Vantaalainen Break Sokos Hotel Flamingo käynnistää omat shuttle bus -kuljetukset. Hotellilta lentokentälle 15 minuutissa.

Tammikuussa 2019 alkava shuttle bus -yhteys lentokentälle nostaa vantaalaisen Break Sokos Hotel Flamingon lentokenttähotellien joukkoon. Aviapoliksen juna-aseman kautta kulkeva bussiyhteys avautuu juuri ennen kuin Break Sokos Hotel Flamingon uudisrakennus valmistuu tehden hotellista Suomen suurimman.
Break Sokos Hotel Flamingo. Vantaa. Kuvaaja Seppo Sallankivi.

”Meillä majoittuu paljon sekä kansainvälisiä että kotimaisia lentomatkailijoita”, sanoo hotellinjohtaja Päivi Holappa. ”Osa asiakkaistamme on kokenut aiemmat, julkiseen liikenteeseen nojaavat lentokenttäyhteydet haasteellisiksi. Meille oli luontevaa yhdistää hotellin laajennusprojektiin myös saavutettavuuden parantaminen.”
Tammikuusta lähtien kotimainen linja-autoalan perheyritys Reissu Ruoti kuljettaa hotellin asiakkaat veloituksetta lentokentälle ja toisin päin.

Uusi palvelu ei sujuvoita ainoastaan lentomatkustajien kulkemista, vaan linja-autoyhteyttä voivat hyödyntää myös hotelliin junalla saapuvat kokous- ja tapahtumavieraat sekä Flight Academyn asiakkaat. Bussi kulkee Flamingon ja lentokentän väliä pysähtyen mennessä Flight Academyssä ja tullessa Aviapoliksen asemalla.

Aamun ensimmäinen bussiyhteys Break Sokos Hotel Flamingosta lentokentälle lähtee kello 4.30. Bussit kulkevat puolen tunnin välein sekä aamuisin että iltaisin. Yksittäisen matkustajan ei tarvitse tehdä ennakkovarausta kuljetukseen.

”Helsinki-Vantaan lentoasema on vilkas kauttakulkukenttä, jonka myötä pääkaupunkiseudulla yöpyy paljon stop over -matkustajia. Sujuvan shuttle bus -yhteyden lisäksi viihdekeskuksen yhteydessä sijaitseva hotellimme tarjoaa kaikki hyvän loman elementit – lyhyenkin vierailun aikana. Lentokenttämajoitukseen yhdistää Break Sokos Hotel Flamingossa helposti hemmottelua, viihdettä ja ostoksia.”

Oma auto kannattaa jättää GoParkingiin

Break Sokos Hotel Flamingon yhteistyökumppani GoParking Jumbo tarjoaa autoilijoille pysäköinnin kauppakeskuksen parkkihallissa edulliseen hintaan. GoParking myös kuljettaa vieraat pysäköinnin hinnalla lentokentälle ja takaisin. Pysäköinti maksetaan ja varataan ennakkoon osoitteessa www.goparking.fi ”Suosittelemme autoilijoille ehdottomasti GoParkingin palvelua varsinkin nyt, kun Helsinki-Vantaan lentokentän terminaali 2:n uudistustyöt alkavat tammikuussa 2019. Uudistuksen aikana pysäköinti lentokentällä on haasteellisempaa”, hotellinjohtaja Holappa toteaa.

Break Sokos Hotel Flamingo laajentuu. Kun hotellin uudisrakennus valmistuu vuoden 2019 alussa, tulee hotellista tulee Suomen suurin. Break Sokos Hotel Flamingo sijaitsee vantaalaisessa viihdekeskus Flamingossa, jonka laajentaminen on osa Vantaan kaupungin kehityshanketta. Viime vuonna viihdekeskus Flamingossa vieraili 4,75 miljoonaa kävijää.

Lisätiedot: Päivi Holappa, hotellinjohtaja, puh. 050 306 6644, paivi.holappa@sok.fi

Flamingo Shuttle bus alkaen 14.1.2019.

Kulkureitti: Break Sokos Hotel Flamingo – Flight Academy –Helsinki-Vantaan lentoasema – Aviapolis – Break Sokos Hotel Flamingo.
Lähdöt puolen tunnin välein arkisin klo 4.30–9.30 ja 14.30–23, viikonloppuisin klo 4.30-9.30 ja klo 17-23.

Break Sokos Hotel Flamingo on elämyshotelli Suomen suurimmassa viihdekeskuksessa Vantaalla. Hotelli uudistuu ja vuoden 2019 alussa Break Sokos Hotel Flamingo tarjoaa 550-paikkaisen juhla- ja tapahtumatilan, 12 kokoustilaa sekä 541 huonetta. Hotelli sijaitsee lentokentän välittömässä läheisyydessä ja lentokentälle kulkee shuttle bus tammikuusta 2019 alkaen.

Break Sokos Hotel Flamingon tilat

-       12 kokoustilaa, joista yksi luova tilaFlow

-       Ravintola Amarillo (180 paikkaa)

-       250-paikkainen Eventi, avautui syksyllä 2018

-       280-paikkainen tilausravintola Bankett

-       Kuusi auditoriota, suurin 350-paikkainen, Finnkino

-       541 hotellihuonetta (2/2019)

Lisätiedot ja huonevaraukset: www.sokoshotels.fi/fi/vantaa/sokos-hotel-flamingo

www.reissuruoti.fi

www.goparking.fi

Break Sokos Hotel Flamingo. Vantaa. Kuvaaja Seppo Sallankivi.

Coop-tuotteita löytyy S-ryhmän myymälöistä jo yli 400 – Coop-simasta kevään hittituote?9.4.2024 07:30:00 EEST | Tiedote

Jo lähes neljäsosa entisistä Rainbow-tuotteista korvautuu kevään aikana laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisilla Coop-tuotteilla S-ryhmän myymälöissä ja Coop-tuotesarjaan tuodaan jatkuvasti myös uusia tuotteita. Coop-tuotteita löytyy siis jo osapuilleen saman verran kuin mitä Xtra- tai Kotimaista-tuotesarjoihin kokonaisuudessaan kuuluu. Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.

Prisman data näyttää: Suomalaisten tapa grillata on murroksessa – nyt halutaan pitkää nautintoa8.4.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Koronavuosina suomalaiset panostivat kalliiden ja hienojen grillien ostamiseen, mutta nyt suunta on kääntynyt, kertoo Prisman tuore myyntidata. Tällä hetkellä suomalaiset hakevat grillauksesta uudella tavalla pitkäkestoisia elämyksiä, mistä kertoo muun muassa savustuslastujen ja erityisesti pitkään hauduttamiseen soveltuvien digitaalisten paistomittareiden myynnin merkittävä kasvu. Ylipäätänsä grillauksen lisävarusteisiin satsataan nyt uudella innolla.