Vamian opiskelijat mukana Karin Toivolan JouluPussi -keräyksessä - Tule mukaan tuomaan joulumieltä Vaasan vähävaraisille perheille!

Karin Toivolan aloittama perinteinen JouluPussi-keräys järjestetään tänä vuonna jo 10. kertaa. Vamian kolmannen lukuvuoden merkonomiopiskelijat ovat tällä kertaa järjestämässä tapahtumaa. Projekti on osa toiminnallista oppimista, jossa harjoitellaan asioita käytännön projektien kautta.

Vamian merkonomiopiskelijat

JouluPussi-hyväntekeväisyyskeräyksen ideana on, että Vaasan vähävaraiset perheet saavat jouluruuan pöytään ja voivat nauttia joulusta hyvin mielin perheen tai läheistensä kanssa. Keräyspisteille voi lahjoittaa jouluisia, huoneenlämmössä säilyviä herkkuja ja elintarvikkeita sekä lahjakortteja.

”Toivomme, että mahdollisimman moni lähtisi kampanjaan mukaan ilahduttamaan vaasalaisia perheitä näin joulun alla. Haluamme auttaa muitakin saamaan hyvän joulumielen. Joulu on saatava kaikille!” sanovat Vamian opiskelijat.

Monet yritykset ovat lähteneet useana vuonna keräykseen mukaan. Pienikin lahjoitus tuo hyvän mielen monelle. Tulethan mukaan tekemään hyvää!

Keräyspisteet eri kaupoissa ajalla 8. – 10.12.2021:

• Ke 8.12. Minimanin aulassa klo 14–20
  • To 9.12. Citymarket keskusta klo 14-20 ja Citymarket Kivihaassa on keräyskärry, johon voi jättää lahjoituksia klo 8-20
  • Pe 10.12. Prisman aulassa klo 12–20

Vamian merkonomiopiskelijat
JouluPussi logo

Vamias studerande deltar i Karin Toivolas Julpåsen-insamling – Kom med och skapa julstämning för mindre bemedlade familjer i Vasa!29.11.2021 12:06:20 EET | Tiedote

Den traditionella Julpåsen-insamlingen, som Karin Toivola har tagit initiativ till, ordnas i år redan för tionde gången. Tredje läsårets merkonomstuderande vid Vamia är i år med och ordnar insamlingen. Projektet ingår i att lära sig genom att göra, då studerandena får öva att göra olika saker genom att delta i projekt i praktiken.