prosenttia vähemmän energiaa perinteiseen, vastaavaan, hiustenkuivaajaan verrattuna, ja huippumoderni harjaton digitaalimoottori ei tuota lainkaan hiilipäästöjä.

Tehokas ionigeneraattori hoitaa hiuksia hellävaraisesti kuivauksen aikana, ja erittäin pitkä lämmityselementti takaa aina tasaisen lämmön sekä nopean viilennyksen pitkänkin käytön aikana. Valera ePower2020 tuottaa todella tehokkaan 85 m3/h:n puhalluksen. Hiustenkuivain on myös erittäin hiljainen 69 dB(A):n äänitasollaan.

Paras hiustenkuivainbrändi

Valera nappasi Plus X Awardseista myös vuoden parhaan hiustenkuivainbrändin tunnustuksen. Palkinto myönnetään brändille, joka saa eniten palkintoja kategoriassaan. Näin ollen Valera liittyy niiden maineikkaiden ja globaalisti tunnettujen kuluttajabrändien joukkoon, jotka ovat jo voittaneet Plus X Awards -tunnustuksen kategorioissaan. Palkinto tuo tunnustusta Sveitsissä valmistettujen hiustenkuivainten vahvalle innovatiivisuudelle ja loistavalle laadulle.

Lisätietoa:

Plus X Awards: plusxaward.de
Tuotetiedote Valera ePower2020: uutishuone

Jälleenmyynti:

Verkkokauppa.com, hyvin varustetut kampaamot ja kampaamotukut sekä Valera-Shop.fi

Kuluttajatiedustelut:
puh. 020 198 6200, info@valera-shop.fi

Loud Group, Marjo Vaha
marjo.vaha@loudgroup.fi, 050 353 4205

Viestintä, kuvat ja tuotelainat:

Valera ePower2020, hinta

Tivoli Audion kolme uutuutta täyttävät kodin upealla soundilla29.9.2020 10:43:52 EESTTiedote

Ajattomasta muotoilusta, korkealuokkaisesta äänestä ja helppokäyttöisyydestä tunnettu Tivoli Audio on uudistanut mallistonsa kulmakivituotteita. Klassikkopöytäradio Model One on saanut One+ -mallissa kevyen digitaalisen päivityksen unohtamatta alkuperäistä ikonista muotokieltä. Pari vuotta sitten julkaistut Model One Digital ja Music System Home uudistuvat molemmat Generation 2 -malleilla. Uutuudet ovat saatavilla valtuutetuilta Tivoli Audio jälleenmyyjiltä lokakuun lopussa.

Klipschin uutuuskaiuttimet haastavat soundbarit17.6.2020 08:00:00 EESTTiedote

Kansainvälinen audioyhtiö Klipsch lanseeraa uudet The Fives -aktiivikaiuttimet osana palkittua Heritage Wireless -kaiutinmallistoa. The Fives -kaiuttimet ovat brändin ensimmäiset aktiivikaiuttimet, jotka voi kytkeä suoraan televisioon HDMI-ARC-liitännällä. Laadukkaan kokonaisuuden viimeistelee puuvaneri sekä metalliset painikkeet ja säätimet, joissa on kunnon tuntuma. The Fives -kaiuttimet yhdistävät Paul W. Klipschin perinnön akustiikasta ja perinteikkäästä muotoilusta tämän päivän teknologiaan. Kaiuttimet ovat saatavana heinäkuusta alkaen Klipschin valtuutetuilta jälleenmyyjiltä kautta maan.

Tivoli Audion uusi Revive-kaiutin vapauttaa pöydät kaaoksesta26.11.2019 13:36:39 EETTiedote